Luottokortit

Jep, tämä lienee luottokortin tarjoavan pankin palvelu nimeltä korttireklamaatio. Eli takautuvasti pyydän palauttamaan tuon muutaman kympin ja näinhän se toimii. Se ei vaan tapahdu niin nopeasti kuin VISAlla kerrotaan. Pankki odottaa yleensä casesta riippuen x viikkoa ja vaatii, että ostaja on aktiivinen osapuoli selvittääkseen aluksi asiaa myyjän kanssa. Olen tällaisen casen aiemmin joutunut reklamoimaan ja siinä tuolloin Osuuspankki vaati ennen reklamaation vastaanottoa evindenssiä siitä, että olen yrittänyt olla yhteydessä myyjään joka ei tuotetta ollut kuitenkaan lähettänyt. Nyt kun reklamoin S-pankkiin niin laitoin saatesanoiksi, että laajemmin jo todettu huijaukseksi ja toivoisin ripeää käsittelyä koska yhteydenotto ei vaikuta asiaan.
ei parin sähköpostin laittaminen kauaa kestä
 
okei eli nyt syksylla 2025 olet saanut uuden curvekortin (värikkäällä kuosilla) ja se toimii bonusten kanssa fyysisena korttina seka google walletin kautta S ryhman kassoilla? Lukeeko sulla fyysisessa kortissa (uudessa tai vanhassa) COMMERCIAL takapuolella? Jollei lue, se ei ole yrityskortti.

edit:
Onko työtilanteesi muuttunut jollain tavalla sinä aikana kun käytit sitä ensimmäistä korttia, mikä ei loppuaikana toiminut S bonusten kanssa? Curve korttihan tulee täysin työtilanteen mukaisesti joko business tai private.
Kyllä, uusi kortti on monivärinen. Ja kyllä, juuri tänään luin bonuskortin S-Mobiilista S-Marketissa ja sen jälkeen maksoin Google Walletiin liitetyllä Curvella joka veloitti Morrowia.

Tämä on kolmas fyysinen kortti Curvelta, olen asioinut Curven kanssa yksityishenkilönä, yhdessäkään kortissa ei ole lukenut mitään yrityskäyttöön viittaavaa. Toinen kortti vain lakkasi toimimasta puhelimen kautta ja myöhemmin uudemmat maksupäätteet eivät huolineet myöskään fyysistä korttia.

En ymmärrä miksi työnantajat ilmoittaisivat Curvelle kenenkään tietoja jos sattuu muutoksia.
 
Kyllä, uusi kortti on monivärinen. Ja kyllä, juuri tänään luin bonuskortin S-Mobiilista S-Marketissa ja sen jälkeen maksoin Google Walletiin liitetyllä Curvella joka veloitti Morrowia.

Tämä on kolmas fyysinen kortti Curvelta, olen asioinut Curven kanssa yksityishenkilönä, yhdessäkään kortissa ei ole lukenut mitään yrityskäyttöön viittaavaa. Toinen kortti vain lakkasi toimimasta puhelimen kautta ja myöhemmin uudemmat maksupäätteet eivät huolineet myöskään fyysistä korttia.

En ymmärrä miksi työnantajat ilmoittaisivat Curvelle kenenkään tietoja jos sattuu muutoksia.
Syy miksi sillä vanhemmalla kortilla aikanaan sai bonukset ja sittemmin ei enään saanut, johtuu siitä, että s ryhmän kassapäätteet eivät aikaan tunnistaneet curve commercial korttia yrityskortiksi. Sittemmin, kassapäätteet on päivitetty ja sen jälkeen curve commercial kortilla ei oo saannu bonuksia. Jokin ero aikajanalla tässä ilmeisesti fyysisen curven ja google wallet curven kesken. Itseasiassa kassapääte on menny kokonaan jumiin kun s bonuskortin höylää ensin ja yritti maksua wallet curvella.

Sittemmin ovat uudelleen päivittäneet S maksupäätteitä eikä pääte mene jumiin.

Olenkin varsin varma että sulla on aiemmin ollut kortti missä on lukenut takapuolella commercial (sitä ei huomaa helpolla ja sovelluksessa sitä ei lue missään) ja nyt on kortti (=private) missä ei lue.

En usko että on työnantajalta mennyt mitään tietoja curvelle, mutta curve on voinut kortin käytön pohjalta vaihtaa tilin yksityistiliksi. Siitä oli jossain kortin ehdoissakin maininta.

Ehdottomasti kannattaa kivijalkaliikkeissä käyttää curvea google walletin kautta (ei siis fyysistä curve korttia) jos on morrow underlying korttina.

Olen tosiaan tätä asiaa selvitellyt jonkin verran...
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 786
Viestejä
4 992 353
Jäsenet
80 118
Uusin jäsen
LKSI_1337

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom