Vaihdettu M/V: Asus RTX 3090 TUF oc -> Asus RTX 3080 TUF (oc tai ei) Kokkola

Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 027
Minulta löytyy 24.9. tilattu Asus tuf RTX 3090 oc malli koneesta. Ollut siis sen vajaan puoli vuotta käytössä. Ostin sen koska se oli saatavilla siinä missä 3080 korttia en onnistunut nappaamaan.
En kuitenkaan koe saavani erityistä hyötyä siitä 10% suorituskykyedusta mitä tällä on 3080 korttiin verrattuna eikä minun pelikäytössä tuosta isommasta muistimäärästäkään taida pahemmin etua olla vaikka 4k:lla pelailenkin.
Kortti on kyllä pirun hyvä, suht. hiljainen ja ei mitään ongelmia mutta uskon että saman mallinen 3080 riittäisi minulle mainiosti.

Olisikohan joukossamme joku 3080 omistaja, jolla olisi enemmän tarvetta tuollaiselle 3090 mallille?
Vaihto sujuisi esim siten että tulet tänne kone tai kortti kainalossa katsomaan kuinka tuo 3090 minulla toimii käytännössä. Kiva olisi jotenkin todeta myös sinun korttisi toimivuus.
Jonkun verran kauppapalautteita olisi vaihtajalla hyvä olla ja ei mielellään ihan uusi foorumin jäsen, jotta voidaan hyvin luottaa toisiimme.
Sijainti siis Kokkola ja vaihdossa käy sekä oc että ei-oc mallit.

Välirahana varmaan reilua olisi erotus näiden korttien tämänhetkisestä Jimms myyntihinnasta?


Käteinen ja tilisiirto ok välirahalle

Koteloni on aika pieni joten mitään tuffia pidempiä kortteja on turha ehdotella. Tykkään myös tuffin jäähdytysratkaisusta.



(Heikompia malleja ei myöskään tarvi ehdotella koska tarvitsen kuitenkin tuon 3080 verran tehoja 4k-pelailuun ja sitä paitsi tarvin hdmi2.1 liitännän jatkossakin.)
ps. Suora rahakauppa lähtökohtaisesti tosi hankala koska en halua odotella 3080 korttia tän 3090 tilalle kuukausitolkulla.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 027
Nyt myös myynnissä 2400 eur ja nouto. Syy: Kiikarissa käytetyn 3080 tuffin osto.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 155
Viestejä
4 308 760
Jäsenet
71 991
Uusin jäsen
kupla4ku

Hinta.fi

Ylös Bottom