• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF MacBook Pro 14 M4 Pro 24/512 GB (tähtimusta)

Tuote: Macbook Pro 14.2" M4 Pro (12/16c) 24GB 512GB SSD tähtimusta
Tarjoushinta: 2319€
Normaalihinta: 2549€
Kauppa: Dustin Home
Voimassa: 22.11 - 2.12
Linkki: https://www.dustinhome.fi/product/5020028196/macbook-pro-2024-tahtimusta?tab=specification

Kommentti tarjouksesta: Testien mukaan parasta vastinetta rahalle uusista M4 Macbookeista tehokäyttöön. Ostaisin tuon pois, mutta itse tarvitsen 48GB muistin ja 1TB levyn. Odottelen tulevia tarjouksia.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mihin läppärissä tarvii 48Gb muistia? Itse ostin juuri uuden Thinkpadin 32Gb muistilla ja pohdin että 16:kin olisi tainnut riittää. 🤔 Mutta kuva-ja videohommissahan paljon kanssa pärjää.

Kuvankäsittelyssä entinen M1 Pro puutuu tuolla 16GB:llä. Ajattelin tulevaisuuden varalle ottaa enempi kuin tuo M4 Pro generaation lähtötaso 24GB. Lightroom, photari, pari selainta, citrix, outlook ja teams auki, niin alkaa syömään muistia ja tahmaamaan. 24GB on sille mielestäni hieman nafti ja seuraava hyppy on suoraan 48GB.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mihin läppärissä tarvii 48Gb muistia? Itse ostin juuri uuden Thinkpadin 32Gb muistilla ja pohdin että 16:kin olisi tainnut riittää. 🤔 Mutta kuva-ja videohommissahan paljon kanssa pärjää.
Tekoälymallit, siis ne "puhuvat" ei p0rno-versiot, syö helposti 32+ gigaa.

Tekoälymallit, siis ne "puhuvat" ei p0rno-versiot, syö helposti 32+ gigaa.
Tiedän mutta ei ole käynyt mielessä läppärillä yrittää ollamaa tai muutakaan pyöritellä. Omassa käytössä toimivaksi ratkaisuksi lokaalimallien pyörityksessä on osoittautunut tailscalessa kiinni olevat kaikki koneet joista yksi on 128Gb RAM / 24Gb VRAM työasema joka tarjoilee useimmat mallit muiden koneiden käyttöön selainpohjaisesti.

Kuvankäsittelyssä entinen M1 Pro puutuu tuolla 16GB:llä. Ajattelin tulevaisuuden varalle ottaa enempi kuin tuo M4 Pro generaation lähtötaso 24GB. Lightroom, photari, pari selainta, citrix, outlook ja teams auki, niin alkaa syömään muistia ja tahmaamaan. 24GB on sille mielestäni hieman nafti ja seuraava hyppy on suoraan 48GB.
Ok, kyllä se tuolla setillä varmasti on jo isompi kuin 24Gb keskusmuisti tarpeen👍

Itsellä on 28/32Gb RAM käyttöaste, kun töitä tehdään. Juurikin pohdin, olisko 16+24 hyvä yhdistelmä seuraavaan työläppäriin.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 358
Jäsenet
74 386
Uusin jäsen
Juize

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom