Myydään M: Gigabyte Alpine Ridge Thunderbolt

Liittynyt
02.02.2018
Viestejä
65
Myytävä tuote: Gigabyte Alpine Ridge Thunderbolt PCIe-laajennuskortti
Hinta: 40
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: Sopii Gigabyten emoille. Varmista yhteensopivuus.

Sisältää emolle tulevan synkkauskaapelin ja lyhyet näyttökaapelit.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Imatra
Toimitustapa: Nouto, posti, kulut lisätään hintaan
Maksutapa: Pankki, Mobilepay, käteinen


Kuva:
IMG20230604184039.jpg
 

Peg

Liittynyt
22.11.2022
Viestejä
3
Hei
Mikä on versio rev. 1.0 vai 2.0?
Mukana kaikki kaapelit, (TBT Header 5pin) ?
 
Liittynyt
02.02.2018
Viestejä
65
En ole varma tuosta versiosta, enkä pääse tarkastamaan ennen kuin marraskuussa, jolloin olen takaisin Suomessa. Kaikki tarvittava on kyllä mukana. Minulta löytynee myös Titan Ridge.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 687
Ei ole tarkoitus myyjästä puhua pahaa, mutta näyttää vähän huonosti tapahtuvan kommunikaatiota. YV:llä laitettu viestiä 7.9.2023 ja tarjottu 20€. Myyjä suostui tähän, sanoi olevansa matkalla tosiaan ja marraskuussa palattaisiin asiaan. Kyselin jo tuolloin, onko V1 vai V2 ja myyjä sanoi palaavansa siihen, kun ei osannut suoralta kädeltä sanoa. Myöskin mainitsi tuon Titan Ridgen. Tarjosin molemmista yhteensä 50€ ja myyjä sanoi, että kyllä sopiva hinta löytyy. Kuitenkin 13.11.2023 muuttui mieli ilmeisesti ja teki vastatarjouksen Alpine Ridgestä, pyytäen siitä nyt 30€, vaikka suostui jo syyskuussa myymään 20€:lla, koska "ei ole enää käyttöä". Kysyin taas kerran, onko sitten V1 vai V2 kyseessä ja mitä kuuluu Titan Ridgelle. Ei vastausta kahteen viikkoon. Tämä tiedoksi muille, jos haluatte kauppoja hieroa. En tiedä, onko esim. @Peg ollut tässä menestyneempi, mutta itse vähän menettänyt uskon, että myyjä haluaa edes myydä.
 
Liittynyt
02.02.2018
Viestejä
65
Myin sen Titan Ridgen ihan oikealla hinnalla, jota et siitä tarjonnut. Tuo 20 euroa ei korvaa postituksen vaivaa edes. Jätän myymättä.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 687
Älä sitten suostu tarjoukseen, jos ei sinusta ole riittävä. Olin silti ostoaikeissa tuosta Alpine Ridgestä myös ehdottamallasi 30€:lla, muttet vieläkään ole lisännyt, onko V1 vai V2 kyseessä. Turha syyttää minua, etten tarjonnut "oikeaa hintaa", kun annoit ymmärtää tarjoukseni olevan sopiva ja sitten ghostasit.

Tämänkin olisi voinut YV:ssä hoitaa, mutta et suostu siellä vastaamaan ja olen kunnioittavasti kuitenkin viestitellyt. Ei ole pakko hyväksyä tarjouksia, joten mistä nyt tämä "ei korvaa postituksen vaivaa edes"... No, palataanpa asiaan eli voisitko vastata:

Onko Alpine Ridge V1 vai V2? edit: Perutaan tarjous, ehdin ostaa muualta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 988
Viestejä
4 208 986
Jäsenet
70 999
Uusin jäsen
f1-fani1983

Hinta.fi

Ylös Bottom