Nyt kun tästä on julkaistu traileri ja enemmän tietoa niin tälle voidaan tehdä oma lanka.
Kyseessä siis Microsoftin uusi simulaattori mikä on standalone versio, ei päivitys nykyiseen "2020" versioon.
Jos et ole vielä traileria nähnyt niin se löytyy alta:
Microsoft Flight Simulator 2024 - Announce Trailer - 4K
Eilen oli FS Expossa MS:n keynote jossa puhuttiin lisää MSFS 2024:sta:
Microsoft Flight Simulator Presentation from FlightSimExpo 2023
Tässä linkki MSFS 2024 FAQ:n josta löytyy aina viimeisimmät viralliset tiedot:
Microsoft Flight Simulator 2024 FAQ - Microsoft Flight Simulator
Virallinen MSFS 2024 keskustelofoorumi löytyy täältä:
MSFS 2024
Työskentelen itse Asobolla simulaattorin parissa mutta valitettavasti NDA estää kertomasta paljon asioita. Pääsen itse tätä simua testailemaan tässä loppusyksystä/alkutalvesta ja pyrin jakamaan tietoa mikä ei ole NDA:n alaista. Sitä ei todennäköisesti paljoa ole. Alpha/Beta-vaiheet on näillä näkymin tulossa myös 2024:lle mutta tarkempaa tietoa aikataulusta tai miten siihen pääsee osallistumaan, ei vielä ole.
Kyseessä siis Microsoftin uusi simulaattori mikä on standalone versio, ei päivitys nykyiseen "2020" versioon.
Jos et ole vielä traileria nähnyt niin se löytyy alta:
Microsoft Flight Simulator 2024 - Announce Trailer - 4K
Eilen oli FS Expossa MS:n keynote jossa puhuttiin lisää MSFS 2024:sta:
Microsoft Flight Simulator Presentation from FlightSimExpo 2023
Tässä linkki MSFS 2024 FAQ:n josta löytyy aina viimeisimmät viralliset tiedot:
Microsoft Flight Simulator 2024 FAQ - Microsoft Flight Simulator
Virallinen MSFS 2024 keskustelofoorumi löytyy täältä:
MSFS 2024
Työskentelen itse Asobolla simulaattorin parissa mutta valitettavasti NDA estää kertomasta paljon asioita. Pääsen itse tätä simua testailemaan tässä loppusyksystä/alkutalvesta ja pyrin jakamaan tietoa mikä ei ole NDA:n alaista. Sitä ei todennäköisesti paljoa ole. Alpha/Beta-vaiheet on näillä näkymin tulossa myös 2024:lle mutta tarkempaa tietoa aikataulusta tai miten siihen pääsee osallistumaan, ei vielä ole.