Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Doyle varmaan samaa mieltä.
Hauska kun omasta mielestä uuden levyn sinkut ollu tosi hyviä, en muista milloin olisin sinkkubiisejä yhtä paljon kuunnellut. Innolla odotan huomista uuden levyn julkaisua.Tänään tuli postissa Beast in Blackin uusi levy Dark Connection. Ennakkoon tulleet sinkut olivat vähän pettymyksiä aikaisempaan tuotantoon verrattuna, mutta kuitenkin hyviä biisejä. Nyt kun on kuunnellut koko levyn pariin kertaan täytyy kyllä todeta, että odotukset ylitettiin taas kerran. Parhaaksi biisiksi valitsisin To the Last Drop of Blood.
Joo ei ne missään mielessä huonoja ole, odotin vain, että edes toinen olisi ollut vähän raskaampi. Piti tähän laittaa muutama biisi mitkä kannattaa ehdottomasti myös kuunnella levyltä, mutta kun olin kirjottanut yli puolet levyn biiseistä taidan vain todeta, että kuunnelkaa koko levy . Kerro ihmeessä mielipiteesi levystä, kun saat sen kuunneltua.Hauska kun omasta mielestä uuden levyn sinkut ollu tosi hyviä, en muista milloin olisin sinkkubiisejä yhtä paljon kuunnellut. Innolla odotan huomista uuden levyn julkaisua.
Tänään julkaistua:
Oli kyllä kova levy. Varsinkin Gone for now uppoaa itselle todella hyvin:Bloodred Hourglass julkaisi uuden albumin:
Whitechapelin uusin lätty Kin nyt ulkona, very nicee
Orkesterin taustavoimat tiedottavat sellaista ilouutista, että Halo-niminen levy tulee julki 11. helmikuuta 2022.
Aephanemer tulossa 3. albumi 19.11. josta kaksi sinkkua nyt julkaistu. Itselleni ainakin heidän 2. albumi Prokopton kolahti jonka pari sinkkua tänne joku postasikin aikanaan.
Imperiumin arvostelussa kuvaillaan bändin tyyliä Children of Bodom ja Arch Enemyn väliin, mutta jokainen voi itse arvioida tyyliä näiden kahden uuden sinkun pohjalta.
Tämmöisen Turkkilaisen bändin löysin juuri.
Minä tyhmä luulin että Know Thyself on albumi mutta onkin näemmä EP kai?.
No niin..kuulostaa.....Dark Tranquillityltä..