Valitse yksi tai useampi seuraavista:
A.) Trollaat tahallasi
B.) Puhut 100% paskaa
C.) Et tiedä mistä puhut
D.) Koneesi oli viruksen saastuttama
Yksi tai useampi noista on oltava oikein, sillä muita vaihtoehtoja kuvaamallesi tapahtumalle ei ole.
Joo-o, eipä siinä sitten. Mikäs se on se premium-käyttis, jolla herra fatsodonkey mieluummin troolailee?
Ihan ostettu Win 8.1 pro, joka on päivitetty Windows 10. Sinne niitä "Käynnistä" valikkoon vaan tuli. Käytössä oli Winkkarin oma virustorjunta.
Tällä hetkellä käytän KDE Neonia. Toisaalta kone poissa käytöstä, koska odottelen uusia osia.
Neon skulas muuten erittäin hyvin, mutta 280x oli todella hanurista asentaa Vulkan ajureita, jotka ei hyvin pelaa 280x. Perus OGL toimi kyllä hyvin.
KDE Neon on ykköslevyllä ja Win 8.1 pro toisella GZDoomille, Fallout 1 ja 2 ym. vanhemmille peleille. Toisaalta vois kokeilla Winen kautta ja vertailla vähän suorituskykyä. On myös joskus tapana hyppiä distrosta distroon huvin vuoksi.
Kymppiin en yksinkertasesti itse enää koske.
Omppua en ole ikinä kokeillutkaan. Luuria kyllä, joka oli aivan onneton. Jolla vois olla luurilla jepa, mut pitäs saada sellanen kernel, että voi tiputtaa voltteja. Luurilla mennään LinOS, jossa ei ole GAPPS. Suaapi nähdä miten toi Halium projekti etenee, että jos saiskin monia vaihtoehtosia käyttiksiä luuriin asennettua.
Kukin tavallaan. Sanon vain henk. koht. kokemuksel, että vanhemmat Windowsit oli mulle mukavempia, eivätkä kertaakaan potkassut mua työpöydälle kesken nettipelin, koska päivitys. Näin kävi kerran kybällä, kun pelasin netissä.
Tosissaan mitta tuli täyteen.
Sä voit ylistää sitä maasta taivaisiin, jos haluat. Minä en ylistä yhtäkään, koska täydellistä käyttistä ei ole.
Miten kritiikki on trollaamista?
Sehän nykyajan ihmisillä onkin se suurin ongelma, kun mitään ei kestetä.
Ehkä käyttökokemus on eri ihmisillä erilainen. Tiedä sitten siitä.
Tollai kävi itellekkin kerran kesken Rocket League pelin.
Rikkoo Hollannissa lakia Arstechnican artikkelin mukaan.
19:45 kohdalla.
Sovellusehdotukset ovat juurikin mainoksia eli adwarea. Se on itsellä jossain päivityksessä resetoitunut. Ongelma on siinä, että jotkin ihmiset ovat maksaneet Windows 10 käytöstä silloin, kun se oli parempi ja laatu on heikentynyt tasaisen tappavaa tahtia.
Ps. en ole käyttänyt Winkkari10 enää ensimmäisen CU:n jälkeen.
Tosissaan kuuluu ehkä nämä keskustelut toiseen osioon. Jätän tämän tähän.