Microsoft 365 Basic ongelma

Kysymyksessä on Microftin ohjelmistopaketti. Käytössäni on ohjelmat: Microsoft 365 Basic ( Ostettu 24 tai 25) ja Office Home & Student 2016 for PC (Ostettu 2017) Puhdistelin konetta jokin kuukausi sitten ja ajattelin poistaa Office Home & Student 2016 ohjelman. Jotenkin mulla oli kuva, että jäähän tuo Microsoft 365 Basic koneelle. Menin tämän jälkeen Microsoft tililleni ja siellä ei ollut tälle 365 ohjelmalle mitään lataus mahdollisuutta. Vain päivitys parempaan versioon ja minun laskutustiedot. Siitä menee vuosittain 20€..

Niinpä latasin tuon Office Home & Student 2016 koneelleni uudestaan. Siinä oli lataus linkki. Kysymys kuuluu: Muistanko jotenkin väärin, että tuo Microsoft 365 Basic olisi fyysisesti ollut koneellani l. ladattu sinne vai onko se ainoastaan verkkosivulla käytössä. Seuraava lasku on helmikuussa 2026.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sinne Officen nettisivulle haluamallasi tunnuksella ja lataa haluamasi sovellukset sieltä.

Microsoft 365 Basic versioon ei kuulu kuin online-versiot Wordistä ja muista Office-ohjelmista. EDIT Tilaa Microsoft 365 Personal niin saat työpötäversiot noista office-ohjelmista.

Basic ei sisällä kun verkko- ja mobiilisovellukset. Täällä sitten tarkempi vertailu eri pakettien kesken:

Kotikäyttöä ajatellen löytyy sitten vielä Personal ja Family -paketit, joissa on asennettava versio Officesta.
Nuo maksaa 10.00€/kk ja siitä ylöspäin. Tuon minkä ostin menee 20.00 € /v. Varmaan joku tarjous oli tuo jonka ostin. Itse ainakin mietin, että jos maksaa vaikka tuon 10.00€/kk, melkein kannattaa ostaa jokin office paketti. Maksaa kerralla sen 150 tms..

Statistiikka

Viestiketjuista
294 123
Jäsenet
80 636
Uusin jäsen
Ruutana

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom