En ole itse kokeillut, mutta useammassakin arvostelussa sitä rullaa on moitittu. Tässä yksi maininta asiasta.
Joo erillään ovat, mutta jos ja kun pikkurillillä "hakee" tiedostamatta näppäimistön reunan, niin silloin ne sekoittavat. Minulla on ollut useampiakin näppäimistöjä, joissa on ollut samanlainen makropainikerivi vasemmalla puolella ja siihen kyllä tottuu, mutta kun minä ainakaan en halua tottua siihen, kun töissä ja monessa muussa paikassa ei kuitenkaan ole samanlaisia näppäimistöjä. Lisäksi näppäimistöstä tulee niiden kanssa leveämpi, enkä halua sitäkään.
Minulle likimain täydellinen näppäimistö olisi G815 linear-kytkimillä ilman G-painikkeita. G915:n langattomuus olisi plussaa, mutta siitä olen valmis tinkimään, kun sen kanssa menettää USB-läpiviennin. TKL-mallissa G-painikkeita ei ole, mutta sen kanssa menettää numpadin, joka on sekin huono juttu.
Logitech G413 mekaaninen pelinäppäimistö, Romer-G -kytkimet, Nordic, carbon/musta - 79,90€
Mekaaninen, taustavalaistu G413-pelinäppäimistö tarjoaa vertaansa vailla olevaa suorituskykyä sekä edistyksellistä tekniikkaa ja ominaisuuksia. Ammattilaispelaa
www.jimms.fi