• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Logitech Z623 - Kaiutinjärjestelmä - PC:lle - 2.1-kanava (multitornic)

Ja Tori näytti olevan täynnä 40-60€ hinnalla näitä, joka onkin tästä äänenlaadusta oikeampi hinta.

Erikoista että vielä myynnissä kun korvattu 2016 Z625:lla joka lisää digi-sisääntulon (optinen).

Viimeksi muokattu:
Itellä tuo kaiutinsarja ollut "aina", en tiiä kuin pitkää ja olen todella tyytyväinen. Wooferista lähtee enemmän ku tarpeeksi ääntä omasta mielestä PC käyttöön, joskus kun vielä ollut pienempi huone käytössä saa ihan ovet ja ikkunatkin tärisee.
Ainut miinus mitä oon huomannut on se että sitä äänenvoimakkuus nappia joutuu välillä putsaa pölystä, alkaa muuten rätisee ku säätää.

Äänenlaatuun en ota kantaa en oo niin HiFi kaveri.

Hinnasta voi kiistellä mutta siitä ei että toi subi oli kyl ihan huippu 20 vuotta sitten kun tuli perus tietsikka-kaiuttimia käytettyä

Hinnasta voi kiistellä mutta siitä ei että toi subi oli kyl ihan huippu 20 vuotta sitten kun tuli perus tietsikka-kaiuttimia käytettyä
Voi se olla ihan kelpo tuottamaan matalia ääniä elokuville ja peleille. Vaikka mitään hifiä se ei ole. Suurempi ongelma on kaiuttimet ja niiden yhteen toimiminen subbarijyrän kanssa. On minulla ollut Logitech Z-2300 missä on samantyyliset (2.1) pienet purkit ilman diskanttielementtiä ja subbari oli samankokoinen tai vielä isompi, ainakin ilmeisesti huomattavasti painavampi. En nyt sanois että ne 50-100€ hintaan, en muista enää yhtään kun niin pitkä aika, uutena korvannut Edifier oli kokonaisuutena kaikki käyttö huomioiden parempi, mutta onhan ne noihin verrattuna aivan hifiä.

Näköjään oli hyvä hinta 109€ omasta Z625 setistä, marraskuussa 2017. Vieläkin käytössä ja toimii kuten pitää. Hintahistoria näyttää kallistumista, myös tämän mallin osalta :hmm:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 026
Jäsenet
79 101
Uusin jäsen
meggeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom