• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Mass Effect Legendary Edition (Origin), Desperados III (Steam), jne. [Humble Choice] 9.95€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 021
Tuote: Humble Choice Maaliskuu
Tarjoushinta: 9.99€
Normaalihinta: -
Kauppa: Humble Bundle
Voimassa: Maaliskuun
Linkki: Humble Choice | Humble Bundle
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:

1646165097399.png


Halvin hinta ikinä pelkästä Mass Effectistä.
Edellyttää tilausta. Tilauksen voi irtisanoa heti. Tilaus on 9.99€/kk.

Humble Choice | Humble Bundle (linkki tilaussivulle)

Tilauksesta saa nuo pelit ja jos se jää päälle, niin vaihtuvan valikoiman pelejä joka kuukausi.

--

Mass Effect Legendary Edition hintaseuranta:

--

Humble-pelikoodien myynti on tällä foorumilla kielletty, että voitontekotarkoituksessa näitä ei kannata ostaa. Hinta on vaan loistava ja jos vaikka nuo alarivin pelit ei kiinnosta, niitä saa lahjoittaa pois ilmaiseksi.

--

Ei ole harmaa avainkauppa. Jokainen peli on aito, pelintekijöiltä saatu suoraan avaimet ja suostumus näihin bundleihin. Tarjouspelien laatu ja hinta vaihtelevat suuresti, tässä on hyvä tarjous hyvistä peleistä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Tietenki ku kolme vuotta roikotti tota tilausta ja otti sieltä ehkä pari bundlea nii sit keskeytyksestä seuraava on yks niiden parhaista ikinä =D.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 021
Tuolla on myös Sid Meierin pelejä (erityisesti Civilization-pelejä) halvalla, eivätkä vaadi tilausta:

Tietenki ku kolme vuotta roikotti tota tilausta ja otti sieltä ehkä pari bundlea nii sit keskeytyksestä seuraava on yks niiden parhaista ikinä =D.
Oli kyllä niin kova tarjous, että oli pakko ostaa. Varsinkin, kun Mass Effect on jostain syystä jäänyt kokematta.

Lisäksi, poikkeuksellisesti, minulla ei ollut yhtäkään näistä muista peleistä. Melkein voisin uskaltaa näin väittää, ettei ole ollut Epic Games Storen ilmaispeleinä.
(toki olen ottanut sieltä 90%+, mutta joskus unohtuu)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Oli kyllä niin kova tarjous, että oli pakko ostaa. Varsinkin, kun Mass Effect on jostain syystä jäänyt kokematta.

Lisäksi, poikkeuksellisesti, minulla ei ollut yhtäkään näistä muista peleistä. Melkein voisin uskaltaa näin väittää, ettei ole ollut Epic Games Storen ilmaispeleinä.
(toki olen ottanut sieltä 90%+, mutta joskus unohtuu)
Noh, itellä tuli Desperados just pelattua ja Mass Effectistäkään ei niin kauaa, mutta tekispä silti mieli napata "ostin kun halvalla sain" mentaliteetillä, sais myös vihdoin ne ME3 lisurit kaikki. Harmi toki että Originiin tuo.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Edelliset kaksi Humble Choicea ollut uutiskirjeessä tarjouksessa 21.1. ja 22.2. että periaatteessa jos jaksaa ja tulee tuo uutiskirje niin voi kattella tuleeko alea vielä loppukuussa tuossa 21.-22. päivän tienoilla. Teoriassa voi muutaman euron säästää.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
652
Edelliset kaksi Humble Choicea ollut uutiskirjeessä tarjouksessa 21.1. ja 22.2. että periaatteessa jos jaksaa ja tulee tuo uutiskirje niin voi kattella tuleeko alea vielä loppukuussa tuossa 21.-22. päivän tienoilla. Teoriassa voi muutaman euron säästää.
Kiitos vinkistä. Minulla puuttui ruksi choicen uutiskirjeestä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
407
Itse katselen jos tuolta taas tulisi 5€ hintaan tarjous. Voi sitten miettiä ostoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 021
Sen Mass Effectin saa kuitenkin tuolta omaksi. Ei ole käytössä vaan kuukauden tai pari ja poistu sitten palvelusta. Tai lakkaa toimimasta, jos peruutat tilauksen.


"Omaksi osto"-hinnoilla tuo on paras tarjous ikinä.

Lisäksi Legendary Edition sisältää monta DLC:tä ja Mass Effect 1-3 remasteroituna, niin siinä voi olla pelattavaa useaksi kuukaudeksi.

--

..ja siinä tulee 7 muuta peliä myös Steamiin, vaikka ne onkin osa sellaisia halpoja indie-pelejä, niin esim. Desperados III on ihan ison budjetin peli.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
167
Jos en aivan erehtynyt, niin minulla tuo lykkäsi tuon LE origin-avaimen myötä myös Andromedan mukaan.

Komento takas, Steamistahan sen haisteli mukaan kun en ollut käynnistänyt Originia pitkään aikaan. Huomaa nyt tuossa pelilistassa overlayssa lukee "Steam".
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Eipä kyl täällä moista uutiskirjettä näy, jospa se joskus tulis, olis ehkä jo vaikea ohittaa.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Näemmä erilaisia tarjouksia. Itselleni tuli eilen tarjous jossa maksaa sen 12 $ ja saa toiset 12 $ takaisin humble store -krediittinä, melkein voisi jo ottaakin. Tämä oli erilainen kuin yleensä. Aiemmat ovat olleet kuukauden loppuun ja tämä oli 48 hours only.

edit: näköjään koskee ihan kaikkia tuo että 12 $ kaupan päälle store-krediittiä, ei siis olekaan mikään uutiskirjetarjous. Nyt kannattaa napata talteen!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 721
Kymppiä haluaisi, mutta ei Game Pass Ultimate -asiakasta saa kovin helpolla houkuteltua kun Desperados 3 on jo siellä testattu ja Mass Effect odottaa asennettuna.

Näyttää samaan aikaan tulevan nuo EA pelit näihin bundleihin kun EA:n omaan passiin...
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
652
Näemmä erilaisia tarjouksia. Itselleni tuli eilen tarjous jossa maksaa sen 12 $ ja saa toiset 12 $ takaisin humble store -krediittinä, melkein voisi jo ottaakin. Tämä oli erilainen kuin yleensä. Aiemmat ovat olleet kuukauden loppuun ja tämä oli 48 hours only.

edit: näköjään koskee ihan kaikkia tuo että 12 $ kaupan päälle store-krediittiä, ei siis olekaan mikään uutiskirjetarjous. Nyt kannattaa napata talteen!
Eipä tullut minulle wallettiin mitään kun ostin äsken 7 eurolla.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
652
no enpä tiedä miten toimii. Mutta nyt näyttää lukevan ihan Humblen sivuilla tuo että Join Choice for $12, get $12 Wallet credit
Joo, tuon linkin kautta menin kokeilemaan, mutta ensin olin toki jossain vaiheessa sähköpostin 7 euron tarjouslinkkiä painanut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 337
Viestejä
4 192 308
Jäsenet
70 725
Uusin jäsen
WoTgamer

Hinta.fi

Ylös Bottom