Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lorna Shoren uusin albumi ulkona ja on kyllä aikamoista tykitystä (vaikkakin aika moni levyn biiseistä onkin jo julkaistu videoiden muodossa).
Röhöttelin ite tälle samalle asialle sillonku tuli uudet Behemothit ja se In Flamesin uusin sinkku ulos (Foregone). Ei siinä Behemothissa sinänsä vikaa ollu mut en kyllä muista siitä setistä mitään muuta ku sen Once Upon a Pale Horsen pääriffin ja senkin ihan vaan sen takia kun se on niin saatanan typerä. Kalpenee koko levy ihan täysin käytännössä minkä tahansa muun rinnalla ja ILYAYD oli huomattavasti parempi kun toi uusin.Jollain tavalla on maailmankirjat sekaisin, kun uusi In Flames iskee paremmin kuin uusi Behemoth. Lähinnä varmaan nostalgiamielessä, mutta kyllä toi Behemothin uusin levy on ensikuulemalta jotenkin voimaton ja tylsä. Maria Vvlgata ja aiemmin julkaistu The Deathless Sun on ihan ok, mutta muu materiaali ei jättänyt minkäänlaista jälkeä.
Tää kyllä yllätti. En deathcoresta ite oikeen ollenkaan oo pitäny ku se on breakdowniensa kanssa kaikessa yksinkertaisuudessaan mun mielestä ehkä vähän luovuuden puolesta köyhää kamaa, mut toisaalta en ihan liikaa mahollisuuksiakaan oo antanu. Shadow of Intentin Melancholy oli kyllä ihan hyvä levy mun mielestä, mut se ei taida oikeen mitenkään puhdasta deathcorea olla.Lorna Shoren uusin albumi ulkona ja on kyllä aikamoista tykitystä (vaikkakin aika moni levyn biiseistä onkin jo julkaistu videoiden muodossa).
Röhöttelin ite tälle samalle asialle sillonku tuli uudet Behemothit ja se In Flamesin uusin sinkku ulos (Foregone). Ei siinä Behemothissa sinänsä vikaa ollu mut en kyllä muista siitä setistä mitään muuta ku sen Once Upon a Pale Horsen pääriffin ja senkin ihan vaan sen takia kun se on niin saatanan typerä. Kalpenee koko levy ihan täysin käytännössä minkä tahansa muun rinnalla ja ILYAYD oli huomattavasti parempi kun toi uusin.
Tää kyllä yllätti. En deathcoresta ite oikeen ollenkaan oo pitäny ku se on breakdowniensa kanssa kaikessa yksinkertaisuudessaan mun mielestä ehkä vähän luovuuden puolesta köyhää kamaa, mut toisaalta en ihan liikaa mahollisuuksiakaan oo antanu. Shadow of Intentin Melancholy oli kyllä ihan hyvä levy mun mielestä, mut se ei taida oikeen mitenkään puhdasta deathcorea olla.
Kuten ei kyl tää Pain Remainskaan, tossa taustallakin tapahtuu kokoajan niin paljon asioita ja homma on ehkä jo hippasen ylituotettua joka tulee olemaan varmaan aika suuriki ongelma livenä veivatessa ellei taustanauhoja käytetä. Mut noi breakdownit ei kyllä edelleenkään uppoo mitenkään päin, mikä on vähän sääli mun mielestä kun se kaikki muu niitten ympärillä onkin sit aika kovaa kamaa.
Jokatapauksessa taitaa jollain ilveellä olla tän vuoden paras levy tähän mennessä? Ei sillä et kilpailuakaan juuri olis.
Black Dahlia Murderkin veti ekan keikkansa Strnadin kuoleman jälkeen. Oikeastaan ainut fiksu tapa jatkaa koko bändiä mut kuten odottaa saattaa niin kitaristista kun hyppää vokalistiks niin eihän se ihan sama asia oo, ei toi nyt kuitenkaan huonoltakaan kuulosta. Jokatapauksessa tää on parempi vaihtoehto kun lopettaa kokonaan.
Impe kehuu kovastikin jotain tälläistä bändiä
Imperiumi.net
IMPERIUMI.NET (nyt myös IMPE.FI) on Suomen arvostetuimpia verkossa toimivia musiikkimedioita.www.impe.fi
Naislaulaja + naiskitaristi = valkoista heteromiestä sorretaan?Woke is strong in this one...
Onhan noilla kato värjätyt hiuksetkin ihan kuin jostain syntisestä homokulkueesta.Naislaulaja + naiskitaristi = valkoista heteromiestä sorretaan?
Insomnium julkaisee uuden Anno 1696 -studioalbumin 24. helmikuuta 2023