Omat tassut löytyi paketista kun purki pehmusteita pois, olivat siellä välissä. Näppäinhattuja ja kytkimiä tosin en ole vieläkään saanut, vaikka olen muutaman sähköpostin lähettänyt aiheesta…
Tuo CandyKeys on kyllä erikoinen pulju.
Tilasin 29.3. Oil Kingsit kun sattui olemaan siellä "in stock".
31.3. tuli sähköposti että tilaus on lähetetty ja seurantatunnus tulee perässä tai jos ei niin saa pyydettäessä.
8.4. lähetin viestiä pyytäen seurantatunnusta ja kysyin että onko yleistä että pitää erikseen kysyä tätä. Vastauksen sain suht. nopeasti "Sadly Normal, I will write it here! Sorry". Viesti ei kuitenkaan sisältänyt mitään seurantatunnusta tai muuta.
Pariin kertaan piti lähettää viestiä uudestaan kysellen sen perään, jonka jälkeen sain vihdoinkin seurantatunnisteen.
Tässä oli kuitenkin jotain outoa, kun sain kuitenkin 31.3. sähköpostin että tilaus on lähetetty, mutta seuranta ei antanut muuta tietoa kuin että lähetys on 11.4. ilmoitettu saksan postille.
Lähetin sitten vielä kyselyä että mille postipalvelulle seurantatunniste on, sillä ainoa minkä itse löysin viittasi siihen että tilaus onkin lähetetty vasta 11.4. eli samana päivänä kuin minulle vihdoinkin lähetettiin se tunniste. Eikä siis 31.3. niinkuin tilausseuranta ja alkuperäinen sähköposti väitti. Tähän sain vain vastauksen "DHL and the timestamp is sadly correct, it was very delayed. I do apologise, it got help up".
Eli outoa että ensiksi tilaus mukamas lähetetään, mutta sitten tämä yhtäkkiä viivästyykin kahdella viikolla eikä tule mitään kommunikaatiota edes tästä.
Itse ainakin koitan tätä puljua vältellä jos kommunikaatio ja toimitusajat on tätä luokkaa. Aikaisempikin tilaus heiltä kesti vaikka kuinka kauan, mutta ei näin kauan mitä näiden Oil Kingsien kanssa, joissa meni 3 viikkoa tulla Saksasta sen jälkeen kun nämä saatiin oikeasti liikkeelle.