Ei se pääpointti tässä ole se launcherin käyttö (toki se on aivan helvetin ärsyttävää) vaan se tapa millä tämä on hoidettu. Itse en ainakaan halua tukea Epic gamesin linjausta että ostetaan omalle kaupalle pelien oikeuksia, vaikkakin vain vuodeksi niin silti on todella jyrkkää touhua, muut kaupat kun eivät tällaista harrasta, mielestäni se on väärä suunta PC pelaamiselle.. Kilpailua saa olla ja pitääkin mutta kilpailun pitäisi olla käyttäjälle hyvä asia eikä näin että "pakotetaan" lataamaan joku paskakikkare lisää koneelle 
Ei sinänsä vaikuta omaan mielenkiintoon itse peliä kohtaan, varmasti tulee hyvä peli (toivottavasti).
Hyvä esimerkki siitä kun lähdetään steamistä pois ja mitä jos peli onkin ongelmallinen ja buginen ? Fallout76 aika tuoreessa muistissa, se meni ihan päin honkia se homma. Ja toivottavasti ei metro ota samanlaista hittiä..
Ei sinänsä vaikuta omaan mielenkiintoon itse peliä kohtaan, varmasti tulee hyvä peli (toivottavasti).
Hyvä esimerkki siitä kun lähdetään steamistä pois ja mitä jos peli onkin ongelmallinen ja buginen ? Fallout76 aika tuoreessa muistissa, se meni ihan päin honkia se homma. Ja toivottavasti ei metro ota samanlaista hittiä..

vaikka tuo epic launcher ärsyttää mutta noi nyt on niitä toisen maailman ongelmia