Myytävä tuote: LTO5 ja LTO4 nauha-asemat Fibre Channel koteloissa, Fibre Channel PCIe kortit ja -optiikat
Hinta: 100e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei ostettu. Purettu käytöstä poistetuista laitteista.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa:
Ovat pyörineet kaapissa vuosia ja rupeaa jo nyppimään. Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi laittaa nämä myyntiin.
Olen purkanut asemat aikanaan isokokoisesta mekaanisesta nauhakirjastosta, joka oli sitä ennen poistettu käytöstä. En ole kokeillut näitä, koska en ole saanut aikaiseksi, enkä omista nauhoja. Laitteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Itse kuvitellen näiden olevan kunnossa, eikä minulla ole syytä epäillä ettäkö nämä olisivat millään tavalla viallisia. Mutta siitäkään huolimatta en anna takuita tai lupauksia, sillä en ole testannut näitä.
Pääasia että nämä saa pois kaapista tilaa viemästä, ja ehkäpä näistä olisi iloa jollekin. Ja vielä parempi jos siitä jotain rahaa saisi
Kaikki samassa paketissa, ellei sitten tarjottu hinta ole kohdillaan vaivannäköön nähden.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa: Postitus Matkahuollon kautta tai nouto Joensuusta. Ostaja maksaa mahdolliset postikulut: 10,9e (Matkahuolto L). (Tiedoksi: yhteispaino: 12.1kg).
Maksutapa: Käteinen/Tilisiirto.
Edit: Myyty hintaan 85,90e sisältäen postikulut.
Kuva:
Hinta: 100e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei ostettu. Purettu käytöstä poistetuista laitteista.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa:
Ovat pyörineet kaapissa vuosia ja rupeaa jo nyppimään. Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi laittaa nämä myyntiin.
Olen purkanut asemat aikanaan isokokoisesta mekaanisesta nauhakirjastosta, joka oli sitä ennen poistettu käytöstä. En ole kokeillut näitä, koska en ole saanut aikaiseksi, enkä omista nauhoja. Laitteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Itse kuvitellen näiden olevan kunnossa, eikä minulla ole syytä epäillä ettäkö nämä olisivat millään tavalla viallisia. Mutta siitäkään huolimatta en anna takuita tai lupauksia, sillä en ole testannut näitä.
Pääasia että nämä saa pois kaapista tilaa viemästä, ja ehkäpä näistä olisi iloa jollekin. Ja vielä parempi jos siitä jotain rahaa saisi
- 1x IBM LTO Ultrium 5 Tape Drive, LTO5 nauha-asema kotelossa. Poikkeavuutena kahteen muuhun: tässä on kotelossa lisäksi RJ45-liitin.
Tunnistekoodit asemassa kotelon sisällä: 46X1599, 46X1362
Tunnistekoodit kotelossa: IBM LTO5, UDS3, FC, 8-00652-02
Ilmeisesti tämä: 8-00652-02 - Dell PowerVault ML6000 LTO-5 FC Tape Drive
- 2x IBM LTO Ultrium4 Tape Drive, LTO4 nauha-asema kotelossa.
Tunnistekoodit asemassa kotelon sisällä: 95P4781, 95P4516
Tunnistekoodit kotelossa: 8-00491-01, IBM LTO4, UDS3, FC, UF-IN-LTO4-FC
Ilmeisesti tämä: DELL WN444 Powervault ML6000 LTO4 FC Library Tape Drive 8-00491-01 UF-IN-LTO4-FC
- 1x Dell Single Channel Fibre Channel Host Bus Adapter PCIe 4.25 Gb/s, Fibre Channel kuitukortti yhdellä kuituportilla.
Tunnistekoodit: PX2510401-13 B, QLE2460-DELL, Qlogic QLE2460, 2406041
Huom: Kortin takalevyä ei ole.
Ilmeisesti tämä: QLE2460 Product Details | Dell US Virgin Islands
- 1x Dell Dual Channel Fibre Channel Host Bus Adapter PCIe 4.25 Gb/s, Fibre Channel kuitukortti kahdella kuituportilla.
Tunnistekoodit: PX2510401-61 A, QLE2462-DELL, QLogic QLE2462, 2406045
Ilmeisesti tämä: QLE2462 Product Details | Dell Antigua & Barbuda
- 4x Avago AFBR-57R5AEZ 850nm SFP 4.25 Gb/s, Fibre Channel Optical Transceiver LC Duplex kuituoptiikka.
Ilmeisesti tämä: https://eu.mouser.com/datasheet/2/678/AV02-0550EN_DS_AFBR-57R5AEZ_2013-01-29-1827480.pdf
Kaikki samassa paketissa, ellei sitten tarjottu hinta ole kohdillaan vaivannäköön nähden.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa: Postitus Matkahuollon kautta tai nouto Joensuusta. Ostaja maksaa mahdolliset postikulut: 10,9e (Matkahuolto L). (Tiedoksi: yhteispaino: 12.1kg).
Maksutapa: Käteinen/Tilisiirto.
Edit: Myyty hintaan 85,90e sisältäen postikulut.
Kuva:
Viimeksi muokattu: