Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Toinen tuotantokausi oli vähän yliampuvaa sekoilua. Jos aiemmin esim. Pietari oli hassu, niin toisella tuotantokaudella aivan täysin sekopää. Muutenkin kaikki meno kaistapäistä ja seksi seksi seksi vouhkausta. Ei siinä mitään jos tykkää, mutta itselle liikaa.Alkuun ihan hyvä, mutta alkoi pahasti hyytymään ja puuduttamaan loppua kohti. Toinen tuotantokausi oli jokseenkin kokonaan aika heikko minusta.
Jaa että jatkossa tämäkin sitten varmaan 20 eur/kk...pitihän se arvata. Elinikäinen tarjous jäi lyhyeksi. Ei ollut kyseessä ilmeisesti ihmisen elinikä? Hiiri?
Jaa että jatkossa tämäkin sitten varmaan 20 eur/kk...pitihän se arvata. Elinikäinen tarjous jäi lyhyeksi. Ei ollut kyseessä ilmeisesti ihmisen elinikä? Hiiri?
Luulen että tuohon 20 dollarin tilaukseen sisältyy jotain striimipalvelun ulkopuolisia etuja jotka on todennäköisesti tarkoitettu vain Pohjois-Amerikkalaisille ja näin ollen koko tilausmuotoa ei tule Eurooppaan. En usko että täällä tapahtuu isompia muutoksia, nimi saattaa muuttua ja hinta vähän nousta mutta ei sen ihmeempää.
Niinhän se Paramount+ loppui ja nousi uudella nimellä ja "uudella" sisällöllä
Osaa rahastaa kyllä mutta tuskin sielläkään ollaan niin tyhmiä että laitetaan tilaukselle lähellekään parin kympin kuukausihintaa. Palvelu olisi täysin kuolleena syntynyt. Itse veikkaan että kaiken kattavan tilauksen hinta asettuu johonkin 10-13e välimaastoon mikäli hintaa nostetaan.Tuossa pistää silmään se, että kalliimmassa olisi vasta se 4K striimi. Kyllä ne osaa....rahastaa. Lopputulema lienee netflixin tapainen ja hintainen systeemi.
Hbollahan on parempi kuvan laatu. Sehän oli ihan ripulia vielä vuosi sitte?
Munki mielestä iha hyvä laatu. Ei 4k:ta, mut hyvä bitrate mutulla. Nordic-aikoina oli surkea. En oo tosin testannu esim. GoTin jaksoilla, jossa pirun pimeetä. Siellä ne palikat näkyy, jos näkyy.Hbollahan on parempi kuvan laatu. Sehän oli ihan ripulia vielä vuosi sitte?
Kyllähän HBO:n uudet isot sarjat on 4k HDR:ää ainakin. En ole huomannut että olisi kuvanlaadussa vikaa.
Niin moni on eri mieltä, joten jättäydyn pois tästä keskustelusta. Mulla ei ole OLED-telkkaria ja joku tuollainenkin saattaa vaikuttaa vertailuun.
En tarkoita, että olisi vikaa, mutta mun käsitys erosta täydellisen ja hbomaxin kuvanlaadun välillä on ilmeisestä suurempi kuin muilla.
Mun mielestä jopa TLOU:ssakin on jotain vikaa. Jotkut laajakuvaperspektiivit lumimaisemista oli superhienoja ja sellaisia, että löytyi kuvasta "massaa". Ehkä mä tarkoitan jotain cinematographyn juttua ennemminkin kuin kuvanlaadullista asiaa (täysin maallikkona ja perehtymättömänä) kun netflixia ja hbota on vaikeaa verrata vierekkäin (jollain leffalla voisi kyllä onnistua).
Niin moni on eri mieltä, joten jättäydyn pois tästä keskustelusta. Mulla ei ole OLED-telkkaria (2021 Sony LCD) ja joku tuollainenkin saattaa vaikuttaa vertailuun.
HBO Max: WW84: avg. bitrate video: 11.63 Mbps, peak 32.41 Mbps (Dolby Vision)
Disney +: Soul: avg. bitrate video: 16.89 Mbps, peak 26.87 Mbps (Dolby Vision)
Amazon Prime: I'm Your Woman: avg. bitrate video: 9.26 Mbps, peak 12.19 Mbps (HDR10)
Netflix: Midnight Sky: avg. bitrate video: 15.65 Mbps, peak 24.13 Mbps (Dolby Vision)
Apple TV+: Greyhound: avg. bitrate video: 22.07 Mbps, peak 30.25 Mbps (Dolby Vision)
Hulu: Run: avg. bitrate video: 12.72 Mbps, peak 20.01 Mbps (SDR)
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Iha hyvin tulee ja vanhoissaki on paljon katsottavaa. Primelle tulee kans aika vähän, applelle tosi vähän, disneylle ehkä vähä enemmän ja netflixille paljon, mut 99% roskaa. Netflix tunkkkaa jotain helvetin tositeevee paskaaki kokoajan..itseasiassa ihan kaikkea ja välillä sit osuu kohdalleen.Tulee kyllä todella nihkeästi uutta katsottavaa tuonne jos vertaa kilpailijoihin, muutama sarja ja elokuva kuukaudessa.
HBO Maxissa on edelleen ainakin se ongelma, että matsku on järjestään nopeutettua 25 fps:ää (4K-materiaalia lukuunottamatta), mikä on selkeä miinus maksullisessa palvelussa. Nopeutetun matskun sävelkorkeutta ei myöskään ole korjattu normaaliksi, kuten Yle tekee.
24->25 fps nopeutettu matsku on tavallista useimmissa täkäläisissä palveluissa, mutta ei Netflixissä, Disney+:ssa, Apple TV+:ssa eikä SkyShowtimessa. Myös Prime Videossa valtaosa sisällöstä (perstuntumalta; en tiedä tarkkoja lukuja) on nopeuttamatonta. Eli tuossa asiassa HBO Max häviää noille muille palveluille.
Ei ole saippuaoopperaefektistä kyse. Ei tota katsellessa hoksaa, jos ei tiedä. Ehkä leffan musiikista voi hoksata (soi korkeemmalla). Kirjoittamasi perusteella et ole huomannut. "saippuaooppera-efekti" on sitä, ku telkun algoritmit taikoo lisää frameja "pehmentääkseen" liikettä ja se saa helposti liikkeen näyttään epäluonnolliselta.Menee vähän offtopic, mutta johtuuko tuosta kun kerran vuodessa katsoo telkkarista jonkun leffan ja se näyttää siltä, että se olisi jotenkin nopeutettu (saippuaoopperaekfekti)? Oon telkkarista laittanut kaikki tuollaiset asetukset offille, joten ei johdu siitä.
Paitsi jos se on tehty ns. ihan päin helvettiä, jolloin kuva on nykivää. Tätäkin esiintyy.Ei ole saippuaoopperaefektistä kyse. Ei tota katsellessa hoksaa, jos ei tiedä. Ehkä leffan musiikista voi hoksata.
Menee vähän offtopic, mutta johtuuko tuosta kun kerran vuodessa katsoo telkkarista jonkun leffan ja se näyttää siltä, että se olisi jotenkin nopeutettu (saippuaoopperaekfekti)? Oon telkkarista laittanut kaikki tuollaiset asetukset offille, joten ei johdu siitä.
Ei ole saippuaoopperaefektistä kyse. Ei tota katsellessa hoksaa, jos ei tiedä. Ehkä leffan musiikista voi hoksata (soi korkeemmalla). Kirjoittamasi perusteella et ole huomannut. "saippuaooppera-efekti" on sitä, ku telkun algoritmit taikoo lisää frameja "pehmentääkseen" liikettä ja se saa helposti liikkeen näyttään epäluonnolliselta.
Tulee saman tien HBO:n suomenkielisen Facebook-sivun mukaan, Suomen aikaa maanantaina 27.3.Tuleekohan Succession season 4 nyt heti tänne pohjolaan ( 26th of March ) vai joudutaanko odottamaan ?
Onko muilla tekstitysten kanssa ongelmia ja löytänyt jonkun ratkaisun? Monissa sarjoissa hyppää kaksiriviset tekstitykset tv:n yläreunaan ja yksiriviset taas on oikealla paikalla alareunassa. Kyseessä LG:n tv. Ärsyttävää katsoa tekstitysten kanssa kun vaihtelevat koko ajan paikkaa
Kyllä mulla toimii edelleen. Tosin Kodin olen välissä päivittänyt versioon 20 ja samalla HBO Addonin. Eilen taisi ilmoittaa, että SlyGuy Commons pitää päivittää, että toimii.Joku täällä neuvoi aikoinaan Kodia käyttämään, mutta nyt ei toimi enää. Joku "dependency syynä
Ei saa ei. Sama ongelmaMeinasin kokeilla miten itsellä toimii.
Eipä saa koko sovellusta enään omaan LG telkkuun, 2016 ostettu televisio.
Aika lyhyt käyttöikä nyky telkkareilla jos katsoo paljon suoratoistoa. Vaatii jo jonkun mediasoittimen kiinni.Ei saa ei. Sama ongelma
Aika lyhyt käyttöikä nyky telkkareilla jos katsoo paljon suoratoistoa.
Yllätyin kuitenkin kun ei saa enää HBO ladattua.Niin no, itsellä näköjään vuoden 2014 Sony Bravia. Jos haluaa katsoa Netflixiä voi käyttää PS3 mikä ei ihan uusinta uutta ole, jos haluaa katsoa sitä tai jotain muuta vaatii esim. HDMI-kaapelin tietokoneen (tai läppärin) ja TV:n välille mikä ei paljoa maksa.
Eli varovaisesti sanoen jos noin 10v tai uudempi TV löytyy ei se järkyttävän suuria investointeja vaadi.
Omasta mielestä parempi kuin ykköskausi joka oli enempi sellaista epätoivoista taistelua pinteestä seuraavaan.Olipas mukava tuo Your Honorin kakkoskausi. Hyvät näyttelijät ja tarina eteni tasaisen tappavaan tahtiin.
Onko HBOlle tulossa mitään ihmeellisiä julkaisuja lähikuukausina, leffoja tai sarjoja? En millään löydä muuta kuin maaliskuun julkaisut. Last of Us on taputeltu eikä katsottaa oikein löydy, niin tekisi mieli laittaa viimein tauolle vaikka tarjoushintaan onkin. Itsellä ei ole mitään merkittävää mielessäkään mitä olisi tulossa. House of Dragonsin S2 tulee kai joskus 2024.
Onko HBOlle tulossa mitään ihmeellisiä julkaisuja lähikuukausina, leffoja tai sarjoja? En millään löydä muuta kuin maaliskuun julkaisut. Last of Us on taputeltu eikä katsottaa oikein löydy, niin tekisi mieli laittaa viimein tauolle vaikka tarjoushintaan onkin. Itsellä ei ole mitään merkittävää mielessäkään mitä olisi tulossa. House of Dragonsin S2 tulee kai joskus 2024.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.