Tarkoitus olisi uusia vihdoin erittäin pitkään palvellut Antec 182 se kotelo.
Hieman tiedustelen olisikohan joku halukas rakentamaan koteloa. Itsellä ei tällä haavaa aikaa, työkaluja, pajaa tai varmaan osaamistakaan.
Mitä haluaisi:
-8 laajennuskorttipaikkaa (min 7)
-Toive, että nämä hieman normia leveämmät emot (Asus x99 ROG V esim. sen muutaman sentin) menisi.
-Tuen ainakin 1:lle 360 radille. Mielusti yksi 280 myös. (240 2.vaihtis)
-1 5,25" paikka
-4x2,5" ssd (näitä toki helppo heitellä vaikka minne, joten ei mikää probleema vaikka skipata)
-Hiljaisuus mietittynä. Tarkoitus olisi hieman äänieristää koteloa, jos tarvis.
Kuitenkin tulisi pystyä myös jäähdyttämään semi-järeääkin kokoonpanoa (sigu) tai jos päivittää järeämpään.
-Suodattin paikat mietittynä niin, että niiden helppo puhdistus. Ei tarvi molempia kylkiä avata tms että pääsee putsaamaan.
Olen tykästynyt kovasti tuohon peilaavaan pintaan joten semmoinen plussaa, muuten joku alumiinen/hopea/valkoinen väriskaalaa.
Lisäksi mitat tulisivat säilyä mahdollisimman kompakteina.
Mielellään antecin mitoissa tai vielä mielummin pienempää (Raijintek Thetis)
Olisiko tässä jollekkin kesäprojekti?
Maksamaan olen valmis riippuen monesta asiasta niin 300€ ->
Koska haluaa mielusti nähdä tuotetta niin olisi helpointa jos olisi jossain Kotka - Helsinki lähimaastoissa.
Ensisijaisesti mielessä oli pelkistetty kotelo, ei rgb hirvitys, mut jos joku tekee oikein hienon ehdotelman ei nyt art piece - tyyppinen ole ihan 100% pois suljettu.
Hieman tiedustelen olisikohan joku halukas rakentamaan koteloa. Itsellä ei tällä haavaa aikaa, työkaluja, pajaa tai varmaan osaamistakaan.
Mitä haluaisi:
-8 laajennuskorttipaikkaa (min 7)
-Toive, että nämä hieman normia leveämmät emot (Asus x99 ROG V esim. sen muutaman sentin) menisi.
-Tuen ainakin 1:lle 360 radille. Mielusti yksi 280 myös. (240 2.vaihtis)
-1 5,25" paikka
-4x2,5" ssd (näitä toki helppo heitellä vaikka minne, joten ei mikää probleema vaikka skipata)
-Hiljaisuus mietittynä. Tarkoitus olisi hieman äänieristää koteloa, jos tarvis.
Kuitenkin tulisi pystyä myös jäähdyttämään semi-järeääkin kokoonpanoa (sigu) tai jos päivittää järeämpään.
-Suodattin paikat mietittynä niin, että niiden helppo puhdistus. Ei tarvi molempia kylkiä avata tms että pääsee putsaamaan.
Olen tykästynyt kovasti tuohon peilaavaan pintaan joten semmoinen plussaa, muuten joku alumiinen/hopea/valkoinen väriskaalaa.
Lisäksi mitat tulisivat säilyä mahdollisimman kompakteina.
Mielellään antecin mitoissa tai vielä mielummin pienempää (Raijintek Thetis)
Olisiko tässä jollekkin kesäprojekti?
Maksamaan olen valmis riippuen monesta asiasta niin 300€ ->
Koska haluaa mielusti nähdä tuotetta niin olisi helpointa jos olisi jossain Kotka - Helsinki lähimaastoissa.
Ensisijaisesti mielessä oli pelkistetty kotelo, ei rgb hirvitys, mut jos joku tekee oikein hienon ehdotelman ei nyt art piece - tyyppinen ole ihan 100% pois suljettu.