• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Logitech MX Master 3S langaton hiiri, klubitarjous 89,95€

Tuote: Logitech MX Master 3S langaton hiiri (grafiitti)
Tarjoushinta: Klubihinta 89.95€
Normaalihinta: 129.99€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Tämän viikkoa?
Linkki: MX Master 3S

Kommentti tarjouksesta:

Aivan loistava hiiri hyötykäyttöön. Omalla kohtaa näitä käytössä sekä kotona että töissä. Pelikäyttöön ei niinkään, mutta hyötykäytössä lyömätön!

Toimiiko mäkeis yht hyvin ku windowsil?
Itselläni on tämä ja logitechin MX mini näppis samassa bolt-palikassa kiinni, näppäimet voi ohjelmoida samasta softasta kummassakin että kaiken toiminnallisuuden saa kyllä käyttöön.

Tämän kanssa oli kuitenkin sellainen ongelma, että nimenomaan mäkissä tämä ottaa häiriötä jostakin jos käyttää Bolt-vastaanotinta. Windowsissa ei ole mitään ongelmaa, mutta mäkissä se lagaa satunnaisesti hyvin häiritsevästi. Tämän ongelman pystyy korjaamaan sillä, että laittaa langattoman sovittimen pienen USB-piuhan päähän jolloin se on erillään laitteesta jolloin ongelma katoaa. Ongelma on paikallistettu mäkkiin, minulla on kaksi työkonetta joita joudun käyttämään ristiin. Konfiguraatio on muuten sama paitsi näytöstä tulevan yhden USB-Cn päässä mäkki vaihtuu lenovoksi aina silloin tällöin.

Bluetoothilla en kokeillut, koska en halua vaihtaa laitetta syöttölaitteen päästä vaan siirtää sen yhden kaapelin laitteesta toiseen. Se on tässä MX mastersissa tehty vielä ärsyttävämmäksi kun se vaihtokytkin on hiiren pohjassa eikä kyljessä niinkuin joissakin muissa logitechin monelle laitteelle tarkoitetussa laitteessa.

Mulla oli vastaavaa Windows 11-koneen kanssa Bolt-palikalla, mutta sen paikallistin koneen USB-ohjaukseen liittyväksi. AMD:n lankku siis ja tarpeeksi tavaraa USB-rööreissä kiinni, niin jossain vaiheessa alkoi tahmaaminen. Kun on vähemmän roinaa kiinni USB-tökkeleissä tai suoraan Bluetoothilla yhteys, ei ongelmaa.

Kommentti tarjouksesta:

Aivan loistava hiiri hyötykäyttöön. Omalla kohtaa näitä käytössä sekä kotona että töissä. Pelikäyttöön ei niinkään, mutta hyötykäytössä lyömätön!

Konsensus lienee, että hyvä, mutta itselle tuotti muotoilu ja/tai paino rannekipua, kun joku vuosi sitten BF-tarjouksesta (69€) otin testiin - Giganttiin saa kai edelleen palauttaa "no questions asked", joten sinällään ei riskiä tietenkään ole.

Hyvin laadukkaan oloinen kapistus toki oli.

Mä ostin tämän aikanaan samasta 69€ tarjouksesta ja olen ollut tyytyväinen, käytän myös non-fps pelailuun. Istuu omaan käteen/käyttöön täydellisesti.

Giganttiin saa kai edelleen palauttaa "no questions asked", joten sinällään ei riskiä tietenkään ole.
Heikensivät ehtoja joskus viime vuonna(?), avattujen palautusaikaa lyhennettiin paljon ja taisipa tulla rajoituksiakin (jotka ei varmaan hiiren kohdalla merkitse). Hiirestä varmaan ehtii silti huomata sopiiko itselle.

Työkäytössä tosiaan jees, varsinkin jos sivurullalle löytää käyttöä (esim. isot Visiokuvat) ja ranne kiittää ergonomiasta. Päärulla on paras mitä hiirissä on tullut vastaan. Mutta pelikäytössä en itse osannut tätä käyttää, käden asento oli siihen mielestäni huono. Ja toki tuon alkuperäisessä versiossa (ei S) oli kovempiääninen klikkiääni, itsellä on neuroosi siitä että äänen pitää kuulua ja tuntua joten jos tämä on kriteeri jollakin muullakin, niin kannattaa metsästää vanhempaa mallia jostakin.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 155
Jäsenet
76 566
Uusin jäsen
Ericata

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom