Lomamatkalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla loppui Finnairin suosiminen siihen kun lopettivat ilmaisen kahvitarjoilun. Finskin kyytiin kun hyppää, niin tuntuu että on koneessa vaan rahastettavana. Valitettavasti aina ei ole järkeviä vaihtoehtoja.

Finnairhan on nykyään halpalentoyhtiö, jolla ei ole halvat hinnat. Valitettavasti Finnairilla kuitenkin joutuu useimmiten lentämään, kun sillä on eniten suoria lentoja tarjolla. Toinen syy on luottokortin kautta tulevat Aviokset, joilla saa ilmaisia lentoja. Ei taida olla Suomessa muita kuin Norwegianille vastaavaa luottokorttia tarjolla?
Norwegianin velkasaneeraus ja monen reitin lopettaminen Suomesta oli kova isku tarjonnalle.
Mahtaako tuohon Finnairin nykytilanteeseen olla muuta ratkaisua kuin valtio-omistuksen lopettaminen ja samalla kaikkien kannattamattomien kotimaan reittien ym turhuuden lopettamisen?

Toinen syy on luottokortin kautta tulevat Aviokset, joilla saa ilmaisia lentoja.

Tämä ollut isoin syy itselläkin. Nyt etujen rampauttamisen myötä kortin käyttö loppuu itsellä tähän kuuhun, joten kun nuo kertyneet aviokset saa johonkin tuhalttua niin ei tarvitse enää Finskiä käyttää.

Toinen vaihtoehto että jokainen saisi itse vaihtaa äpissä lentonsa eikä mihinkään aspaan jonotella tuntikausia..
toi onnistuu kyllä finskillä. Itse just huhtikuussa vaihdoin lennon edelliselle päivälle, kun ajoissa ilmoittivat peruutuksesta. Siis ihan netissä tein.

Mutta ei toi mikään yleispätevä keino ole. Siellä on niin monenlaista tilannetta takana. Maaliskuussa oli munchenin lento peruttu, niin aspa ehdotti Zurichia ja sinne sit vaihdettiin, kun alpeille oli matka.

toi onnistuu kyllä finskillä. Itse just huhtikuussa vaihdoin lennon edelliselle päivälle, kun ajoissa ilmoittivat peruutuksesta. Siis ihan netissä tein.

Mutta ei toi mikään yleispätevä keino ole. Siellä on niin monenlaista tilannetta takana. Maaliskuussa oli munchenin lento peruttu, niin aspa ehdotti Zurichia ja sinne sit vaihdettiin, kun alpeille oli matka.
Olin siinä uskossa että aina se ei kuulemma onnistu. Riippuu siis lipputyypistä kaiketi jos olen ymmärtänyt oikein. Eli jos lipussasi ei ole vaihto/peruutusoikeutta niin sen vaihtaminen tässä tapauksessa ei onnistu itse vaan pitää aspan kautta se hoitaa. Ja voi olla että aika monikin matkustelee noilla light lipuilla..

Statistiikka

Viestiketjuista
279 268
Jäsenet
77 906
Uusin jäsen
GentleBob

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom