En löytänyt aihetta käsittelevää ketjua, joka voi johtua yhtä paljon minun kyvyistä, kuin että sellaista ei kenties ole.
Tekisi nimittäin mieli taas pienen tauon jälkeen pistää kiukaalle makkaraa. Yllätyin, kun kaikissa kaupan valmispusseissa luki, että ei saa laittaa suoraan kiuaskiville. Olen tainnut vuosikausia siis tehdä väärin. Pitäisi olla välissä jotain astiaa tai vielä parempi, roikotella kiukaan päällä? Joten kysynkin teiltä, kiuasmakkaraharrastajat, miten edetä?
- miten asettelette makkarat kiukaalle, suoraan valmispussissa, folioon käärittynä, astian päälle...?
- mitä pussiin mukaan? sipulia, juustoa, yrttejä...?
- missä vaiheessa saunomista laitatte makkarat kiukaalle? kauanko annatte olla?
- suosituksia erityisen hyvistä makkaroista kiukaalle?
Tekisi nimittäin mieli taas pienen tauon jälkeen pistää kiukaalle makkaraa. Yllätyin, kun kaikissa kaupan valmispusseissa luki, että ei saa laittaa suoraan kiuaskiville. Olen tainnut vuosikausia siis tehdä väärin. Pitäisi olla välissä jotain astiaa tai vielä parempi, roikotella kiukaan päällä? Joten kysynkin teiltä, kiuasmakkaraharrastajat, miten edetä?
- miten asettelette makkarat kiukaalle, suoraan valmispussissa, folioon käärittynä, astian päälle...?
- mitä pussiin mukaan? sipulia, juustoa, yrttejä...?
- missä vaiheessa saunomista laitatte makkarat kiukaalle? kauanko annatte olla?
- suosituksia erityisen hyvistä makkaroista kiukaalle?