Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen voi valita kisasta tämän päivän ajan, jolloin se tallentuu oman tunnuksen etuihin, jossa se näyttää olevan voimassa 10.6 saakka. En näitä pikaruokasettejä liiemmin yleensä syö, mutta tuo on ihan ok tarjous, joten pitää varmaan viikonloppuna käyttää.Ja nuo kupongithan saa vain tänään. Huomenna jotkut toiset..
Oliko niissä muissa pilvipallukoissa oikeasti jotain muita tarjouksia?Ja tämän kupongin sai vain 33% todennäköisyydellä
...ja sit mä heräsin.Mäkkäriltä saanut jo ainakin kahdesti tänä vuonna niin paljon ilmaisia BigMaceja kuin jaksaa hakea vajaassa 2 viikossa.
+Hieno paita, mutta se on S kokoa
Tämä on varmaan joku mäkkäriharrastajien sisäpiirijuttu, joka ei meille kuolevaisille tällä vihjailulla aukene, mutta oli miten oli, ei tällä taida kuitenkaan olla mitään yhteyttä aloituksessa mainittuun tarjoukseen.On mulla kuvassa ne 30 laatikkoa. Toki tää vaatii TYÖTÄ eikä tule sitä kautta ihan ilman.
Teitkö aina uuden tunnuksen vai miten sait niitä niin paljon? Siinä ekassa hampurilaisvalikkokamppiksessa sai aluksi aina yhden bic macin päivässä ilmaiseksi, mutta sitten muuttivat ehtoja ettei niitä saa enää ollenkaan jos on jo saanut. Tässä viimeisessä ei saanut kuin yhden bic macin ilmaiseksi koko kamppiksen aikana.Mäkkäriltä saanut jo ainakin kahdesti tänä vuonna niin paljon ilmaisia BigMaceja kuin jaksaa hakea vajaassa 2 viikossa.
Ei toimi android 10:lläkään.Eipä näköjään toimi appi enää Android 8:lla.
Oletko muuten saanut sen paidan jo viimeisimmästä kampanjasta? Itse voitin sellaisen, muttei ole mitään kuulunut tai näkynyt yhtään missään yhteystietojen syöttämisen jälkeen vaikka tuli vahvistusruutukin sovelluksessa.Mäkkäriltä saanut jo ainakin kahdesti tänä vuonna niin paljon ilmaisia BigMaceja kuin jaksaa hakea vajaassa 2 viikossa.