Lord Of The Rings Online (LOTRO)

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Nyt on tullut rapiat 23 tuntia tutustuttua peliin, ja vaikka vanha (+7 vuotta) peli onkin, pelaajia riittää ja jopa suomalaisia on hyvä kasa. Ei tämä tietysti vanhin MMO-peli ole, vaikka grafiikat saattavatkin kertoa toista. Tekemistä ja opeteltavaa riittää - kauan :D
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 909
Silloin tuli pelailtua kun ilmestyi, 2007/2008. Jotenkin vain jäi wow:in jalkoihin siihen aikaan. Vois testata uudelleen jos vaikka innostuis kun ei muutakaan MMO:ta tällä hetkellä tule pelailtua
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
535
Itse olen ostanut aikoinaan alkuperäisen pelin ja pelaillut vuosien varrella jonkunlaisissa jaksoissa vähitellen eteenpäin. Erilaisia alennuksia ja tarjouksia on tullut hyödynnettyä lisäosien ostossa mukavasti, joten kovin hintavaksi ei ole tullut lopulta. Hyvinhän tuota pelailee ilman VIP:iä, kun vain muutaman maksullisen jutun availee ja on "premium" status accountilla. Aika paljon on pelattavaa alussa ihan ilmaiseksikin.

83lvl näyttää olevan yksi hahmo ja hetkeen ei olekkaan tullut pelailtua. Porukalla tätä peliä on paras pelata ja veljen kanssa onkin suurin osa ajasta tullut pelailtua.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Itse olen ostanut aikoinaan alkuperäisen pelin ja pelaillut vuosien varrella jonkunlaisissa jaksoissa vähitellen eteenpäin. Erilaisia alennuksia ja tarjouksia on tullut hyödynnettyä lisäosien ostossa mukavasti, joten kovin hintavaksi ei ole tullut lopulta. Hyvinhän tuota pelailee ilman VIP:iä, kun vain muutaman maksullisen jutun availee ja on "premium" status accountilla. Aika paljon on pelattavaa alussa ihan ilmaiseksikin.

83lvl näyttää olevan yksi hahmo ja hetkeen ei olekkaan tullut pelailtua. Porukalla tätä peliä on paras pelata ja veljen kanssa onkin suurin osa ajasta tullut pelailtua.
Siinä mitään porukkaa tarvi, h*lvetisti hidejä mukaan ja afkaamaan ilmaista expaa Craft Halliin :p Silleen mä oon ottanut lv10-20 melkeinpä :D Ei vaan, onhan hunttireissut mukavampi porukalla :)
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 045
Lotrossa eletään mielenkiintoisia aikoja. Mordor expansion on avoimessa beta vaiheessa, joka tulee muuttamaan todella paljon. Tärkeimpänä tietysti level cäpin nosto 105 -> 115

Itte olen tuota hakannut reilut 6 vuotta nyt, tosin oli välillä 1,5v tauko kun ei napannut. Kaikki 10 hahmoluokkaa löytyy ja on level cäpissä. Tuo luokkien paljaus on varmaan suurin syy mikä on itteäni jaksanut pelissä motivoida. Aina kun yks luokka alkaa tympiä niin löytyy toinen tilalle.

Harmi vaan että jenkki servereiltä ei voi tehdä siirtoja eu servereille, sempä takia olen Arkenstone serverillä jumissa ja kinshipin löytäminen on aika työlästä jossa pääsee pelaamaan ns. ihmisten aikaan.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Pitkään ollut tämä kokeiltavien listalla joten täytyypä laittaa valumaan Steamista nyt kun näin etusivulle nousi taas muistutus :tup:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 045
Pitkään ollut tämä kokeiltavien listalla joten täytyypä laittaa valumaan Steamista nyt kun näin etusivulle nousi taas muistutus :tup:
älä lorota steamistä. Lorota ihan suoraan se. Kuullu kaikenlaisista ongelmista tuon steam clientin kanssa. Jos pelistä innostut ja steam tarjoaa noita laajennuksia alennuksessa niin niiden sitten tarvii lorottaa se steam clientti että saa avaimet. Peliä ei siis ole täysin integroitu steamiin.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 045
Siinä mitään porukkaa tarvi, h*lvetisti hidejä mukaan ja afkaamaan ilmaista expaa Craft Halliin :p Silleen mä oon ottanut lv10-20 melkeinpä :D Ei vaan, onhan hunttireissut mukavampi porukalla :)
Oma guardian nousi levelille 60 shiren pelloilla hengaillessa ;D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 460
Viestejä
4 237 969
Jäsenet
71 211
Uusin jäsen
G0D

Hinta.fi

Ylös Bottom