Ostettu m.2 SSD-levy PCIe 4.0, 1+ TB SATA3 SSD, 32 GB DDR4 muistikampa, virtalähde 850+W

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4
Olen kasaamassa tietokonetta pelikäyttöön kunnon emolevyllä, mutta budjettiosilla. Emolevyn maksan itse, mutta osat tulevat nuorison kukkarosta, joten niissä joutuu hieman säästämään.

- m.2 SSD-levy. Vähintään se 256 GB. Näitä varmasti on jäänyt ylimääräisiksi kun on vaihdettu suurempaan. PCIe 4.0 olisi vaatimuksena, joka tarkoittaa kohtuullisen uutta.
- Pelit 1 TB:n SSD:lle. Pidetään tätä minimikokona, eli suurempiakin saa tarjota.
- 32 GB DDR4 -muistikampa. Mielellään näin, jotta koneen voi laajentaa 128 GB:iin joskus kun kesätöistä tulee rahaa ja vanhat kammat eivät jää turhiksi. Kahta 16 GB:n kampaa voi kuitenkin tarjota, koska pieni arvaus on, ettei 32 GB:ia ole turhina lojumassa kovin monella. Ei antiikkinen, koska tulee G-tyypin prosessorin kanssa ja tässä nopeudesta on pelkästään etua.
- Virtalähde 850W+, jotta sitten kun kesätöistä tulee rahaa ja on varaa ostaa tehokas näytönohjain, tästä ei tule pullonkaulaa. Oltava kuitenkin riittävästi liitäntöjä uusimmille emolevyille ja härpäkkeille.

Tarjouksia voi esittää koko paketista tai osista. Tässä samalla on tarkoitus näyttää miten kone kasataan itse ja osia voi tulla useammastakin lähteestä.

Helsingin/Vantaan alueella voin tulla noutamaan. MobilePay tai käteimaksu.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 376
Viestejä
4 315 676
Jäsenet
72 009
Uusin jäsen
Jokupoju

Hinta.fi

Ylös Bottom