Max (HBO Nordic/Max)

Mr Inbetween, tämä rikossarja yllätti. Jaksot mukavan lyhyitä ja ytimekkäitä. Näyttelijäsuoritukset tässäkin kovaa luokkaa, ja jaksoissa sattuu ja tapahtuu. 8/10

Kiitos tästä! Jotenkin tässä on Prison Breakin-tyylistä meininkiä mahtavilla one-linereilla. :)
 
Muropaketin uutisessa on avattu hieman tätä Nordic-asiakkaiden kokemaa vääryyttä hinnoittelussa:
Kirjoittajan omaa spekulaatiota. Tuon suuntaista voi päätellä lukemalla rivien välistä mutta uskon sitten kun asiaa selitetään virallisesti.
 
Enemmän olisi ihmetyttänyt jos ei olisi mitään tarjousta tullut uusille asiakkaille. Eikä tuo 69 euron tarjous ole niin huono. Jos vielä saavat vuoden päästä vastaavanlaisen tarjouksen seuraavasta vuodesta niin silloin voi olla tyytyväinen. Kuitenkin tämä 50% tarjouksen kk hinta tulee asteittain nousemaan joten ero ei välttämättä ole kovinkaan suuri. Kun vielä palvelu on tällä hetkellä raakile, niin tietyllä tapaa ymmärtää tuon nykyisen hinnoittelun. Homma muistuttaa paljon Disney+, joka on pikku hiljaa kehittynyt..
 
Enemmän olisi ihmetyttänyt jos ei olisi mitään tarjousta tullut uusille asiakkaille. Eikä tuo 69 euron tarjous ole niin huono. Jos vielä saavat vuoden päästä vastaavanlaisen tarjouksen seuraavasta vuodesta niin silloin voi olla tyytyväinen. Kuitenkin tämä 50% tarjouksen kk hinta tulee asteittain nousemaan joten ero ei välttämättä ole kovinkaan suuri. Kun vielä palvelu on tällä hetkellä raakile, niin tietyllä tapaa ymmärtää tuon nykyisen hinnoittelun. Homma muistuttaa paljon Disney+, joka on pikku hiljaa kehittynyt..

Musta toi -50% on aika no-brainer. Jos vuoden päästä tulee joku vuositilausalennus, joka olisi halvempi kuin senhetkinen -50%-hinta, niin se tulee varmasta ihan kaikille vanhoille tilaajille, eikä vain niille jotka ottivat nyt vuoden tilauksen. Eli en mä näe rahallisesti juuri syytä olla ottamatta uuden tilaajan etua nyt.
 
Musta toi -50% on aika no-brainer. Jos vuoden päästä tulee joku vuositilausalennus, joka olisi halvempi kuin senhetkinen -50%-hinta, niin se tulee varmasta ihan kaikille vanhoille tilaajille, eikä vain niille jotka ottivat nyt vuoden tilauksen. Eli en mä näe rahallisesti juuri syytä olla ottamatta uuden tilaajan etua nyt.
Joo ja onhan se nyt muutenkin aika annelista roikkua jossakin kertamaksullisessa, määräaikaisessa sopimuksessa, vaikka hinta olisi kuinka kohtuullinen.
 
Se tarjoaa erikseen tekstitykseen English ja English closed captions. Toisessa ei ole niitä [door creaks] tyylisiä äänen kuvailuja.

Jos myös siinä perus-enkkuversiossa (ei CC) tekstejä on sijoiteltu hahmojen sijainteja mukaillen, niin juuri ne enkkutekstit on silloin tehty laiskasti. Ne on silloin tehty vain poistamalla kuurojen tekstityksestä kaikki mikä oli hakasulkeissa tai ISOLLA.

Ei ole alan tapana käyttää tuollaista kikkailua tekstityksessä muuten vain, mutta huonokuuloisten tekstityksissä se on yksi tavallinen standardi.
 
Tämänkin kanssa taas sama pettymys kuin Disney, että vanhoja piirrettyjä ei ole kuin kourallinen. Looney Tunesista on kolme uusioversiota vuosilta 2011, 2015 ja 2020, mutta alkuperäisiä lyhäreitä on vain 11kpl. Mitä Googlella löysin, niin ilmeisesti Yhdysvalloissa löytyy suurin osa vanhoistakin.
 
Viimeksi muokattu:
Xboxilla (One S) ei ilmeisesti edes pysty tekstien kokoa, taustaa tai mitään muokkaamaan, tai sitten en sitä vain mistään löydä. Profiikin asetuksissa ei ainakaan sellaista tabia löydä mitä täälläkin joidenkin kuvakaappauksissa on näkynyt. Google ei hirveästi apuja tarjoa kun jenkkilässä valtaosa ei tekstityksiä käytäkään.

Yleisin ohje "Go to Settings>EaseOfAccess>ClosedCaption on your Xbox. It will change the subtitles on HBOMax." ei tee mitään.
 
Sama on android-tv appsissa että ainoa paikka tekstien muuttamiselle on ne HBO Maxin(profiiliasetusten tms kautta) vammaisten asetukset, mutta sieltäkö sitten normitekstikin muuttuu? Tai onko jo selvillä että ovatko netissä/selaimessa tehdyt asetukset globaaleja Netflixin/Primen tapaan?
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan xboxilla esteisyysasetukset ei vaikuta. Vaihdoin pc:llä testiksi tekstit EXTRA LARGE, ei muutosta boksilla.

Ja toinen juttu, eilen iltapäivällä tilasin maxin, ei ole vieläkään tullut sähköpostiin vahvistusta. Asetuksissa herjaa että "verify email!" mutta kun pyytää lähettämään uuden koodin, mitään ei kuulu ainakaan puoleen tuntiin. En stressaa liikoja kun tili toimii normaalisti ja rahat lähti kortilta, oisko vaan yksi alkuongelmista tai jotain. Emaili on 100% varmuudella oikein kirjoitettu ja toimiva.
 
Miksiköhän ei pääse syöttämään pin-koodia. Ei ota numeroita vastaan kaukosäätimestä. Laitteena Philipsin android töllö.

Nimim. Joudunko katsomaan pelkkää looney tunesia?
Pitää ensin painaa kaukosäätimen ok-nappia, että aukeaa ruudulle numeronäppäimistö.
 
Pitää ensin painaa kaukosäätimen ok-nappia, että aukeaa ruudulle numeronäppäimistö.

Juu sain sen kyllä auki mutta ei ota siitä, eikö kaukosäätimen numeronapeistakaan.
Ihan kuin se androidin on-screen keyboard ei toimisi tuossa sovelluksessa.

Kokeilin kahdella kaukosäätimellä mutta kummallakaan ei toimi. Otin koko pin koodi hässäkän pois käytöstä.

Pitää yrittää poistaa ja asentaa uudelleen ym. perinteisiä kikkoja
 
Itsellä joskus ollut Sonyn android-tv:ssä jotain vastaavaa että kaukis ei vain ole toiminut virtuaalinäppiksessä. Mutta yleensä kyllä toimii.
 
AIka tökeröä, että kaikki muut ohjesivut on suomeksi, mutta tilauksen peruuttamisen ohje taitaa olla Tanskaa. Hienoa ja luottamusta herättävää asiakaspalvelua.

auEYqD.jpg
 
AIka tökeröä, että kaikki muut ohjesivut on suomeksi, mutta tilauksen peruuttamisen ohje taitaa olla Tanskaa. Hienoa ja luottamusta herättävää asiakaspalvelua.

auEYqD.jpg
Vahinkoja sattuu. Laita siitä yläkulmasta palautetta, niin tietävät korjata.

Tuo on vähän sellainen asia, jossa harva tarvitsee ohjetta kun se peruutus onnistuu suoraan oman profiilin asetuksista parilla klikkauksella, niin ei ole välttämättä tullut ilmoituksia muilta.

Kirjoittajan omaa spekulaatiota. Tuon suuntaista voi päätellä lukemalla rivien välistä mutta uskon sitten kun asiaa selitetään virallisesti.
Ei kai nyt kukaan mene tuollaista virallisesti myöntämään. :D
 
Toimiiko muilla kaukosäädin normaalisti samsung tv:ssä HBO Maxissa?
Mulla ei toimi play/pause nappi ollenkaan, vaan enter/Ok napilla pitää pausettaa ja jatkaa toistoa.
 
Toimiiko muilla kaukosäädin normaalisti samsung tv:ssä HBO Maxissa?
Mulla ei toimi play/pause nappi ollenkaan, vaan enter/Ok napilla pitää pausettaa ja jatkaa toistoa.

Enpä ollut edes huomioinut koko nappia :)
Ei toimi, mutta en näe kyllä syytä sen käytöllekkään, kun tuo enter/ok paremmin sijoitettu ja kätevämpi.
 
Ei ainakaan "ohita intro" toiminut Android tv 10:ssä, ei kyllä Sonyn kaukosäätimessä sitä näppäintä olekaan, kelauskaan ei tainnut onnistua. Nuolinäppäimillä kelaus onnistuu.

Kyllähän tuommoisen palvelun väsääminen toimimaan kaikilla laitteistolla, käyttöjärjestelmillä, oheislaitteilla on kyllä semmonen urakka että kai ne paranee ajan kanssa.
 
Toimiiko muilla kaukosäädin normaalisti samsung tv:ssä HBO Maxissa?
Mulla ei toimi play/pause nappi ollenkaan, vaan enter/Ok napilla pitää pausettaa ja jatkaa toistoa.

Mulla on sampan peruskaukkari ja siinä kyllä toimi pause ja play kun tänään pistin ohjelman pauselle. Telkkari on joku 2017 malli, 55MU6195.
 
Musta toi -50% on aika no-brainer. Jos vuoden päästä tulee joku vuositilausalennus, joka olisi halvempi kuin senhetkinen -50%-hinta, niin se tulee varmasta ihan kaikille vanhoille tilaajille, eikä vain niille jotka ottivat nyt vuoden tilauksen. Eli en mä näe rahallisesti juuri syytä olla ottamatta uuden tilaajan etua nyt.

Itse kyllä pistää mietityttämään kannattaako. Nämä palvelut kuitenkin yleensä ovat sellaisia, että kun ottaa kerran/kaksi vuodessa kk-ajan niin riittää. Tuolla yleensä kerkeää katsomaan sieltä kaiken mikä kiinnostaa. Ja kun uutta tulee niin harvoin, ettei taas hetkeen tarvitse vaivautua.
 
Itse kyllä pistää mietityttämään kannattaako. Nämä palvelut kuitenkin yleensä ovat sellaisia, että kun ottaa kerran/kaksi vuodessa kk-ajan niin riittää. Tuolla yleensä kerkeää katsomaan sieltä kaiken mikä kiinnostaa. Ja kun uutta tulee niin harvoin, ettei taas hetkeen tarvitse vaivautua.

Itsellä tainnut pari kk HBO nordicia ollut aikaisemmin. Otin nyt ja omasta mielestä palvelun paras puoli on alkuperäissarjat. Ei ole HBO:n sarjoja liian montaa kertaa pyöritetty telkkarissa niin riittää katsottavaa vanhemmastakin tuotannosta.
 
Telkkari on joku 2017 malli, 55MU6195.
Itellä 50MU6125, ja kun yritin asentaa Max-appia niin telkkari sanoo että 800+ megaa sisäistä muistia käytetty, 0 kilotavua vapaana. Tämä myös tehdasasetusten palauttamisen jälkeen, yhtäkään sovellusta en ole telkkariin itse asentanut. Huoh. Eikun sampan tukeen yrittämään ratkaisua kun ei sinänsä maxiin liity.
 
Puh! Olipahan taas eeppinen seikkailu että sai HBO Max:n asennettua televisioon.
Kyseessä siis heinäkuussa 2017 ostettu 4K Android-TV Philips 55PUS6401/12.
TV:n Play -sovelluskaupasta ei löytynyt HBO Max sovellusta. Tarkistin TV:n asetuksista päivitykset ja TV väitti että "päivityksiä ei löydy".
Sen jälkeen PC:llä Philips -tukisivuille ja siellähän on uudempi (maaliskuu 2021) firmware kuin mitä TV:ssä. Eli päivitys talteen USB-tikulle ja asentamaan. Päivitys onnistui ja nyt TV:ssä uusin ohjelmistoversio sisällä. Silti ei sovelluskaupasta löydy HBO Max (tai mitään muutakaan HBO sovellusta). Netflix, Elisa Viihde, Viaplay, Prime yms. kyllä on tarjolla.
Ei kun seuraavaksi apkmirror.com sivuille PC:llä, mistä ladataan USB-tikulle HBO Max version 50.55.0.182 (uploadattu sivulle eilen 26.10.2021). Asennus käyntiin tikulta (kunhan ensin lataa sovelluskaupasta jonkin file explorer apin, kun TV:n omat softat ei löytäneet apk:ta tikulta) sekä antaa luvan asentaa tuntemattomista lähteistä.
Tämän jälkeen asennus rullaa ja HBO Max lopulta on TV:n appivalikoimassa ja käynnistyy onnistuneesti (suomenkielisenä vieläpä).
Mutta eipähän olisi tämäkään homma onnistunut vanhemmilta ihmisiltä tai tekniikkaa tuntemattomilta. Ja uutta televisiota en kyllä vielä osta :mad:
 
Itse kyllä pistää mietityttämään kannattaako. Nämä palvelut kuitenkin yleensä ovat sellaisia, että kun ottaa kerran/kaksi vuodessa kk-ajan niin riittää. Tuolla yleensä kerkeää katsomaan sieltä kaiken mikä kiinnostaa. Ja kun uutta tulee niin harvoin, ettei taas hetkeen tarvitse vaivautua.

Tuossa siis vertasin -50%-kk-tilausta vuoden 69e tarjoukseen. Mielestäni noiden välillä kk-tilaus on no-brainer. Ja jos meinaat nyt sitä katsoa vain kuukauden, niin silloinkin se -50%-diili on parempi tietenkin. Se on sitten katselutottumuksista kiinni, kannattaako tilausta jatkaa vai katkaista ja menettää tuo -50% etu. 6kk normihinta vastaa 12kk alennettua. Jos siis katsoo enintään joka toinen kuukausi, niin sitten pilkkominen kannattaa.
 
Pari bugia/jotain muuta:

- Puhelimessa ei käännä kokokuvaksi kuin yhteen suuntaan

- Selaimella kuva jää joskus ylös ja kuvasta katoaa 20%. Olisiko jotenkin samaa syytä, miksi tekstit joillakin on liian korkealla?

Muuten kyllä ollut toimiva setti. Dunea odotellessa
 
Itellä 50MU6125, ja kun yritin asentaa Max-appia niin telkkari sanoo että 800+ megaa sisäistä muistia käytetty, 0 kilotavua vapaana. Tämä myös tehdasasetusten palauttamisen jälkeen, yhtäkään sovellusta en ole telkkariin itse asentanut. Huoh. Eikun sampan tukeen yrittämään ratkaisua kun ei sinänsä maxiin liity.

Mullakin oli muisti täynni niin asensin sovelluksen usb-paikassa olevalle muistitikulle :tup:
 
LG:n B6 ei näemmä Max appia saanut. Mutta chromecastillä kokeiltuna toimi odotetusti ja tekstitkin oli paikoillaan.
Vanha HBO tilaus irtisanottu ja päättyy marraskuun alussa, mutta ei tällä sisällöllä edes tuo alle vitosen tarjoushinta jaksa kiinnostaa.
 
Millainen on ohjelma tarjonta Viaplay/Disney+ verrattuna?
Valikoimaa voi selata vapaasti ilman tilausta. Sieltä vaan tekemään omat johtopäätökset.

Tällä hetkellä valikoima on aika suppea, mutta on siellä silti jonkin verran leffoja/sarjoja mitä ei ole muualla.
 
Mullakin oli muisti täynni niin asensin sovelluksen usb-paikassa olevalle muistitikulle :tup:
Testasin tota hetipian ku googlesta löyty. Pelkästää tikun laittaminen telkkariin tyhjensi maagisesti 80 megaa. Yhtikäs mitään en siis tehnyt. Noh sehän riitti maxille, mutta... kun alotan katsomaan jotain sovelluksella, niin kajareista alkaa ihmeellistä pörinää kuulumaan täysillä -> tietenkin käyttökelvoton.

On ollut joskus 15 vuotta sitten sampan telkkarin kanssa ongelmia, vannoin etten enää ikinä osta, mutta kun käytettynä sain satasella niin piti. Kaduttaa silti. (samsungin appista muutes toimii tekstitysten muokkaus, eli vika/ominaisuus xboksin softassa)
 
Jeps, kuittaan takaisin mitä vastaavat.

Tein silti jo välissä sellaisen peliliikkeen, että lopetin sen vanhan (kalliimman) tilauksen ja testasin voiko sitä jatkaa uudestaan tarjoushinnalla --> ei voi, koska osoite löytyy jo entuudestaan ja jos taas klikkaa tilauksen lopetuksen jälkeen, että "jatka tilausta", niin se jatkuu suoraan vanhalla hinnalla. Tein sitten kokonaan uuden tilin ja nyt on pysyvä tarjoushinta voimassa.

Tilin tiedoissa lukee muuten edelleen, että lasku lähtee HBO Nordic AB:n kautta.

1635255036193.png
Vastaus oli aika tyly, eli jos haluaa tuon toistaiseksi voimassa olevan "-50% kuukausihinnasta" -tarjouksen, ei auta kuin tehdä uusi tili. No, sen jo teinkin, mutta tulipahan varmistettua.

1635350515612.png
 
Vastaus oli aika tyly, eli jos haluaa tuon toistaiseksi voimassa olevan "-50% kuukausihinnasta" -tarjouksen, ei auta kuin tehdä uusi tili. No, sen jo teinkin, mutta tulipahan varmistettua.

1635350515612.png
Hyvä, että jokin vastaus saatu tähän!
Epäselväksi jää kuitenkin vielä vanhan sopimuksen hinnan muuttuminen myöhemmin. Se 50% tarjous on ”ikuinen”, mutta vanhojen uusi vuosimaksu varmasti nousee jossain vaiheessa…
Just nyt vaikuttaa siltä, että vanhan tilaajan, joka uskoo olevansa pitkään tilaaja, kannattaa ehdottomasti tehdä uusi tili ja uusi tilaus.
 
Hyvä, että jokin vastaus saatu tähän!
Epäselväksi jää kuitenkin vielä vanhan sopimuksen hinnan muuttuminen myöhemmin. Se 50% tarjous on ”ikuinen”, mutta vanhojen uusi vuosimaksu varmasti nousee jossain vaiheessa…
Just nyt vaikuttaa siltä, että vanhan tilaajan, joka uskoo olevansa pitkään tilaaja, kannattaa ehdottomasti tehdä uusi tili ja uusi tilaus.

Tuosta riippumatta on selvää, että uuden tilaajan pysyvä -50% kuukausittain on diileistä parempi.

Vaikka normaali kk-hinta nousisi, niin -50% säilyy halvempana kuin 70 €/vuosi niin kauan kuin normaalihinta on vähemmän kuin 11,67 €/kk, enkä usko, että se nousee niin korkeaksi ainakaan moneen vuoteen. Eikä tarvitse sitoutua jatkuvasti vuodeksi eteenpäin.
 
Onko kukaan vielä kokeillut, että saako vanha tilaaja hyödynnettyä tuon uuden tilaajan halvemman toistaiseksi voimassa olevan hinnan kk-hinnan, jos ensin katkaisee nykyisen tilauksen? Ei oikein mahdu kaaliin, että vanha tilaaja joutuu maksamaan enemmän ja ottamaan lisäksi vuoden tilausjakson kerralla, että saa edes lähelle samalla hinnalla.

Mulla oli tilaus aktiivisena HBO Nordicilla. Siis vanha asiakkuus.

Tuli HBO:lta s-postia, jossa se tajous 4,49e/kk. Tilasin ja nyt näkyisi rullavan vanhalla hinnalla loppuun. Seuraavan lasku pitäisi tilaustietojen mukaan sitten olla tuolla alehinnalla.

Ei hajuakaan, miksi vanhana asiakkaana sain tuolla hinnalla. Tilauksen tein siinä s-postissa olleesta linkistä selaimessa.

-------
Mutta PS4:llä toi sovellus mättää. Näkyisi tökkivän melkein aina esim. sarjan jaksojen välillä. HBO Nordic tökki kyllä kanssa välillä, mutta tää MAX tuntuisi ehkä sekoilevan useammin.
 
Juu sain sen kyllä auki mutta ei ota siitä, eikö kaukosäätimen numeronapeistakaan.
Ihan kuin se androidin on-screen keyboard ei toimisi tuossa sovelluksessa.

Kokeilin kahdella kaukosäätimellä mutta kummallakaan ei toimi. Otin koko pin koodi hässäkän pois käytöstä.

Pitää yrittää poistaa ja asentaa uudelleen ym. perinteisiä kikkoja

Jahas, näppiksen vaihto AOSP -> Gboard niin alkoi kaikki toimimaan.
 
Nyt toimii kuukausitilauksen vaihtaminen vuositilaukseksi. Menossa olevasta kuukaudesta jäljellä oleva osuus hyvitetään, ja uusi tilaus vastuu voimaan heti.
 
  • Tykkää
Reactions: GPO
Onhan tuo pöljää, että pitää uus tili tehdä alennukseen. Onko vahan tilin pitämisessä jotain etua? Säilyykö katseluhistoria edes? Eikä olis pois uusien katsojien haalimiselta. Tai noh, näyttäähän se paremmalta, ku vanhatkin käyttäjät tekee uuden tilin..
 
Mulla oli tilaus aktiivisena HBO Nordicilla. Siis vanha asiakkuus.

Tuli HBO:lta s-postia, jossa se tajous 4,49e/kk. Tilasin ja nyt näkyisi rullavan vanhalla hinnalla loppuun. Seuraavan lasku pitäisi tilaustietojen mukaan sitten olla tuolla alehinnalla.

Ei hajuakaan, miksi vanhana asiakkaana sain tuolla hinnalla. Tilauksen tein siinä s-postissa olleesta linkistä selaimessa.
Siis tekemättä uutta tiliä, tai käyttämättä sitä vanhaa ensin HBO Maxissa? Ei pitäisi olla mahdollista HBO:n aspan mukaan, eikä kyllä omienkaan testien perusteella. Eikä olisi vanhalle asiakkaalle (jolla on tilaus aktiivisena) pitänyt tulla tuollaista mainostakaan.

Nyt toimii kuukausitilauksen vaihtaminen vuositilaukseksi. Menossa olevasta kuukaudesta jäljellä oleva osuus hyvitetään, ja uusi tilaus vastuu voimaan heti.
Ok, tuo on ihan hyvä tietää. Tosin järkevämpää on edelleen tehdä uusi tili ja hyödyntää se -50% alennus, jos joka tapauksessa tarkoitus on pitää tilaus aktiivisena. Ei siinä iso hintaero ole tässä vaiheessa, mutta kuitenkin.
 
Dyyniä katsomaan.

VPN:n päälle, IP USA:sta ja USA:n tarjonta HBO Maxiin. Näyttäisi tollaisella ilmaisella VPN:n selainlaajennuksellakin tämä toimivan. Näköjään jonkun kyselemä Big Ban Theorykin löytyy tuolta. Tulee sitten varmaan jossain vaiheessa tännekin alueelle katsottavaksi.
 
Siis tekemättä uutta tiliä, tai käyttämättä sitä vanhaa ensin HBO Maxissa? Ei pitäisi olla mahdollista HBO:n aspan mukaan, eikä kyllä omienkaan testien perusteella. Eikä olisi vanhalle asiakkaalle (jolla on tilaus aktiivisena) pitänyt tulla tuollaista mainostakaan.

Kyllä. Ei uutta tiliä. Enkä tosiaan käsitä, miksi tuli se mainos.

Tilaustiedoissa tosiaan näkyy näin:

hbo.png
 
Pistin itsekkin päättymään vanhan ja laitan uuden tilin tulille. On tuo ikuinen -50% prossaa sen verran hyvä. Ollut tilaus voimassa tossa vanhassa jo useamman vuoden putkeen.
 
Typosta tuli mieleen että tainut unohtua nyt alkuu VPN-hommelitkin. Joten jos jaksaa kikkailla niin kannattaa hyödyntää, eiköhän jossain vaiheessa aleta vpn:niä "bännäämään" kuten muutkin tekee.

Juu, niin tuon kanssa varmaankin käy. En kyllä itse jaksa just katella. Kunhan testimielessä kikkailin.
 
Tosin en vieläkää ole saanut ainuttakaan sähköpostia HBO:lta, ainoastaan vahvistuksen että tukeen lähettämä tiedustelu asiasta on vastaanotettu. Eli en tiedä mitä käyttöehdoissa tai sopimuksessa lukee VPN:ien käytöstä, ei tullut luetuksi tilausta tehdessä jos oli luettavissa.
 
Tosin en vieläkää ole saanut ainuttakaan sähköpostia HBO:lta, ainoastaan vahvistuksen että tukeen lähettämä tiedustelu asiasta on vastaanotettu. Eli en tiedä mitä käyttöehdoissa tai sopimuksessa lukee VPN:ien käytöstä, ei tullut luetuksi tilausta tehdessä jos oli luettavissa.

Ei VPN:ää tietenkään saisi käyttää. Esim. näin noissa ehdoissa todetaan:

"5.8. SALLITTU KÄYTTÖALUE: Alusta on tarkoitettu vain Käyttöalueella tapahtuvaan katsomiseen. Et saa käyttää minkäänlaista tekniikkaa sijaintisi peittämiseen tai heikentää millään tavalla WM:n kykyä selvittää sijaintisi. WM voi käyttää eri tekniikkoja maantieteellisen sijaintisi tarkistamiseen."
 
Kyllä. Ei uutta tiliä. Enkä tosiaan käsitä, miksi tuli se mainos.

Tilaustiedoissa tosiaan näkyy näin:

hbo.png
Ok, eipä siinä mitään. Hyvä juttu jos onnistui jollakin. Eihän tuossa mikään iso homma ollut vaihtaa tilejä kaikkiin laitteisiin, kun kuitenkin piti laittaa se softakin uusiksi, mutta olisihan se silti ollut selkeämpää, jos olisi voinut käyttää samaa tunnusta kuin aiemmin. Mutta kun ei niin ei.

Meillä on taloudessa useampia katsojia, niin tuo on tällä hinnalla loistava hankinta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 432
Viestejä
4 512 058
Jäsenet
74 369
Uusin jäsen
ElZurjuZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom