Myyty Myyty/Poistettu

Tuote:
Tuote ostettu (mistä ja milloin)
Kuitti löytyy (takuu voimassa)
:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Jyväskylä
Toimitustapa:

Viimeksi muokattu:
Taas sama kaveri trokaamassa läppäriä, jonka osti torista reilu 500€ halvemmalla. Vasta kolmas kerta tänä vuonna? @Sampsa

Viimeksi muokattu:
Kiitän kommentistasi ja olet oikeassa olen myönyt nyt 3 suhkoht tuoretta läppäriä tässä vuoden sisää.

ja olen yleensä aina voitolla ne myönyt eteenpäin sen myönnän

myös ihmisellä on hyvä olla harrastuksia muun ohessa.

ja myynnille on myös aina muuki syy kuin vain "rahan teko". Sen takaan

myös jokainen joka minulta on tuotteet ostanut on myös tiennyt paljon tein voittoa kaupoilla. Sen kerron ihan moraalisista syistä ja siitä että haluan antaa rehellisen kuvan kaupan teon yhteydessä.

myös seison omien myymieni tuotteiden takana eli myyn sen mitä ilmoitan.

jos jotakin haittaa et myyn nettovoitolla niin siihe en osaa mitää kommentoida kuin pahoittelut jos sen ikävänä koette.

Kiitän kommentistasi ja olet oikeassa olen myönyt nyt 3 suhkoht tuoretta läppäriä tässä vuoden sisää.

ja olen yleensä aina voitolla ne myönyt eteenpäin sen myönnän

myös ihmisellä on hyvä olla harrastuksia muun ohessa.

ja myynnille on myös aina muuki syy kuin vain "rahan teko". Sen takaan

myös jokainen joka minulta on tuotteet ostanut on myös tiennyt paljon tein voittoa kaupoilla. Sen kerron ihan moraalisista syistä ja siitä että haluan antaa rehellisen kuvan kaupan teon yhteydessä.

myös seison omien myymieni tuotteiden takana eli myyn sen mitä ilmoitan.

jos jotakin haittaa et myyn nettovoitolla niin siihe en osaa mitää kommentoida kuin pahoittelut jos sen ikävänä koette.
Säännöt: Tärkeä - Kauppa-alueen säännöt ja ohjeet

Trokaaminen on yksiselitteisesti kielletty, joten hinnan lasku tähän tuotteeseen tai myynti-ilmoitus kiinni. Ja jatkossa ei tällaista toimintaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 333
Jäsenet
78 801
Uusin jäsen
rafte

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom