Ratkaistu Mi Fit

Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Ilmennyt synkronointiongelma tänään Mi Fitin ja Xiaomi mi 10t pro:n kanssa Xiaomi Mi band vitosta käytettäessä. Ei päivity uni, askeleet, liikunta eikä mikään. Onko muilla samaa ongelmaa vai onkohan rannekkeeni hajonnut?

Puhelin ja ranneke bootattu, ei auta. Sovelluksesta asennettu viimeisin versio.
Eilen vielä synkkas normaalisti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 948
Google tili on jostain syystä pudonnut pois asetuksista. Se on aika normaalia tuolle, pitää antaa aina silloin tällöin uusi valtuutus.

Kokeile tätä, jos käytät sitä Androidin kansaa Google tilillä.
Anna Mi Fitin Profiilista valtuutus Google tilille, jotta voi hakea tililtä tiedot.
Se tehdään profiili -> lisää tilejä -> napauta tili, jota käytät (Google Fit) ja anna valtuutus Google käyttäjätilille.

Huomio:
Minulla kesti kellon akku vajaan vuoden ja muuttui käyttökelvottomaksi. Jos haluaa vielä käyttää akku kestää max. puoli päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Google tili on jostain syystä pudonnut pois asetuksista. Se on aika normaalia tuolle, pitää antaa aina silloin tällöin uusi valtuutus.

Kokeile tätä, jos käytät sitä Androidin kansaa Google tilillä.
Anna Mi Fitin Profiilista valtuutus Google tilille, jotta voi hakea tililtä tiedot.
Se tehdään profiili -> lisää tilejä -> napauta tili, jota käytät (Google Fit) ja anna valtuutus Google käyttäjätilille.

Huomio:
Minulla kesti kellon akku vajaan vuoden ja muuttui käyttökelvottomaksi. Jos haluaa vielä käyttää akku kestää max. puoli päivää.
Kokeilempas tuota.
Mulla kestää akku vieläkin pari viikkoa, ei ole huonontunut yhtään. Julkaisun aikoihin ostin, en muista kyllä milloin se oli :)

Edit: Rupes toimimaan. Kiitoksia!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 374
Viestejä
4 215 840
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom