• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Miesten muoti

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 189
En äkkiseltään parempaakaa löytänyt. Kertokaa paras kauppa mistä sais hyviä ja laadukkaita T-paitoja joko V-aukolla tai muuten isolla kaula-aukolla. Samalla ne voisi olla jokseenkin slim fittii, tai että istuisi hyvin ja lihakset erottuisi paremmin.

Ei meinaan ihan joka kaupasta löydy hyviä T-paitoja. Joskus Dressmannilta ostin erään ja se alkaa olemaan niin ylikulutettu, pakko hakea uutta. Ja tuntuu ettei sieltä samanlaista enää saa :D
 
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
Nykyisten "normaalien" vaatteiden heikosta laadusta kertoo aika paljon is:n (ab:n) juttu Aftonbladet: H&M osallisena Ghanan ympäristökatastrofiin jossa sanotaan, että "Aftonbladetin selvityksen mukaan maailmassa valmistetaan vuosittain noin 100 miljardia uutta vaatetta, joista kutakin on käytetään keskimäärin seitsemän kertaa ennen pois heittämistä.". Ja tuo 7 käyttökertaa per vaate kun on keskiarvo, se tarkoittaa että merkittävää osaa vaatteista käytetään alle 7 kertaa.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 296
H&M on pulmunen verrattuna johonkin Sheiniin. Ultrapikamuotia vahvistettuna muiden mallien kiinalaistyylisellä nopealla kopioinnilla.

Asketista tilaisin t-paidat vaikka eivät nekään täydellisiä ole.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 602
Mä olen pitkään ostanut pääosin vain laadukasta ja euroopassa tehtyä vaatetta. Toki hinnat ovat yleensä kalliita mutta ovat laadukkaita ja tarkoitus on pitää pitkän aikaa.
 
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
Mä olen pitkään ostanut pääosin vain laadukasta ja euroopassa tehtyä vaatetta. Toki hinnat ovat yleensä kalliita mutta ovat laadukkaita ja tarkoitus on pitää pitkän aikaa.
Ei koske mitenkään erityisesti HenkkaMaukkaa vaan pääosin kaikkea vaatetarjontaa.
Vanha "normaali" myydään nykyään premiumina premiumin hinnalla ja vanha premium on nykyään extra premium jos sellaista edes löytää.
Siitähän se ongelma juuri tulee, että lähes kaikki nykyinen "normaali" vaatetarjonta on sitä huonolaatuista tavaraa jota ei ennen olisi voinut myydä edes halpahallissa, edes hinta ei useinkaan korreloi laadun kanssa. Jos haluaa hyvää, pitää ensin ymmärtää mikä on hyvää ja sitten erikseen pitää sitä yrittää jostakin löytää. Suurin osa etenkin nuoremmasta väestä, siis porukasta joka ei ole elänyt aikana jolloin "normaali" oli vielä pääosin ihan kohtuulliista tavaraa, ei edes tiedä paremmasta joten ei osaa myöskään sitä haluta. Se on suurimmalle osalle ihan ok, että t-paita ei kestä kolmea pesukertaa, tai farkut kestää kuukauden. Onneksi tietoisuus vaatteiden laadusta on ehkä lisääntymään päin myös nuoremman porukan keskuudessa ja se näkyykin mm vintage-vaate kiinnostuksena.
 
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
Asketista tilaisin t-paidat vaikka eivät nekään täydellisiä ole.
Tämä on hyvä esimerkki, perus ok paita, ei mitään ihmeellistä (paitsi korea paketti jossa se toimitetaan ja osaava markkinointi). Tämä olisi ennen ollut perustavallinen normaali paita, nykyään se myydään kovaan hintaan ja se on olevinaan jotenkin premiumia. Tämän tulisi olla se normaali minimitaso mitä t-paitana myydään, viimeistellympi tavara sitten olisi sitä premiumia.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 296
Tämä olisi ennen ollut perustavallinen normaali paita, nykyään se myydään kovaan hintaan ja se on olevinaan jotenkin premiumia.
Olet valitettavan oikeassa. Nykyään vaikka olisi mikä merkki ja hinta paidassa se ei takaa laatua. Jos ei nyt ole ihan mikään luxus merkki jossa joutuu maksamaan paljon ekstraa.

Kuulemma Asketinkin laatu laskenut siitä mitä se oli aikanaan. Koot sentään löytyvät sieltä hyvin ja on tarvittavat mitat ilmoitettu. Peruskokojen lisäksi on kaikista short/regular/long vaihtoehto joka on hyvä varsinkin pitkähihaisissa paidoissa.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Race to the bottom se on se mikä tähän ajaa. Vaikea sitä on myydä tavallista t-paitaa 5 kertaa kalliimmalla kuin henkkamaukka ainoastaan sillä argumentilla et tää nyt on vähän laadukkaampi, mut ei kuitenkaan luxusta taikka jotain kotimaista käsintehtyä ecoa kierrätysmateriaaleista.

Itsellä muuten on just nyt päällä vuosi sitten heinäkuussa Berliinistä ostettu henkkamaukan t-paita. Ollut ostosta lähtien vähintään kerran viikossa koko päivän päällä. Eli jotain ~50 käyttökertaa ja yhtämonta pesua tällä nyt takana. Edelleen aivan hyvä paita.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 602
Oikeassa olet että hinta ei korreloi laadun kanssa. Suurin osa esim. stokkalla myytävästä rytkyistä on jotain Bossia, Tigeria ym. varmaan Kiinassa tehtyä mutta kalliimpaa tavaraa. Laatu ei ole kummoinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Täältä saadun vinkin mukaan tilasin joskus netistä Fruit of the Loomin Super Premium -T-paitoja puolenkymmentä. Ihan hyvän tuntuisia, mutta ei ehkä alkuperäisen kysyjän toiveita täytä. On nuo muutaman vuoden tuossa pyörineet käytössä, enkä erityistä kulumaa ole havainnut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Edelleen omat t-paitasuositukset ovat nämä kaksi;


Merinovillapaitoja on nyt kaapissa viisi ja saksan armeijan paitoja neljä. Näillä pärjää vuosia eteenpäin. Harmittavasti jälkimmäisiä ei ole Lekalla nyt varastossa.
 

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
640
Nyt kun talvi tekee taas tuloaan, niin mistähän löytäisi vähän "parempia ja ryhdikkäämpiä" huppareita.

Kiertelin tuossa useammat vaateliikkeet läpi ja kaikki hupparit on tuntuvat ohuilta rievuilta ja päällä istuu kuin jätesäkki.

Jotenkin itseä mielyttää myös jos se huppu-osio ryhdikäs eikä vaan kangaslappu selässä.

En tiedä saako tästä kiinni, mutta vähän laadukkaampia huppareita hakusessa.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 544
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
Nyt kun talvi tekee taas tuloaan, niin mistähän löytäisi vähän "parempia ja ryhdikkäämpiä" huppareita.

Kiertelin tuossa useammat vaateliikkeet läpi ja kaikki hupparit on tuntuvat ohuilta rievuilta ja päällä istuu kuin jätesäkki.

Jotenkin itseä mielyttää myös jos se huppu-osio ryhdikäs eikä vaan kangaslappu selässä.

En tiedä saako tästä kiinni, mutta vähän laadukkaampia huppareita hakusessa.
Ja tästä tekee vieläkin vaikeamman haasteen, jos meinaa löytää hyvällä vetoketjulla olevan mallin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Itse olen tykästynyt Puman "vähän kalliimpiin" huppareihin. Logo pieni, hyvä leikkaus ja kangas kestää pesuja. Luulisin että siinä +100€ budjetissa muillakin on vastaavia tuotteita.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 329
Mistä kunnon farkut? Ei mitään spandexia, eli 100% puuvillaa. Tuntuvat olevan aika harvassa tuntuvat olevan. Jalassa on levi's 501, Wranglerilla oli vuosia sitten ihan asiallinen malli, mutta lopettivat. Ehdotuksia?
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 602
Kyllähän niitä laatufarkkuja löytyy mutta ei varmaankaan suomalaisista kauppakeskuksista. Edwin merkki kannattaa tarkistaa, postitushommat toimii hyvin.
 

vasu

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
226
Carlingsilta olen omat leviksen 502:t ostanut. Tai ostin vuosia sitten 3 eriväristä paria, kun totesin istuvan hyvin. Hieman erikoisesti noissakin vaihtelee materiaalit: Mustat on 99% puuvillaa, kun taas 2 muuta 82%.

Sivuilla pystyy näköjään filtteröimään materiaalin perusteella, joten siitä vaan valitsemaan:
 
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
Mistä kunnon farkut? Ei mitään spandexia, eli 100% puuvillaa. Tuntuvat olevan aika harvassa tuntuvat olevan. Jalassa on levi's 501, Wranglerilla oli vuosia sitten ihan asiallinen malli, mutta lopettivat. Ehdotuksia?
501:stä on kaupoissa monenlaista erilaista saatavilla. Parasta "helposti" saatavaa lienee Carlingsin 501 premium Levikset. Eihän se konepoimittu puuvilla enää ole samaa tavaraa kuin käsin poimittu pitkäkuituinen vanhoilla koneilla kudottu, eli vintage-levisten laatuun ja kestoon ei päästä enää normaaleissa farkuissa. Pitää hankkia japanilaista denimiä tai jotain muuta eksoottista tai erikoista mutta hinta on sen mukainen sitten.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 329
Diesel ainakin tekee farkkuja, jotka on 100% puuvillaa.

Edit. Tuosta Zalandon valikoimaa::
Tekeeköhän noilla Jack & Jones JJICHRIS JJORIGINAL farkuilla mitään? Hinta on vähän epäilyttävän halpa.

Aika jäätävät hinnat, vaikka onkin kotimainen.

Carlingsilta olen omat leviksen 502:t ostanut. Tai ostin vuosia sitten 3 eriväristä paria, kun totesin istuvan hyvin. Hieman erikoisesti noissakin vaihtelee materiaalit: Mustat on 99% puuvillaa, kun taas 2 muuta 82%.

Sivuilla pystyy näköjään filtteröimään materiaalin perusteella, joten siitä vaan valitsemaan:
Noissa muissa kuin 501 on kankaana vähän vaikka mitä. Aidot 501 on käsittääkseni aina 100% puuvillaa.

501:stä on kaupoissa monenlaista erilaista saatavilla. Parasta "helposti" saatavaa lienee Carlingsin 501 premium Levikset. Eihän se konepoimittu puuvilla enää ole samaa tavaraa kuin käsin poimittu pitkäkuituinen vanhoilla koneilla kudottu, eli vintage-levisten laatuun ja kestoon ei päästä enää normaaleissa farkuissa. Pitää hankkia japanilaista denimiä tai jotain muuta eksoottista tai erikoista mutta hinta on sen mukainen sitten.
En kyllä itse huomannut Carlingsin verkkokaupassa myynnissä premium & ei premium 501. Toki löytyy 150th Birthday erikoisversiota jne. Toki iso määrä väärennyksiä tekee netistä ostamisesta vähän haastavaa.
 
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
537
Edelleen omat t-paitasuositukset ovat nämä kaksi;


Merinovillapaitoja on nyt kaapissa viisi ja saksan armeijan paitoja neljä. Näillä pärjää vuosia eteenpäin. Harmittavasti jälkimmäisiä ei ole Lekalla nyt varastossa.
Itsellä käytössä pelkästään mustia Särmä-TST merino t-paitoja. Ollut samat 6kpl jo vuosikaudet ja yhä uudenveroiset. Saa hiota, ei tunnu ikävälle eikä katkua. Kestävät pesun 60 asteessa eli tulee puhtaaksi.

Lisäys: Katsoin vielä hinnan ja tuntuvat kieltämättä mielipuolisen kalliilta (37€), mutta ostan jatkossakin. Vuotta kohti hinta tulee pieneksi.
 
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
En kyllä itse huomannut Carlingsin verkkokaupassa myynnissä premium & ei premium 501. Toki löytyy 150th Birthday erikoisversiota jne. Toki iso määrä väärennyksiä tekee netistä ostamisesta vähän haastavaa.
Nettikaupasta en tiedä, mutta mitä olen itse noita ostanut kivijalasta, niin niissä on ollut takana sisäpuolella keskellä vyötäröä tägi jossa lukee "levis premium", muistaakseni maksanut jotakin 130-140e tms.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 354
Nettikaupasta en tiedä, mutta mitä olen itse noita ostanut kivijalasta, niin niissä on ollut takana sisäpuolella keskellä vyötäröä tägi jossa lukee "levis premium", muistaakseni maksanut jotakin 130-140e tms.
Mulla lukee 502:ssa Premium ja pettivät haaroista vain muutaman kuukauden jälkeen. Mutta nuo ei ole 100% vaan tietääkseni 99% puuvilla ja 1% elastaani tms.
 
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
Mulla lukee 502:ssa Premium ja pettivät haaroista vain muutaman kuukauden jälkeen. Mutta nuo ei ole 100% vaan tietääkseni 99% puuvilla ja 1% elastaani tms.
Nämä 501 premiumit mitä olen ostanut (nappilitsillä) ovat 100% puuvillaa. Haarasaumasta (siis sen vierestä) nämäkin ensimmäisenä spragaa, vuoden ne kestää aktiivikäyttöä ja sen jälkeen toisen vielä työkäyttöä parsittuna.
Näissä Leviksissä yksi erinomainen puoli mitä ei vielä ole saatu huononnettua on kestävät taskut. Ainoat farkut ikinä mulla missä ei ole taskunpohjat ole ikinä hajonneet. Koko ajan siellä kuitenkin avainniput ja milloin mitäkin ruuveja tai työkaluja on pyörimässä kun näitä myös työhousuina käytän.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 329
Nämä 501 premiumit mitä olen ostanut (nappilitsillä) ovat 100% puuvillaa. Haarasaumasta (siis sen vierestä) nämäkin ensimmäisenä spragaa, vuoden ne kestää aktiivikäyttöä ja sen jälkeen toisen vielä työkäyttöä parsittuna.
Näissä Leviksissä yksi erinomainen puoli mitä ei vielä ole saatu huononnettua on kestävät taskut. Ainoat farkut ikinä mulla missä ei ole taskunpohjat ole ikinä hajonneet. Koko ajan siellä kuitenkin avainniput ja milloin mitäkin ruuveja tai työkaluja on pyörimässä kun näitä myös työhousuina käytän.
Eikös kaikki 501 ole napilliset ja 100% puuvillaa? Ainakaan itse en ole muunlaisia aitoja nähnyt. Ehkä jotain erikoisversioita voi olla, mutta jos puhutaan ihan normaaleista. Itsellä nyt jalassa olevat 501 on kyllä yli vuoden olleet jo aktiivikäytössä eikä mistään ole vielä pettäneet. Wranglerista meni tasku ja siitä haarasauman vierestä jossain reilussa vuodessa. Olivat tosin puolet 501 hinnasta joten sinällään ihan hyvä hintalaatu. Niitä oli itsellä kolmet ja kun meinasin niitä aikoinaan ostaa lisää niin olivat lopettaneet sen mallin ja muissa ei tainnut olla enää 100% puuvillaa, joten palasin 501 takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 296
Itsekkin hommasin ennen vain 100% puuvilla farkkuja mutta täytyy melkein sanoa että paremmin kestävät ja istuvat kun on vähän elastaania seassa. Eikä se maailma siihen kaadu kun farkkuparin valmistuksessa menee 10 tonnia vettä muutenkin. Acne Studios on suosikki merkki.

Leviksissä jos haluaa kestävän niin kannattaa suosia ysärimalleja - eivät hajoa haaroista, muistaakseni niissä on oranssi pieni Levi’s merkki takataskussa. Löytyy usein ihan NOS kunnossa Grailedista tai Ebaysta. Kannattaa muistaa että tuonikäiset ovat kokoaan pienemmät. Yksi tai kaksi tuumaa lisää normaaliin kokoon.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 765
Tekeeköhän noilla Jack & Jones JJICHRIS JJORIGINAL farkuilla mitään? Hinta on vähän epäilyttävän halpa.
Kyllähän se halpa hinta jostain siihen saadaan. Joko on säästetty työvoimassa tai materiaaleissa. Minulla on J&J huppari joka on kestänyt 20 vuotta, samoin on t-paitoja, jotka on kestänyt lähes yhtä kauan. Joskus jotkut farkutkin ollut ja kestivät siinä missä muutkin. Kasvoin niistä ulos ennen kuin hajosivat. Toisaalta on sitten ollut saman merkin paitoja, jotka on parin pesun jälkeen olleet yhtä mutkalla ku korkkiruuvi. Eli ehkä vähän tuurista kiinni, jos halpista ostaa.
 
Liittynyt
07.07.2021
Viestejä
1 262
Eikös kaikki 501 ole napilliset ja 100% puuvillaa? Ainakaan itse en ole muunlaisia aitoja nähnyt. Ehkä jotain erikoisversioita voi olla, mutta jos puhutaan ihan normaaleista. Itsellä nyt jalassa olevat 501 on kyllä yli vuoden olleet jo aktiivikäytössä eikä mistään ole vielä pettäneet. Wranglerista meni tasku ja siitä haarasauman vierestä jossain reilussa vuodessa. Olivat tosin puolet 501 hinnasta joten sinällään ihan hyvä hintalaatu. Niitä oli itsellä kolmet ja kun meinasin niitä aikoinaan ostaa lisää niin olivat lopettaneet sen mallin ja muissa ei tainnut olla enää 100% puuvillaa, joten palasin 501 takaisin.
Suurin 501:stä osa on nykyään vetoketjulla mun havaintojen mukaan, kun ilmeisesti jonnet ei osaa käyttää nappeja tai jotain. Napillisia saa erikseen metsästää. Aika suuri osa on myös nykyään sekoitetta, puuvilla/polyesteri/elastaani tms.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Ei niitä 501:ä kyllä pitäisi olla (enää) kuin napeilla. Ei minun, leviksen eikä netin mukaan. 505 on sama malli, mutta vetskarilla. Joskus on ollut joku erikoismalli, mutta ei enää. Ihan sama muotoilu siinä ei ehkä ole kuin kulta-aikaan kasarilla.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 545
Toiset bootsit olisivat hakusessa. Oikein laadukasta kamaa on ennen saanut bootfactoryltä, mutta koska tyyppi on lopettanut hommat tulee ongelmaksi, missä voisi nykyään teettää itselleen asialliset bootsit tai muut kengät. Onko suomessa Pekka Lahden lisäksi ammattitaitoisia kavereita
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 283
Joko löytyy lämpöhanskoista kokemuksia? Akullisista siis.
Käytellyt lämpöliivejä nyt huvikseen ja on kyllä yllättävän mainio tuote! Parempi, kuin ajattelinkaan.
Ruvennut vastaavat hanskatkin kiinnostamaan. Ehkäpä joku muukin vaatetus.
Paras ois toki, et ois usb-c liitäntäisiä..
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 283
Toimiiko nuo vaatehöyrystimet? Toivottiin lahjakasi Cirrus No.3 , mutta en ole yhtän perehtynyt asiaan ja huolettaa ostaa keskeneräistä teknologiaa. Onko kokemuksia?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
88
Toimiiko nuo vaatehöyrystimet? Toivottiin lahjakasi Cirrus No.3 , mutta en ole yhtän perehtynyt asiaan ja huolettaa ostaa keskeneräistä teknologiaa. Onko kokemuksia?
Itse sain vuosi sitten jouluna Cirrus kolmosen ja sen jälkeen ei ole silitysrautaan juuri tarvinnut koskea. Mahtava laite kaiken kaikkiaan.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 296
Toimiiko nuo vaatehöyrystimet? Toivottiin lahjakasi Cirrus No.3 , mutta en ole yhtän perehtynyt asiaan ja huolettaa ostaa keskeneräistä teknologiaa. Onko kokemuksia?
Itsellä sellainen pienen pölynimurin näköinen ja kokoinen pömpeli. Kyllähän se toimii mutta ei aina silitysrautaa korvaa jos on kunnon ryppyjä. Hyvä nopeaan refreshiin.

Plussana sillä voi ”silittää” vaikka verhotkin paikaltaan.

Minulta löytyy myös brittliläinen housuprässi, vanhan hotellin jäämistöstä pelastettu. Siihen voi laittaa farkutkin, ei tarvi olla kulmahousut.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 283
Itse sain vuosi sitten jouluna Cirrus kolmosen ja sen jälkeen ei ole silitysrautaan juuri tarvinnut koskea. Mahtava laite kaiken kaikkiaan.
Cirrus 3:sta pyydettiin täälläkin, laitoin tulemaan. Huolettaa lähennä, kun "2v vanha", mutta menkööt? Stockmannilta varmuuden varalta, kun en halpaa liikettä löytänyt ja tuolla 144e hintaa mitä halvin löytyi, niin löytyi kyseisestä nettikaupasta huonoja kokemuksia.
 

ravallo

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 369
Joko löytyy lämpöhanskoista kokemuksia? Akullisista siis.
Mulla on ThermIC:n Powergloves Ski Light:it. Oon käyttänyt niitä pari vuotta enkä oikein vieläkään tiedä mitä mieltä olisin niistä. Ne on hanskoina (minulle) hyvin istuvat ja laadukkaat, ja on kestänyt käyttöäkin hyvin, ne on kuitenkin mulla talvipyöräilyssä melkein päivittäisessä käytössä.

Mutta se sähkölämmitys... No, se on vähän sellainen "lämmin henkäys talvisäässä". Käytännössä käytän sitä aina täysillä, ja silti se on aika vaisu, ero off / täysillä ei ole mitenkään älyttömän iso. Ja se ei myöskään lämmitä ihan optimaalisesti, kaikissa sormissa taitaa olla samanlainen lenkki, vaikka pikkurilli, ja ylipäänsä koko kämmenen ulkosyrjä tarvis oikeasti enemmän lämmitystä. Eniten lämpöä tuntuu tulevan kämmenselkään. Parhaiten toi toimii jos pistää hanskat lämpiämään jo sisällä (mikä käyttöohjeissa nimenomaan kielletään) joku 15min ennen ulos lähtöä niin että ne on tosi lämpimät lähtiessä, silloin sähkölämmitys hidastaa sitä käsien jäähtymistä reilusti. Akkua riittää täydellä paahdolla parisen tuntia, ehkä vähän reilut. Sitä voi lisätä esm. rinteessä jos latailee virtapankista minttukaakaon aikana, mutta lataus on mun mielestä aika hidas.

No, joka tapauksessa vaikka tuo sähkölämmitys on lievä pettymys, niin joka tapauksessa se mahdollistaa noiden käytön vielä muutaman lämpöasteen verran kelissä jossa ilman sitä pitäisi laittaa kintaat.

Oon miettinyt pitkään että ostaisinko nuo uudestaan nyt, enkä oikein osaa sanoa. Ne on kuitenkin pirun kalliit. Mutta mä käytän niitä kuitenkin koko ajan, että ei ne turhat ole. Ja mä luulen että jos vaihtoehtona olis jotkut Hestran Heli Skit, niin kyllä mä ehkä nämä kuitenkin työmatkalle laittaisin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Fjällravenin shortsien koot, ovatko "isoja" vai miten? Kun 48 ilmoitetaan vastaavan housujen 32" ja 50 jo 33-34:ää niin vaikuttaisi että ovat kovinkin isoja kokoja mitassaan. Onko näin?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 361
Viestejä
4 196 058
Jäsenet
70 898
Uusin jäsen
Ergasmi

Hinta.fi

Ylös Bottom