• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF MGM+ 0.99€/kk 3kk

Tuote: MGM+ streamingpalvelu, elokuvia ja sarjoja (esim. SG1)
Tarjoushinta: 0.99€/kk 3kk ajan
Normaalihinta: 4.99€/kk
Kauppa: Amazon Prime Video
Voimassa: 24.11.-1.12.
Linkki: Prime Videon sisällä

Kommentti tarjouksesta: Tarjous edellyttää käsittääkseni olemassaolevan Prime Videon tilauksen, koska en edes löydä MGM+:lle erillistä kotimaista myyntikanavaa. (edit: alla viesti, jonka mukaan ei edellytä)
Muista streamingpalveluista on myös tarjouksia, tosin heikompia. Appletv -50% 6kk (tämä kannattanee ostaa erikseen BF - Apple TV+, 4.99€/kk, 6 kuukauden ajaksi ), Lionsgate -50%, Skyshowtime -40%. Vuokrattavista ja ostettavista myös jonkinlaisia alennuksia.

Viimeksi muokattu:
Tarjous edellyttää käsittääkseni olemassaolevan Prime Videon tilauksen, koska en edes löydä MGM+:lle erillistä kotimaista myyntikanavaa
Minä sain tosiaan lunastettua tämän Prime Videon Subscriptions välilehdeltä -> MGM olemassaolevalla Prime Video tilillä.

Minä sain tosiaan lunastettua tämän Prime Videon Subscriptions välilehdeltä -> MGM olemassaolevalla Prime Video tilillä.
Yritin itse samaa, mutta päädyin pöpelikköön. :D Ei väkisin saakeli...
1764247501890.png

Jos tämä oli vielä epäselvää, niin ei vaadi. Siis mikään näistä Prime Videon third party -paketeista ei vaadi alle Prime Video -tilausta.
Mistä tämän alennuksen sitten löytää? Prime video login vaatii että on aktiivinen tilaus. Onneksi sijoitin protonVPNään. Pitää olla ainakin kymmenen eri subia jos meinaa katsoa sarjoja.

Viimeksi muokattu:
https://www.primevideo.com/storefront/subscription/mgmfi/

Uskoakseni kun tuosta "More details" -napista aloittaa tilausprosessin, niin kirjautuminen normaalilla Amazon-tunnuksella toimii ja tuon voi tilata.
Ei toimi jos on ollut aiemmin tilaus. Ei ainakaan minulla. EDIT: Olit oikeassa. Yritin vaan logata sisään. Onpas taas piiloteltu. MGM sivusto joka on toki primen alla myös "herjaa" kokoajan JOIN PRIME joten epäilin aluksi että mgm loginikin on rikki.

Viimeksi muokattu:
Ai, liekö sitten muuttunut. Aiemmin nämä on mielestäni toimineet ilman aktiivista Prime Video -tilausta.

Toki sitten voi harkita ottavansa ilmaisen Prime-kokeilukuukauden mistä tahansa Amazonista, mikä avaa Prime Video -tilauksen.
Joo toimi se. Piti vaan etsiä oikea paini ke.

• Tykkää
Reactions: Zat

Statistiikka

Viestiketjuista
293 303
Jäsenet
80 454
Uusin jäsen
gonger

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom