• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Mareksound muuttomyynti

Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
54
Tuote: Demo käytössä olevia kaiuttimia
Tarjoushinta: -
Normaalihinta: -
Kauppa: Mareksound
Voimassa: 31.8.2023
Linkki: Outlet · Mareksound
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
Muuton johdosta demo käytössä olevia kaiuttimia hieman edullisemmin. Myös käytetyt tuotteet alessa.
Myyjän mukaan tarjoukset kuun loppuun saakka voimassa.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 447
Kun vain paras kelpaa tai on niin paljon rahaa, ettei tiedä mihin sen laittaisi.
Noh jotain samaa näköä omaavia kaapeleita saa aasiasta yllättäen vähä halvemmalla. Mielenkiintoista olisi käydä kuuntelee tuon virtajohdon myyntipuheet paikan päällä.
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
157
Noh jotain samaa näköä omaavia kaapeleita saa aasiasta yllättäen vähä halvemmalla. Mielenkiintoista olisi käydä kuuntelee tuon virtajohdon myyntipuheet paikan päällä.
Mielenkiintoista olisi nähdä, erottavatko hifistit sokkotestissä tämän johdon toisesta johdosta.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
724
Kattelin juuri tuota sivua, olisko ollut lauantaina, sattumoisin näkemättä tätä tarjousilmoitusta. Ihan sama määrä/samat tuotteet/hinnat kuin olleet jo kuukausia ennen. Geneleciä taisi tulla lisää, mutta hinnat kovempia kuin käytetyissä. 8330A olisi tosin ollut vain noudolla 600€, mutta niistä puuttuu mukana tuleva jalusta. Kait sieltä jonkun yksittäisen vahvarin sitten saattoi bongata jepa hinnalla, jos sellaisia osasi etsiä. On nämä muuttomyynnit ja lopetusmyynnit kans tällasia. Hinnat on kauttaaltaan kovempia kuin käytettyjen katuhinta, ja samoja käytettyjä myydään.
Ja liikkeiden hintatasoon tässä siis lähinnä vertasin, en parhaisiin tori(huijaus)hintoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 619
Noh jotain samaa näköä omaavia kaapeleita saa aasiasta yllättäen vähä halvemmalla. Mielenkiintoista olisi käydä kuuntelee tuon virtajohdon myyntipuheet paikan päällä.
Ei se välttämättä edes myis sitä sulle edes rahalla, jos näytät piiruakaan epäsopivalta. Noita kiinnostaa vaan jotkut 100+ k€ teatterihuonesuunnittelut ja jo vuosia sitten ihan vaan projektorin ostaminen oli paikan päällä ihan *itun vaikeaa (tulin ostamaan ennakolta sovittuna/varattuna kellonaikana tiettyä mallia demottuna eli halusin nähdä vielä livenä toiminnassa ennen lopullista ostopäätöstä) ja niin ylimielistä touhua, että ois tehny mieli sanoa että haista paska ja pidä tykkis. Väen vängällä halus itse Marek demota myös toista mutta vaan 10x kalliimpaa "kato miten hyvä kuva" "no eipä toi äkkiseltään eroa tuosta..." "no näkeehän täs hirveen eron" (mä en nähny sitä oikeestikaan sen wöörtiksi, että budjetti ois 10x) -> suuttui ja paineli palvelemaan parempia asiakkaita kun oli jotain kymmenien tuhansien kajareita joku ihmettelemässä. Hyvän tarjouksen takia ostin sen silti, mutta kauan sai venata saadakseen sen, ihan ku ei ois kiinnostanu sitä myydä mulle 0 % enempää. Aika äkkiä se unohtui (rahakkaampien asiakkaiden saavuttua), että tuonne yrityksen ihan alkuaikoina tuli kannettua aika paljon rahaa ja palvelua sai kyllä ihan henkilökohtaisella tasolla sillon. Hyvähän se toki firmalle on, jos käy niin paljo rikasta sakkia, että köyhille insinööreillekin on vara sanoa ei.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
981
Valitettavasti myös itselläni todella huonoja kokemuksia Mareksoundin asiakaspalvelusta. Itse toimin niinkin törkeästi, että menin kysymään sähköpostilla tarjousta viritinvahvistimesta pari vuotta sitten. Taisi itse Marek soitella ja antoi kunnon ripityksen siitä, kuinka hän ennemmin nostaa hintaa kuin myy mitään alennuksella, kaikki kun menee joka tapauksessa kaupaksi. Kehtasin noin vuotta myöhemmin kysellä vielä mahdollisten demo subbareiden perään ja taas kerran sain kuulla tiukkaa palautetta siitä kuinka olin nyt ostavinani huonon subbarin ja hänellä olisi tarjota 1,5 kertaa kalliimpi ja kaikin puolin parempi subbari ovh hinnalla, joka minun olisi pitänyt kirkuen ostaa siitä paikasta.

Näiden kokemusten jälkeen en enää edes heidän verkkokauppansa sivulla asioi. Hifistudiossa ja Audiokaupassa palvelu on ollut ihan eri tasolla.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
136
Ai että. Tulipa itselläkin vanha muisto mieleen. Menin kuuntelemaan tonnin hintaluokassa olevia kajareita, mutta herra halusi demota niiden kanssa viiden tonnin kajareita. Noh, kyllähän ne kieltämättä paremmilta kuullostivat ja kysyin niistä tarjousta. Sehän olikin paha virhe ja vire muuttui hyvin äkkiä todella agressiiviseksi ja hyökkääväksi. Olihan suorastaan törkeää kysyä tarjousta, kun olivat juuri käyttäneet ainakin viisi minuuttia omaa arvokasta aikaansa niiden esittämiseen vaikka en sellaista missään vaiheessa pyytänytkään. Oli aika sanaton fiilis tuon absurdin jutun jälkeen...
 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Perin offtopicia edelleen, mutta täysin päinvastaiset kokemukset, nähtävästi kun on kerran ostanut ~18k€ setin.

Edelleen näin 10v jälkeen tulee upeaa palvelua, loppusyksystä hajonneen SVS:n subbarin vahvastinkitin järjestivät oikein mukavalla alella ja kylkeen vielä uusi pidempi subbarikaapeli kaupanpäälle.

Nuo Meridianin XE:t kiinnostaisivat maksimit, mutta taitaa olla vielä tila liian pieni. Eivät nuo kai sinällään mihinkään 'kulu' niin voisi ostaa tilan päivitystä odottamaan.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 685
Mareksoundilta aikanaan ostin PA-laitteita studiokäyttöön ja keskustelut sujuivat hyvin laajennusprojektista, kunnes halusin asiaa vielä miettiä yön yli. Loppusumma paketille olisi ollut 10k€. Marek oli sitä mieltä, että en ollut aikeissa ostaa muutenkaan, haaskasin hänen ja minun omaa aikaani, enkä tule ikinä ymmärtämään paremmasta äänenlaadusta.

Pistin vapaamuotoisen sähköpostin kilpailijalle Marekin tarjouksen kera ja kilpailija vastasi myönteisesti, tarjoen jopa vieläkin paremman hinnan samoista laitteista ja mahtavan asiakaspalvelun päälle. Nyt 10 vuotta myöhemmin ei edelleenkään ole ollut kaipuuta Mareksille takaisin. Oliko sitten 10k€ liian vähän...
 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Eikös tämä alleviivaa juuri sen, että tuolta saa palvelua ainoastaan ostamalla poskettoman hintaisia pakettaja.
Toki, mutta myös sen että palvelun taso säilyy todella hyvänä vaikka tuon 10 vuoden aikana olen ostanut tuolta ehkä yhteensä jollain tonnilla sälää.

Jos on varaa valita asiakkaat, eikait siinä mitään firman kannalta - strategia se sekin, vaikka toki itse käyttäisin pari minuuttia aikaa ja nappaisin ne pienemmätkin myynnit.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
466
Tai sitten se vain johtui siitä että SVS:n goodwill on omaa luokkaansa :)

Sain vuosia takuun jälkeen uuden vahvistimen PB13 Ultraan, edes rahtia / tullia ei tarvinnut itse maksaa. Ostokuittiakaan eivät kysyneet
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Noh.. Kerran käynyt itse mareksin liikkeessä tutustumassa kaiuttimiin ja sain kyllä ihan hyvää asiakaspalvelua. "halpis" tonnin pönttöjä kävin kuuntelemassa ja toki siellä esiteltiin kalliimpia referenssiksi ja paremmiltahan ne toki kuulosti :D En huomannut kyllä mitään negatiivista asiakkaan suuntaan. Myyjä myös esitteli heidän demoteatterinsa tykkeineen ja äänentoistoineen vaikka varmasti oli selvää että sellaiset lelut olivat kaukana tämän köyhän budjetista. Ihan hyvä kuva jäi vaikka ei euroakaan liikkeeseen omasta puolesta sillä reissulla jäänyt

Oudolta tuntuu noita yllä olevia negatiivisia kokemuksia lukea, mutta ehkä omalle kohdalle sitten sattui joku innokas kesähessu joka ei ollut moksiskaan vaikka asiakkaan budjetti ei ollut kymmenissä tuhansissa. Tiedä häntä
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Mulla jäi Marekista tosi tyly ja ylimielinen kuva vuosia sitte. Jäi kyllä edellinen käynti 2017 viimeiseksi kerraksi
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 745
Viestejä
4 202 396
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom