Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stabien ylilubeaminen kyllä aiheuttaa sen että näppäin ei palaudu kunnolla, eli todennäköisesti siellä on nyt sitä liikaa joko itse lisättynä tai jos jätetty vanhat vahingossa.GMMK Pro:n backspace meinaa olla vähän jähmeä välillä jos ei paina keskeltä. Olen putsannut stabista alkuperäiset rasvat ja laitoin uudet, mutta jäiköhän putsaus vajaaksi tai onko uutta liikaa, vai pitäisikö olla premiumimmat stabit?
Stabien ylilubeaminen kyllä aiheuttaa sen että näppäin ei palaudu kunnolla, eli todennäköisesti siellä on nyt sitä liikaa joko itse lisättynä tai jos jätetty vanhat vahingossa.
Näiden GOAT stabien kanssa ongelmana on juurikin ollut ylilubeaminen joka aiheuttaa sen että stabit on tahmeat käyttää eikä palaudu kunnolla. Toinen ongelma näissä on, että rätisevät jonka Glorious on varmaan juuri koittanut peittää tuolla ylilubeamisella.
Kai näissäkin laatueroja sitten koska Q1:n stock stabit ainakin itsellä oli hyvät. Toki en edes kokeillut tehdaslubeilla, vaan laitoin heti omat krytox 205g0 ja xht-bdz:t enkä huomaa eroa onko Gateronin (muistaakseni Q1:ssä oli nämä) vai Durockin stabit käytössä. Gloriouksen GOAT stabeista taas en saanut millään rätinää pois ellen olisi ylilubennut niitä käyttökelvottomiksi, joten roskiin lensi.Q1:ssä oli ihan sama ongelma. Tehdasstabien ja niiden voitelun kanssa jäivät muistaakseni kaikki napi pohjaan välillä. Durock V2:t omalla voitelulla ja avot!
Onhan nämä Q1 ja GMMK Pro ihan hintansa väärti, mutta modaamatta en kyllä ainakaan Q1:stä käyttäisi.
Olikos täällä joku tilannu Saka68:n Candykeys:ltä silloin Group Buy aikana? Oletteko saaneet jälkitoimituksena niitä puuttuneita näppiksen alle tulevia "tassuja"?
Tuo CandyKeys on kyllä erikoinen pulju.Omat tassut löytyi paketista kun purki pehmusteita pois, olivat siellä välissä. Näppäinhattuja ja kytkimiä tosin en ole vieläkään saanut, vaikka olen muutaman sähköpostin lähettänyt aiheesta…
Tuo CandyKeys on kyllä erikoinen pulju.
Tilasin 29.3. Oil Kingsit kun sattui olemaan siellä "in stock".
31.3. tuli sähköposti että tilaus on lähetetty ja seurantatunnus tulee perässä tai jos ei niin saa pyydettäessä.
8.4. lähetin viestiä pyytäen seurantatunnusta ja kysyin että onko yleistä että pitää erikseen kysyä tätä. Vastauksen sain suht. nopeasti "Sadly Normal, I will write it here! Sorry". Viesti ei kuitenkaan sisältänyt mitään seurantatunnusta tai muuta.
Pariin kertaan piti lähettää viestiä uudestaan kysellen sen perään, jonka jälkeen sain vihdoinkin seurantatunnisteen.
Tässä oli kuitenkin jotain outoa, kun sain kuitenkin 31.3. sähköpostin että tilaus on lähetetty, mutta seuranta ei antanut muuta tietoa kuin että lähetys on 11.4. ilmoitettu saksan postille.
Lähetin sitten vielä kyselyä että mille postipalvelulle seurantatunniste on, sillä ainoa minkä itse löysin viittasi siihen että tilaus onkin lähetetty vasta 11.4. eli samana päivänä kuin minulle vihdoinkin lähetettiin se tunniste. Eikä siis 31.3. niinkuin tilausseuranta ja alkuperäinen sähköposti väitti. Tähän sain vain vastauksen "DHL and the timestamp is sadly correct, it was very delayed. I do apologise, it got help up".
Eli outoa että ensiksi tilaus mukamas lähetetään, mutta sitten tämä yhtäkkiä viivästyykin kahdella viikolla eikä tule mitään kommunikaatiota edes tästä.
Itse ainakin koitan tätä puljua vältellä jos kommunikaatio ja toimitusajat on tätä luokkaa. Aikaisempikin tilaus heiltä kesti vaikka kuinka kauan, mutta ei näin kauan mitä näiden Oil Kingsien kanssa, joissa meni 3 viikkoa tulla Saksasta sen jälkeen kun nämä saatiin oikeasti liikkeelle.
Komppaan, oikein hyvä tuote tähänki tarkoitukseen! Itsellä tällä hetkellä kaksi hyllyä seinällä.Ikean tauluhyllyt todettu hyviksi näppisten esillepanossa
Jollain kokemusta tästä?
HyperX Alloy Origins 60 pelinäppäimistö - Gigantti verkkokauppa
HyperX Alloy Origins 60 -pelinäppäimistössä on nopeat HyperX-kytkimet, mukautettava RGB-valaistus, sekä ohjelmoitavat pikanäppäimet. Lisäksi sen alumiinirunko on 40 % pienempi verrattuna normaaleihin näppäimistöihin.www.gigantti.fi
Sampsa ainakin kehui io-tech videollaan tätä...
Pojalle ensimmäinen pelinäppäimistö hakusessa...
Tilasin K3:n Keychronilta suoraan eikä mennyt alveja, paketti kiersi jostain Hollannin kautta.Onko kenelläkään hajuakaan kuinka kauan on aiemmin kestänyt, että keychronin eri Q-sarjan mallit tulee suomalaisiin nettikauppoihin saataville? Tarkoituksena olisi ostaa Q3 ja mietin että onko odottamisessa järkeä vai tilaanko candykeysiltä tms. vastaavalta mikä nyt onkaan järkevin toimituskulujen/tullien kannalta.
Tilasin K3:n Keychronilta suoraan eikä mennyt alveja, paketti kiersi jostain Hollannin kautta.
Tilasin Q3:n 22.4. (perjantai-iltana) ja oli noudettavissa postista 9.5.US vai UK? Kauanko toimitus kesti?
Kiinasta. 5.3 tilattu ja 23.3. perillä.US vai UK? Kauanko toimitus kesti?
Uusin oma lauta, en nyt mikään superharrastelija ole, mutta jotain simppeliä kustomointia sentään.
Eli:
- IQUNIX F96 Knight RGB, langaton mekaaninen näppäimistö, Cherry MX Brown
- Drop + MiTo GMK Pixel Custom Keycap Set Decorations Kit
Aluksi olin myymässä ylimääräisiä dekoraatiohattuja pois, mutta pidänkin ne jatkoa ajatellen.
Laadukkaat on ja paksummat ainakin kun Traitorkeysit, ja omaan makuun myös sopivammat kuin GPBT:t. Esim. se että enterissä pitää lukea se Ascend on vähän meh.Onko täällä kenelläkään kokemuksia Odin Gamingin Aurora näppäinhatuista. Eli tämä setti:
Nova Dye-Sub PBT Keycaps Aurora Valkoinen [Cherry-Profiili]
Nova-näppäinsuojat, valmistettu Dye-sub PBT:stä korkealaatuisina ja kevyesti teksturoituina antamaan...www.maxgaming.fi
Onko laadukkaan oloiset, mainiota jos osaisi verrata gloriouksen gpbt tai traitorkeysin ukiouhin?
Löytyykö jostain EU:n alueelta PBT-hattuja läpikuultavilla symboleilla? ISO-leiskalla.
Löytyykö jostain EU:n alueelta PBT-hattuja läpikuultavilla symboleilla? ISO-leiskalla.
Corsairia, SteelSeries Prism ja Duckyä tullu ainaki vastaan monessa kaupassa. Olisko ainaki nyt Jimm's, Max Gaming ja Proshop mitkä nopeasti tulee mieleen.Löytyykö jostain EU:n alueelta PBT-hattuja läpikuultavilla symboleilla? ISO-leiskalla.
Ovatko nuo Pixelit taustavalaistuja?
Tuolla enemmän juttua matalaprofiilisista näppiksistä: Matalaprofiiliset mekaaniset näppäimistötOlen pelaillut Fnatic Streak65:lla jonkin aikaa, mutta välillä häiritsee että ei ole funktio-näppäimet helposti saatavilla ja haluaisin matalaprofiilisen näppiksen... Huomasin että Jimms myy G915 TKL:ää aika isolla alennuksella, voiko joku täällä suositella tuota? Mietin että ottaisin Clicky-kytkimillä.
Kiitos tästä, taidan ottaa testiin ja katsoa miltä tuntuu.Tuolla enemmän juttua matalaprofiilisista näppiksistä: Matalaprofiiliset mekaaniset näppäimistöt
Itse tykkäsin Streak65:sta mutta G915 TKL:ää testasin 5min ja lähetin takaisin. Näppäinhatut oli niin huonot omaan makuun, mutta kannattaa itse testata.
Kuten sanottua, näppäinhatut on todella huonolaatuiset, eli palautukseen meni itsellänikin melkein välittömästi.Olen pelaillut Fnatic Streak65:lla jonkin aikaa, mutta välillä häiritsee että ei ole funktio-näppäimet helposti saatavilla ja haluaisin matalaprofiilisen näppiksen... Huomasin että Jimms myy G915 TKL:ää aika isolla alennuksella, voiko joku täällä suositella tuota? Mietin että ottaisin Clicky-kytkimillä.
...mutta voi olla että menee kokonaan valkoiseksi kuitenki vielä jossain vaiheessa.