Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tämmöset kanavat ei muuten ole kaatuneet tekijänoikeusrikkomuksiin, kun hehän soittavat koko kappaleen videollaan, eivätkä edes muokkaa sitä mitenkään?
Et itseasiassa kovin kauas totuudesta mennyt muistaakseni tämä Tom Scottin video käsiteli juurikin tätä aihetta ja TLDW oli se, että kappaleen saa videollaan esittää, jos videon sisältönä on ko. kappaleen analysointi, kritisointi tai muu vastaava sisältö. Näin ulkomuistista heitettynä, tovi aikaa kun tuli tuo katsottua:Jos siinä on joku sääntö että kun videon katkaisee sopivin väliajoin ja puhuu paskaa niin asia on fine
Jos siinä on joku sääntö että kun videon katkaisee sopivin väliajoin ja puhuu paskaa niin asia on fine
Ok, en ole noita katsonut. Ne reaktiovideot joita olen joskus ohimennen katsonut ovat juuri tuota 10-15sec biisiä ja pause&paskanjauhamista, pitänee varmaan tsekata tämä ajatuksella jossain kohtaa.Eipä tuossa A&P kanavan videoissakaan biisiä katkaista väliajoin vaan soittavat kappaleen aina kerralla kokonaisena.
Sama huomio . "kotimaisissa" versioissa enemmän tunnetta mukanaMarko Hietalan soolotuotantoa on tullut kuunneltua paljon viime päivinä. Itse kukin voi valita haluaako kuunnella suomen- vai englanninkielistä versiota levystä - itse pidän tuosta Suomeksi lauletusta keskimäärin enemmän, mutta molemmat ovat todella toimivia.
Joutuu hakee kyllä tänään itselleen kopion.
Tuon kai voisi laittaa johonkin muuhun ketjuun?
Ei hernettä nenään mutta...mainuttu OT.
Saattaa olla hiukan OT mutta hyviä covereita bändi esittää..... livenä jäätävän hyvä.
Makuasia......... oma "hevin" kuuntelu alkoi 1980 (ac/dc) Musiikki tyylit genren sisällä ovat muuttuneet todella paljon 40 vuodessa
Metallimusiikki käsitteenä on "todella laaja" katsoo asiaa vaikka millaisilla laseilla
Ei maistu ollenkaan tämän uusintaversio, todella outo soundi. Oisivat vaan antaneet olla
Clayman 20th Anniversary Edition Track Listing: 1. Bullet Ride 2. Pinball Map 3. Only For The Weak 4. …As The Future Repeats Today 5. Square Nothing 6. Clayman 7. Satellites and Astronauts 8. Brush The Dust Away 9. Swim 10. Suburban Me 11. Another Day In Quicksand 12. Themes and Variations in D-Minor (instrumental) 13. Only For The Weak (Re-recorded) 14. Bullet Ride (Re-recorded) 15. Pinball Map (Re-recorded) 16. Clayman (Re-recorded)
Jjjoo on kyllä täysin paperinohut soundi tässä räpellyksessä. Ihan siisti ajatus et uudelleennauhottavat klassikoita, mut ovat kyllä jo vuodesta 2002 todistaneet albumeillansa et ei se enää oikeen toi vanha materiaali kiinnosta. Vokaalit itessään oli ihan ok, mut kaikki muu sit oikeastaan pielessä. Ehkä ois vaan pitäny jättää rauhaan, alkuperänen kuulostaa nykypäivänkin standardeilla hyvältä ja varsinkin tohon verrattuna suorastaan mestariteokselta, vaikken Claymanista levynä itessään niin välitäkkään.
Jos ei muuta niin videon kommenteista saa kyllä hupia. Katellaan sit joskus miltä noi uudelleenmiksatut kuulostaa, todennäkösesti huonommilta jos tästä pitää johtopäätöksiä vetää, re-recordit voi jättää selkeesti suoraan kuuntelematta.
7 vois olla aika lähellä myös meikäläisen mielestä. Tykkään Nighwishin keikkataltioinneista .Nyt kun tuota Nightwishin levyä on muutaman kerran tullut kuunneltua, niin muutama biisi nostaa jo päätään. Kokonaisuutena jäi mulle kuitenkin nyt vähän pettymykseksi. How's the Heart tällä hetkellä oma suosikkini. Tuota toista levyä orkestereineen en ymmärrä sitten yhtään. Kuulostaa joltain elokuvan soundtrackilta, ja toki yhtyeen musiikkiin on vaikuttanut leffojen musat, mutta ei tuosta kyllä Nightwish tule mulla mieleen, kuulostaa lähinnä joltain Tuomaksen omalta elokuvasävellys projektilta, enkä ymmärrä minkä takia se on lisätty albumiin.
Arvosanani levylle on 7/10
Uutta Unleash the Archersia.
Lisää uutta Lamb of Godia. Kylläpäs kuullostaa hyvältä
Uusi Ruottalainen melodinen black metal bändi, eka levy ja itse löysin Dissectionin. Mukavan tarttuvat melodiat ja mielipuolista kaahausta, ehkä tämän vuoden parhaimpia levyjä genressään.