MENACE (Pc, Battle Brothers tekijöiltä: Overhype Studios)

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Vuoropohjainen science fiction teemainen strategia peli, kartat hyvin pitkälti proseduraalisesti generoituja.
Battle Brotherssin tyyliin varmasti vaikeustason saa hyvinkin haastavaksi.
En ole demoa kovinkaan paljoa pelaillut joten päivitän avauspostausta päästyäni sisälle peliin kunnolla.

Nyt Early access avautui :kippis:

Myös gamepass ultimatessa

Viimeksi muokattu:
On tämä vähintäänkin onnistunut tekele. Virkistävä ratkaisu jättää overwatch kokonaan pois, taisteluista tulee suoraviivaisempia ilman pitkittynyttä asemasotaa huonoilla osumatarkkuuksilla. Toki tärkeää että jalkaväki on vähintään half-coverissa, myös oma ajaneuvo antaa suojaa edetessä ja yhden jalkaväen saa kyytiin. Suppression merkitys on todella tärkeää, laskee vihun action pointteja ja pinned down statuksella perääntyminen onnistuu ainoastaan ryömimisellä. Uudelleen pelattavuutta riittää ja ulkoasu miellyttää omaa silmää. Sisältöä tarvitsee lisää ja 3 päivitystä on tullut 2pv sisään mitkä muutaman pahimman bugin korjanneet.

Tiivistetysti pystyy suosittelemaan. Strateginen syvyys riittävää ja tehtävät usein arvaamattomia ja dynaamisia.

itelle ei kyllä auennut miten tästä pitäisi saada strategista.

ammuskellaan suojan takaa niin kauan että panokset loppuu ja vihut piirittää joka puolelta.
ehkä tämä alku on vain ihan kuraa, mutta eipä tämä kiinosta pelaamaan enempää.

xcom paketin saa 6€ jos ei ole vielä kirjastossa Save 80% on XCOM: Enemy Unknown Complete Pack on Steam

muok.
yritin sulatella tätä lisää ja alkoi onnistumaan.
eiköhän tätä vielä tule pelattua enemmänkin kunhan tuo early access etenee.
Edwin, Fedor ja tekko tekee kaiken, jane on varalla singon kanssa ja jean on ainoastaan somistamassa tiimiä
ampuja+rpg.pnghuono ampuja+rpg.pngMVP.pngsuppresion.pngturha.png

Viimeksi muokattu:
yhden auton sain ammuttua rpg:llä ja sitten tuli 5 lisää :beye: Seuraavassa matsissa kokeilin vain puolustaa alueen sisällä. Se päättyi pommitukseen ja piiritykseen.
MENACE_2026.02.10-15.38.png

yhden auton sain ammuttua rpg:llä ja sitten tuli 5 lisää :beye: Seuraavassa matsissa kokeilin vain puolustaa alueen sisällä. Se päättyi pommitukseen ja piiritykseen.
MENACE_2026.02.10-15.38.png
Näitä puolustus tehtäviä on yleisemminkin moitittu lähes mahdottomiksi. Uusimmissa patch noteissa on jo alettu tasapainottamaan/muuttamaan. Tämä early access vaihe sisältää monenmoista turhauttavaa mutta ainakin Battle Brothersia studio jaksoi viilata vuosia. Lisäksi tämä taitaa hieman kevyempää, toimintaan keskittyvää stragiaa olla. Omaan makuun uppoaa loistavasti. Tosin olen jumittunut striimeistä ammentamaan tietoa itse pelaamisen sijaan, kaipa laiskaksi olen tullut opiskelemaan kantapään kautta.

Näitä puolustus tehtäviä on yleisemminkin moitittu lähes mahdottomiksi. Uusimmissa patch noteissa on jo alettu tasapainottamaan/muuttamaan. Tämä early access vaihe sisältää monenmoista turhauttavaa mutta ainakin Battle Brothersia studio jaksoi viilata vuosia. Lisäksi tämä taitaa hieman kevyempää, toimintaan keskittyvää stragiaa olla. Omaan makuun uppoaa loistavasti. Tosin olen jumittunut striimeistä ammentamaan tietoa itse pelaamisen sijaan, kaipa laiskaksi olen tullut opiskelemaan kantapään kautta.
Pitäisi kasata pieni yksityis armeija tankeineen ja miehistöineen puolustusta sekä hyökkäystä varten.
Resurssit on vaan niin niukassa.

Alkaa tuntumaan siltä että pitäisi farmata helppoja tehtäviä ja painaa abort vaikeimmissa ihan suosiolla.

GOG tuli vasta tänään 0.6.1 -> 0.6.4 päivitys ja steamissä mennään jo 0.6.5 Patch #2

GOG tuli vasta tänään 0.6.1 -> 0.6.4 päivitys ja steamissä mennään jo 0.6.5 Patch #2
Niin se tapaa olla, että gogin pelit päivittyvät hitaammin. Joskus tuskailin Pillars of Eternityn kanssa, kun johonkin itseäni koskettavaan bugiin korjaus tuli Steamiin perjantaina ja gogiin vasta seuraavalla viikolla.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 179
Jäsenet
81 765
Uusin jäsen
Joona04

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom