- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 22 999
Microsoft Research ja Ninja Theory ovat lyöneet viisaat päänsä yhteen ja luoneet uuden generatiivisen "World and Human Action Model"- eli WHAM-tekoälymalli Musen.
Tiedotteen mukaan Musesta tekee mullistavan sen tarkka ymmärrys pelien 3D-maailmasta, sen fysiikoista ja miten peli reagoi pelaajan syötteisiin. Ymmärryksensä ansiosta Muse osaa tekoälyn pohjalta luoda aidolta vaikuttavaa ja monipuolista pelivideota 300x180-resoluutiolla, kun Microsoftin aiempi samantapainen malli kykeni luomaan 180x180-resoluution materiaalia.
Malli on tarkoitettu lähinnä pelinkehittäjien käyttöön pelien ideointiin.
Voit lukea asiasta ja Microsoftin suunnitelmista tarkemmin lähdelinkint takaa.
Lähde: Empowering Creators and Players With Muse, a Generative AI Model for Gameplay - Xbox Wire
Tiedotteen mukaan Musesta tekee mullistavan sen tarkka ymmärrys pelien 3D-maailmasta, sen fysiikoista ja miten peli reagoi pelaajan syötteisiin. Ymmärryksensä ansiosta Muse osaa tekoälyn pohjalta luoda aidolta vaikuttavaa ja monipuolista pelivideota 300x180-resoluutiolla, kun Microsoftin aiempi samantapainen malli kykeni luomaan 180x180-resoluution materiaalia.
Malli on tarkoitettu lähinnä pelinkehittäjien käyttöön pelien ideointiin.
Voit lukea asiasta ja Microsoftin suunnitelmista tarkemmin lähdelinkint takaa.
Lähde: Empowering Creators and Players With Muse, a Generative AI Model for Gameplay - Xbox Wire
Viimeksi muokattu: