Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää hartwalin pink grape uutuus...
Meillä on aika sama maku. Perus harmaa klassisena makuna ja tuo Lemonade pirtsakkana myös omat suosikit. Lemonade melkoisen makea, joten pitää olla erittäin hyvin jäähdytetty. Ananas on omaan makuun mitään sanomaton särmätön makea limppari, parin kerran kokeilu riitti.Hartwallin paras lonkero on edelleen se Original greippi. Gin & Lemonade tulee kakkosena, tykkään tuon happamuudesta ja kirpakasta mausta.
Itse tykkäisin jos tuotaisiin markkinoille vielä vähemmän sokeria sisältäviä, kirpakoita ja rapsakoita lonkeroita.
Oon niin happaman ystävä, että tuo getarikin on hyvä. Sehän on käytännössä gt tölkissä. Tai ainakin melkein. Ei se ihan samalle maistu.Helsinki LD:t on kyllä siitä jänniä että sieltä löytyy omat lempparit että inhokit. Pomelo ja verigreippi on ehdottomia suosikkeja ollen mukavan happamia muiden ylimakeiden lonkeroiden joukossa. Sitten taas esim tuo getari on niin hapan että ikenet vetäytyy peräsuoleen saakka.
Tuo getari on ihan ok, on se sen verran happaman oloista ettei montaa illassa voi juoda mutta ihan ok jos ottaa yhden tai kaksi. Vähän tosiaan välillä on houkuttanut jatkaa tuota tilkalla jotakin mutta sitten olisikin ihan sama jo tehdä esim oikea GT.Oon niin happaman ystävä, että tuo getarikin on hyvä. Sehän on käytännössä gt tölkissä. Tai ainakin melkein. Ei se ihan samalle maistu.
Hyvä tietää ettei turhaan itse kokeile jos kerran on niin sokerista että hampaissa rouskuu.Eilen tuli ostettua tölkki original pink rasberryä. Eka huikka oli kuin muisto lapsuuden muistoihin ja limppariin. Sitten iski jälkimakuna tahmainen kitalaki, ja muutenkin joutui kirjaimellisesti pureksimaan sokeria pois suusta. Ei jatkoon.
Ei toi hartsun uutus musta nyt niin sokerista ole. Viime vuoden Lemonade oli miljoona kertaa makeempaa. Musta tossa oli ihan sopivasti makeutta ja raikkautta.Eilen tuli ostettua tölkki original pink rasberryä. Eka huikka oli kuin muisto lapsuuden muistoihin ja limppariin. Sitten iski jälkimakuna tahmainen kitalaki, ja muutenkin joutui kirjaimellisesti pureksimaan sokeria pois suusta. Ei jatkoon.
Yksittäin 2,12€ ja sixpack maksaa 12,72€.Mitäs maksoi, hintaa ei suoraan saanut netistä?
Maistamatta veikkaan, että tuo vertautuu hyvin omaan olutsatsiin, joka pantiin kämppiksen kanssa opiskeluaikoina. Kolmannen putelin jälkeen se ”oli ihan hyvää”.Ostin ihan huvikseni halvinta lonkeroa mitä kaupasta löysin. Siis ihan ginijuomaa. Mukaan tarttui Coopin Long Drink with Gin. Tämä kyllä yllätti. Varsin helposti juotavaa ja toisinaan tulee ehkä hieman mieleen jopa Sprite tai 7UP, vaikka greippijuomasta tässä onkin kyse. En tiedä onko tätä ollut Rainbow brändillä aiemmin, mutta ekan testin perusteella laittaisin jatkoon.
![]()
No makuasioita on toki, mutta itse vetäsin tällaisen illan ensimmäisenä jääkylmänä saunassa ja tykkäsin kyllä. Nyt olen nauttinut sitä jo toisen, välissä pari Original Lemonadea. Ei tuo mun mielestä pöllömpää ole.Maistamatta veikkaan, että tuo vertautuu hyvin omaan olutsatsiin, joka pantiin kämppiksen kanssa opiskeluaikoina. Kolmannen putelin jälkeen se ”oli ihan hyvää”.
Noniin, nyt on jokunen tölkki maisteltu, vähän huomioita eri lonkeroista:Itsekin otin taas pitkästä aikaa muutaman lonkeron testiin, lähinnä sellaisia mitä lähikaupasta sattui löytymään enkä muista maistaneeni:
A.Le Coq Grapefruit
A.Le Coq Blue Ice
A.Le Coq Citrus Splash
Maku Tserry
Pirkka Gin Long Drink
Odotukset ainakaan tuosta viimeksimainitusta ei ole kovin korkealla mutta huomenna tietää enemmän...![]()
Coopin halvin light-versio on minusta myös hyvin juotavaa. Ei ole niin makeaa kuin nuo originaalit.Ostin ihan huvikseni halvinta lonkeroa mitä kaupasta löysin. Siis ihan ginijuomaa. Mukaan tarttui Coopin Long Drink with Gin. Tämä kyllä yllätti. Varsin helposti juotavaa ja toisinaan tulee ehkä hieman mieleen jopa Sprite tai 7UP, vaikka greippijuomasta tässä onkin kyse. En tiedä onko tätä ollut Rainbow brändillä aiemmin, mutta ekan testin perusteella laittaisin jatkoon.
![]()
Sekin Gini-pohjanen, eikä hiivaällötys?Coopin halvin light-versio on minusta myös hyvin juotavaa. Ei ole niin makeaa kuin nuo originaalit.