Mikähän puhelimen akkua voi yöllä kuluttaa?

Honor puhelin oli aamulla 66% lähes 100 laskenut?

Ei pitäisi taustalla merkittävää olla ja melko uusi laite.

Poistin sovellusten mobiilidata lupia kuitenkin semmoiset mitä en käytä muutenkaan.

Puhelimessa oli varalta herätys asetettu vain.

Mitä pitäisi tarkistaa tuommoisessa tilanteessa?

edit. : näytön lepotila oli ei koskaan asento unohtunut pelaamisen jälkeen, ehkä syy, laitoin takaisin 2 min.

Viimeksi muokattu:
Verkon huono kuuluvuus voi vaikuttaa, jos puhelin joutuu nostamaan lähetystehoa pitäessään yhteyttä tukiasemaan. Koita pitää puhelinta lentotilassa yön yli.

Verkon huono kuuluvuus voi vaikuttaa, jos puhelin joutuu nostamaan lähetystehoa pitäessään yhteyttä tukiasemaan. Koita pitää puhelinta lentotilassa yön yli.

Yleensä suljen yöksi puhelimen , en ole tätä havainnut siksi aiemmin. En asu kovin syrjäisellä paikalla, luulisi että hyvä kuuluvuuskin?

Mulla on käyny samaa viime talvena ja akku on lähes loppu aamulla, vaikka ois ollu nukkumaan laittaessa 90%. En tiiä mikä yhtäkkiä kuluttais akkua noin paljon, eikä akkusovelluksen käyräkään kertonut mitään hyödyllistä. Akkua vievät ohjelmat näyttävät niiltä mitä olen käyttänyt mutta itse käyrä on todella jyrkkä normaaliin puhelimen käyttämättömyyteen verrattuna.

Jollei puhelin lähetä tai vastaanota jotain yöllä niin oon epäilly että se vois olla joku akun varauksen näyttö bugikin. Joskus vetasee 19%->1% parissa minuutissa kun selaa vaikka X:ää.

EDIT: Puhelin on OnePlus 7 ja tässä on ollu käyttöjärjestelmäbugeja aiemmin, niin en ihmettele jos nytki ois vain bugi.

Oho, nyt huomasin, oli näytön lepotila: EI koskaan asennossa, oli tarkoitus laittaa se 2 min.
Tilapäisesti käytin kun pelasin selaimella ettei sammu ruutu. Ehkä syy.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 006
Jäsenet
78 011
Uusin jäsen
Ville-k

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom