Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shokzit oli joskus ja mun mielestä ne jopa vähensi suhinaa.Onko mielipide luujohdekuulokkeista muuttunut omistajilla, jotka ovat näitä nyt pidempään käyttäneet?
Itse ajattelin hankkia maastopyöräilyä varten esim. Shokz OpenRun tai Philips Go A6606.
Eniten näissä mietityttää ilmavirran suhina korvissa kun on enemmän vauhtia, onko muilla pyöräilijöillä ollut tuon kanssa ongelmia?
Tämä oli kyllä kova hankinta. Äänenlaatu paljon odotettua parempi ja käytettävyys vs napit tai perus kuulokkeet paljon parempi. Ostin toiset kotiin, sen verran kova tuote.Powerilla ois Shokz OpenRun Pro kuulokkeet tarjouksessa. Tarkoitus hankkia nuo työkäyttöön.
Hyvin pysyy, etenkin minit. Kaskiselta uutiskirjeen tilaajalle -10% hinnasta pois.Shokzeja tuossa itsekin pyörittelin, mutta en vielä investoinut. Pysyykö päässä hyvin vauhdissa?
Samoja viboja, niin työhön kuin vapaa-ajallekin todella loistava hankinta. Äänenvoimakkuus ei avoimilla korvakäytävillä ole kovin iso, mutta kun laitat korvatulpat niin kappas, ääntä tulee reilusti lisää, tuo siis lähinnä työkäytössä jossa nämä voittaa käytettävyydessä perus radio/BT-kuulosuojaimet 100-0, myös IsoTunesit jotka itseltä löytyy myös.Itse noin kuukauden OpenRun Pro minejä käyttäneenä täytyy todeta, että yksi parhaista ostoksista aikoihin. Pysyy hyvin päässä ja eivät häiritse millään tavalla. Oma kupoli on L/XL rajoilla, mutta mini on mielestäni sopivampi kun ei jää löysää lankaa liikaa niskan puolelle. Hupun ja pipon päässä vaikuttaa toimivan varsin hyvin myös. Maksimi äänenvoimakkuus ei mahdoton ole, joten kovassa liikenteessä saattaa jäädä äänikirjasta pätkä kuulematta, mutta täysin riittävä kaikkiin muihin tilanteisiin. Yhteys toimii hyvin tietokoneen ja puhelimen kanssa yhtäaikaa ja voi vaihtaa äänilähdettä lennossa.