Itsekin parin viime vuoden aikana, myös hbon ulkoa, katsonut vanhoja sarjoja mitkä aikanaan telkussa pyörineet ja ehkä sivusilmällä tullu katottua jakso sieltä ja täältä. Koko sarjan alusta asti katsomalla päässyt ihan erilailla sisään noihin. mm. rillit huurussa oli ihan eri sarja, ku katso kaikki jaksot. Supernatural, greyn anatomia, dowton abbey, person of interest, grimm vaikka mitä muita vanhoja suosittuja sarjoja tullut katseltua kokonaisuuksina. Hbossa on tullu kyl vähä kaikki mielenkiintoiset vanhat jo katottua paitsi toi person of interest, joka nyt menossa.Tämä kyllä totta, itse olen nyt katsellut pitkästä aikaa (joskus TV:stä seurasin) 6 feet under sarjaa. Eli Mullan Alla. Kyllä tuolta hyviä löytyy kunhan jaksaa kaivella. Ei ehkä ainoa paikka mistä näitä näkisi mutta muutenkin sen verran vähän tulee TV:tä avattua (en muista minä vuonna olen viimeksi avannut tarkoituksena katsoa ihan TV:tä) joten ainoa käyttö on DVD/BR/suoratoisto. Ei viitsi kuitenkaan poiskaan heittää joten ei tuo 4½€/kk nyt paha rasti ole tekosyylle miksi säilyttää TV vielä kodissa.
Moneltakohan jakso tulee katsottavaksi? Onko näissä ollut mitään yhtenäistä logiikkaa muissa uusissa julkaisuissa?