Mediasoitin vai av-vahvistin?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamz
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
49
Nyt olen vähän ulapalla tästä nykyteknologiasta. Omaan vanhan kotiteatterivahvistimen ja ajattelin jos siihen liittäisi Wiim Ultra mediasoittimen. Mutta ajaisiko saman asian jos vaikka hommaa tälläisen tai vastaavan av-vahvistimen ja saisi hoidettua asiat yhdellä aparaatilla, sekä päivitettyä vahvistimen samalla?
Toiminta ja äänenlaatu ym?

Marantz 60 7.2

Wiim Ultra
 
  • Tykkää
Reactions: hmb

Statistiikka

Viestiketjuista
308 971
Viestejä
5 236 909
Jäsenet
83 413
Uusin jäsen
Sapiens Lammas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom