No mitäpä itse arvaat?
[x ] On
[ x ] Ei
Tussilla rasti ruutuun
Itse vähän kahden vaiheilla. Vaatii kyllä aikamoista sitoutumista jos trollaa samasta asiasta jo kymmenettä vuotta. Ja onhan tästä saunasta ollut juttua muillakin foorumeilla. Ja juuri silleen mystisen epäselvästi on ilmoitettu koko tapahtumasta ja sijainnista, mistä on myös ollut spekulointeja.
Ja kommentteja saunassa olleilta sieluilta ei ole juuri tullut, saati sitten todistusaineistoa kenties kuvien muodossa itse saunasta, paikasta ja osanottajista. Ja nuo todisteethan voisi esittää niin että kenenkään yksityisyydensuoja ei mene pilalle.
Ainoastaan Nor Miskyyrin homoseksiääninauhat ovat esillä, mutta ne nyt eivät käytännössä todista mitään.
Mutta tässähän voi tietysti olla syynä se että mikä tapahtuu Käyräsaaressa, jää Käyräsaareen, ja mahdolliset osallistujat eivät kenties halua tuoda itseään julkisesti esille, saattaa olla arkaluontoista tavaraa omissa piireissä, kenties työympäristössä.
Oli miten oli, tämä ketju on hauskaa seurattavaa näin 500% heteron näkökulmasta, ja luulen että tapahtuman mystisyys tulee säilymään aina loppuun asti, ellei joku joskus todella mene koordinaattien osoittamaan paikkaan kameran ja dronen kanssa todistamaan tämän todeksi tai valheeksi.
Mutta koska tämä kuvitteellinen tai oikea tapahtuma on ajoitettu juurikin Jouluksi, niin aika harvassa ovat ihmiset jotka tuona ajankohtana lähtevät asioikseen Kouvolan likellä olevaan korpeen juuri tuolloin vain todistaakseen mahdollisen homosaunan olemassaoloa tai sen olemattomuutta.