Hakusessa olisi uutta läppäriä henkilölle, joka on it-taidoiltaan aloittelija. Eli esim. virusturvan päivitys ynnä muut koneen ylläpitoon kuuluvat jutut koetaan stressaaviksi. Ajattelin, että Mac voisi olla hänelle helpompi käyttää, koska näissä ei yleensä taida muuta olla kuin käyttöjärjestelmän ja sovellusten päivitykset? Kone tulee perus nettisurffailuun ja laskujen maksamiseen.
Itse olen aina käyttänyt vain Windows ja Linux-koneita, mutta olisiko io-techiläisillä kokemuksia MacBookeista? Jos ostan muutaman vuoden vanhan käytetyn Macin hintaluokassa 600€ (joku 2013-2014 malli), niin riittääkö laitteessa vääntö vielä montakin vuotta? Kai Apple tekee uusimmat käyttiksen päivitykset vielä vanhemmillekin koneille?
Itse olen aina käyttänyt vain Windows ja Linux-koneita, mutta olisiko io-techiläisillä kokemuksia MacBookeista? Jos ostan muutaman vuoden vanhan käytetyn Macin hintaluokassa 600€ (joku 2013-2014 malli), niin riittääkö laitteessa vääntö vielä montakin vuotta? Kai Apple tekee uusimmat käyttiksen päivitykset vielä vanhemmillekin koneille?
Viimeksi muokattu: