• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Makita 5.0Ah akku 49€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jartsi
  • Aloitettu Aloitettu
Harvinaisen halpaa, mietin jo että onko hinnoitteluvirhe.

Eilen oli yli 20kpl varastossa, toki äkkiähän ne menee jos varastosaldo oli 21kpl :D

Hitsi kun en kerinnyt tilata, vaan olisiko ollut hinnoitteluvirhe?

Täsmälleen sama otsikko ja esittelyteksti ja varastostakin löytyy...

Noin on ollut ennenkin. Ja sama alennus. Mä sain vielä aamulla ennen ysiä yhden kun oli palannut saldoille.

On näitä saanut esim etran työkalumarkkinoilta 59€ hintaan ja k-raudasta samoin tohon viidenkympin paikkeilla.

Ei tullut akkuja ainakaan mulle.

Ikävä kyllä emme saa toimitettua tilaamaanne tuotetta MAKITA BL1850B 18V 5AH AKKU IRTO KONE 2kpl, koska se on varastostamme loppunut.

Hyvitykseksi sain sentään ilmaisen toimituksen seuraavaan tilaukseen...

Ei tullut akkuja ainakaan mulle.

Ikävä kyllä emme saa toimitettua tilaamaanne tuotetta MAKITA BL1850B 18V 5AH AKKU IRTO KONE 2kpl, koska se on varastostamme loppunut.

Hyvitykseksi sain sentään ilmaisen toimituksen seuraavaan tilaukseen...

Sama. Silloin kun tilasin, varastosaldoa oli kuitenkin 20kpl. Joten en nyt ihan usko että olisi loppunut. Noita samoja akkuja on kuitenkin saatavilla, eri tuotenumerolla tosin.

Tänne lähti akut tulemaan, tilasin muutaman minuutti tarjouksen postaamisen jälkeen.

Joo, näytti tulleen verkkokauppaan lisää saldoa - pistin yhden tilaukseen itsekin.

Osupas sopivasti kiitos vinkistä. 2kpl ~8 vuotta vanhaa akkua alkaa lehtipuhaltimen kanssa hyytymään niin on nyt toinenkin uusi akku.

Kärkkäisen verkkokauppatavarat taidetaan kerätä myymälästä, joten jos joku kulkee tuote korissa ympäri kauppaa, niin saldo ei täsmää.

Tilasin eilen joskus viiden edellä iltapäivällä pari akkkua kun niitä oli ilmestynyt saldoille lisää ja hetki sitten tuli sähköpostiin toimitusvahvistus. Kannattaa tilata sähköpostihäly jos vaikka tulis taas lisää akkuja saataville.

Eilen kun tilasin tuossa 19.00 aikaan, niin ylivieskan varastossa oli 12kpl jäljellä. Siitä sai tilattua ja toimitusvahvistus tuli äsken spostiin.

Kärkkäisen kanssa on varsin usein se tilanne, että kappas tuote on päässyt loppumaan vaikka sitä on edelleen verkossa myynnissä. Olen vääntänyt tästä jonkun kerran heidän kanssaan ja tämä ei ole johtanut mielestäni suotuisaan lopputulokseen. Jatkossa aion viedä asian loppuun saakka pätevän juristin avustuksella.

Joo sama, raastuvassa tavataan.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 399
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom