Metallimusiikki

Olen löytänyt Unleashedin bändinä uudelleen. Where No Life Dwells taisi olla se levy jonka kautta yritin ennen lähestyä, mutta kakkoslevy Shados in the Deep osoittautui mielekkäämmäksi ainakin nykyään.

Voi olla että muutenkin on niin death metal painotteinen kausi mulla menossa että nyt sopii paremmin kuin ennen omiin soittolistoihin. Hieman laiskahko biisi, mutta kertsin riffit on aika siistit. Levy on kokonaisuudessaan ihan hyvää menoa, suosittelen ruottipörinän ystäville.

klassinen melodeath löyty jännistä paikoista nykyään, tämä on omasta mielestä ihan priimaa

Tolkuttoman hyvä biisi, jossa mukana BTBAM:in Thomas Giles:

Revocationin uusin kappale (Feat. Travis Ryan):

Entisen spin-off Batushkan nimenmuutoksen jälkeistä tuotantoa. Ehkä vähän aiempaa folk -henkistä.

Tutkiskelin mielenkiinnosta vaihteeksi last.fm-profiiliani ja tietysti meni nostalgisoinniksi mm. Iron Maidenin toistomääriä tutkiessa ja aloinkin kuunnella vanhoja livepätkiä Youtubesta. Last.fm on hauska sivusto jossa tuli parikymmentä vuotta sitten vietettyä runsaastikin aikaa koulussa ja kotona. Sittemmin oon tehnyt uuden tunnuksen 2015 eikä vanha tunnus taida enää olla olemassakaan. Katoin, että Iron Maidenin albumien Spotify-toistot top 5 on seuraavanlaisessa järjestyksessä: Piece of Mind, Somewhere in Time, Iron Maiden, Seventh Son of a Seventh Son, The Number of the Beast. Näistä oikeastaan Piece of Mindille olen näin paljon lämmennyt vasta viimeisen vajaan viiden vuoden aikana. Somewhere in Timea pidän ehkä edelleen parhaana. Harmittaa tietysti miten vähän hyviä tallenteita 1986-87 kiertueilta on.

Kahteen otteeseen on bändi nähty Olympiastadionilla livenä kiertueilla Somewhere Back in Time 2008 ja Maiden England 2013. Tekisi mieli sanoa että toisen kiveksen voisin antaa jos kerran vielä näkisin kovan IM-konsertin, mutta ihan niin paljoa en ehkä ole sittenkään valmis antamaan kun miettii kuinka hyvät livekokemukset bändistä on jo saanut. Silti piti hetken lippuja kärkkyä mutta en onnistunut lippuja ostamaan tällä kertaa.[/media]

Viimeksi muokattu:
Exoduksessa uusvanha laulajan vaihto, Zetro ulos ja Rob Dukes sisään.
Enemmän Zetron tyylistä oon tykänny, mutta kyllä Robinkin rähinä maistuu. Ei nuo uudemmat levyt kyllä kovin kaksisia oo olleet. Muutama hyvä biisi siellä täällä satunnaisesti ja Dark Riverin keikka oli ihan ok.
En oo edes huomannut kun en seuraa oikein alan uutisointia, mutta kommenttisi pisti silmään koska ne on jo kerran aiemmin vaihtaneet Souzan Dukesiin niin piti oikein tsekata. Eli siellä on ollut ensin siis Souza, sitten Dukes, sitten Souza ja nyt taas Dukes. Kyllä se thrash metal kuuluu sinne 80-luvulle. Pistetääs vähän Baloffin myötä kunnon rässiä niin lähtee aamuvaikut korvista ja pitkätukkasemmilta hilseet päästä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
268 950
Jäsenet
76 317
Uusin jäsen
Svartzonker

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom