Myyty MicroATX pöytäkone/palvelin (8hdd paikkaa)

Tuote: i7 3770 palvelin/NAS/pöytäkone
Hinta: 150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): N/A
Kuitti löytyy (takuu voimassa): N/A
Muuta huomioitavaa:
Lian Li täysalumiiniseen MicroATX koteloon rakennettu palvelin/verkkolevy, tärkeimmät speksit:
- Asrock Z77 Extreme4-M emolevy
- Intel Core i7-3770 CPU + Noctua cooler
- 32gb DDR3 RAM
- 8kpl 3.5" levypaikkaa
- Lisä SATA3 ohjain PCI-E väylässä, yhteensä 10kpl SATA-portteja
- 750W PSU

Hiljainen ja hyvällä ilmanvaihdolla varustettu pienikokoinen pöytäkone, mikä ollut muutaman vuoden verkkolevy/NAS käytössä. Olen ajanut koneessa Unraid sekä Truenas Scale -käyttöjärjestelmiä, molemmat toimivat koneessa hyvin. Mukaan pussillinen kaapeleita (virta, SATA jne.). Lisähinnasta voidaan neuvotella myös 3tb ja/tai 4tb kovalevyistä mukaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto

bignas1.jpeg

bignas2.jpeg

bignas3.jpeg

bignas4.jpeg

maksan hp + postit jos postitus onnistuisi jossain vaiheessa (saa olla posti tai matkahuolto ei siis väliä kumpi)
huomioi ettei mua haittaa jos koppa menee vähän rikki postituksessa, sen kus teippaat ton ympärille ohuet pahvit ja lähettelet..
kotelon sisältö on tärkeempi ja ne nyt säilyy pääosin ehjinä koska ne on sen kopan sisällä suojassa

maksan hp + postit jos postitus onnistuisi jossain vaiheessa (saa olla posti tai matkahuolto ei siis väliä kumpi)
huomioi ettei mua haittaa jos koppa menee vähän rikki postituksessa, sen kus teippaat ton ympärille ohuet pahvit ja lähettelet..
kotelon sisältö on tärkeempi ja ne nyt säilyy pääosin ehjinä koska ne on sen kopan sisällä suojassa
Selvittelen miten toi postitus onnistuisi. Nouto kuitenkin etusijalla.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 238
Jäsenet
75 375
Uusin jäsen
vallua

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom