Loputtoman kysymyksen kysyminen?

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
En haluaisi nyt häiritä millään, mutta olen tässä nyt miettinyt että kuinka asian toisin julki. Niin monia erinäisiä näkökulmia olisin vailla kuintenkin, kun tuntuu että itse en osaa nähdä asioiden puolia niinkuin ehkä jotku muut voisi nähdä. Kuitenkaan pitkittämättä sen enempään ja vaalimatta enempää, niin ajattelin yrittää kysyä apua seuraavaan asiaan...

Kun tässä nyt mietin aikani mikä voisi olla topicin otsikko edes, niin samalla myös pitäisi tietää selittää kysymyksen perä jota olisin vailla. En osaa muotoilla sitä siten miten luultavimmin sen mielessäni kuvittelisin, yritän nyt kuitenkin parhaani mukaan. Eli joskushan voi tulla eteen sellaisia tilanteita, että luet jonkin henkilön ensikysymystä jostain asiasta. Niin itse asiasta tuntuu katoavan jo itse kysymyksen häntä ja lopultaan joissain tilanteissa voi käydä niin että luet tai kuuntelet ihmistä pitkään ja odotat ja mietit että missähän kohtaa nyt se itse asia tulee eteen. Ja luultavimmin jo sanotkin naama punaisena: "Mene jo itse asiaan."

Onko sinulla tullut vastaan vastaavia tilanteita, tarinoita joissa ei loppuunsa ehkä olekkaan edes mitään häntää eikä päätä. Tarkoituksena oli ajatella joskus tehdä äärimmäisen pitkä kysymys ja koostaa vain niin sanottua "non-senseä" jolloin saisi rakenneltua loputtoman kysymyksen jota vain voisi jatkaa loputtomiin, mutta uskon että en siihen itse pysty kuitenkaan. Oma mielikuvitus kirjoittamisen suhteen on kuitenkin aika rajattua, mutta jos tunnet omaavasi äärimmäisen hyvän taidon kirjoittaa täyttä hölynpölyä jota on mahdollista vain copy pastettaa ylläolevan tavan mukaan vain edellisen lauseen jatkoksi, niin saapi postata jotain.

Kuinka pitkä voisi olla loputon kysymys? Onko vastaavaa missään ulkomaan foorumeilla kokeiltu tehdä tai yksittäisten ihmisten puolesta?
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Minulla on yksi kysymys, josta en ole koko elämäni aikana tässä ihmiselon vaelluksessa päässyt eroon. Se on eräänlainen loputon kysymys, ja tämä postaus herätti sen jälleen henkiin. Se kuuluu näin: Miksi?
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
275
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että loputon kysymys noudattaa epäilemättä ideatasolla reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 321
Viestejä
4 229 770
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom