Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tänään julkaistu toinen sinkku kesällä julkaistavalta Seventh Wonder levyltä "The Testament".
Pakko sanoa että lupaa hyvää uudelta levyltä kahden ekan sinkun perusteella. Toivottavasti tulisivat Suomeen keikalle uuden levyn myötä.
Hämmentävän kova levy kyllä tulossa.. Göteborg melo death metallin parhaat palat kopioitu yhdelle levylle.Jos edellinen sinkku oli selvää IF:iä niin nyt ollaan selvästi DT:n hoodeilla.
In Flamesilta uus sinkku
Toivottavasti. Ihan yllätyin itsekin, että onko vähän vanhaa menoo saatu takasin. Toivottavasti uus levy jatkaa tuohon samaan malliin.Mitäs mitäs, alkaako roihu syttyä uudelleen :O
Mulla on tuo sama Pre-Human Vaults Bandcampista ollut jo aikaa pre-orderissa, ja nyt kun kävin katsomassa, niin sanoo että julkaisu on ollut "June 10". Ei pysty lataamaan koko albumia ja Bandcamp näyttää että olisi vasta tulossa. Mikähän mättää...Christian Älvestam -vetoista möykkää putosi postiluukusta parinkin levyn voimin. Nimmareilla varustettu on Miseration.
Jaa-a, kattelin että merkit oli leimattu 9.6. Ruotsissa omassa lähetyksessä. Mutta kannattanee olla yhteydessä Bandcampiin jos lataus tökkii. Ylipäätäänhän tuossa ei ole kuin 4 biisiä sitten.Mulla on tuo sama Pre-Human Vaults Bandcampista ollut jo aikaa pre-orderissa, ja nyt kun kävin katsomassa, niin sanoo että julkaisu on ollut "June 10". Ei pysty lataamaan koko albumia ja Bandcamp näyttää että olisi vasta tulossa. Mikähän mättää...
Levyhän julkaistaan virallisesti huomenna mutta levy-yhtiö päätti laittaa koko levyn jo YouTuben puolelle kuunneltavaksi
Vähän miettinut jaksaisiko tähdätä syyskuun alun Vader/Hate keikkaan On the rocksissa.
Nyt vasta tuli Bandcampilta meili että levy on julkaistu.Mulla on tuo sama Pre-Human Vaults Bandcampista ollut jo aikaa pre-orderissa, ja nyt kun kävin katsomassa, niin sanoo että julkaisu on ollut "June 10". Ei pysty lataamaan koko albumia ja Bandcamp näyttää että olisi vasta tulossa. Mikähän mättää...
Joo, minulle myös. Ehkä jossain kohtaa on unohunut ilmoittaa Bandcampille, että levy on julkaistu.Nyt vasta tuli Bandcampilta meili että levy on julkaistu.