Myyty m-atx LGA1155 setti, Seinäjoki

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Myytävä tuote: ASUS emolevy (en muista ulkoa tarkkaa mallia) ja 3GHz dual core Sandy Bridge + i5-3570, RAMmit ja 128GB Samsung SATA SSD
Hinta: 45e
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

EDIT: lisäsin kuvan ja samalla BIOS kuvasta selvisi BIOS versio ja emolevyn malli, eli toi vanha BIOS ei luultavasti Ivy Bridgeä tue vaan se pitäisi päivittää, itse en viitti alkaa päivityshommiin vaan uusi omistaja voisi sen tehdä omalla vastuullaan

-emolevyssä on siis Sandy Bridge kiinni enkä tiedä toimisiko Ivy Bridget siinä nykyisellä BIOS:lla mutta oon jossain vaiheessa aiemmin kattonut että siinä emolevyssä toimii ainakin nettilähteiden mukaan BIOS päivityksen jälkeen Ivyt.
nyt en kuitenkaan muista tuon emon tarkkaa mallia ulkoa enkä koskaan itse lähtenyt testaamaan siinä Ivy Bridgejä kun mulla ei semmosia prossuja silloin ollut
en ole siis testannut 3570 prossua siinä mutta se on toimiva prossu, toimii ATX emossa, en tarvi i5 quad core prossua niin siitä pitäis koittaa päästä eroon samalla
-ei ole merkkikonekohtainen emolevy kuten Lenovo tai Fujitsu tms. vaan ihan irrallisena myyty
-muistia taisi olla joku 4GB kiinni tuossa
-ihan toimiva 128GB Samsung SATA 2,5" SSD jostain vuodelta 2015
-tohon tulee intelin LGA1155 perusjäähy mukaan, se riittää juurikin dual corelle mutta ei varmastikaan quadille, se on se matalin malli niistä

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
i5-3570 prossu on valitettavasti toistaiseksi varattu myytäväksi toisessa LGA 1155 setissä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 692
Viestejä
4 293 419
Jäsenet
71 687
Uusin jäsen
Jortsa

Hinta.fi

Ylös Bottom