• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Logitech G305 langaton pelihiiri, Gigantti, 26,95€

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 009
Kakkoskoneessa tällainen. Olen tykännyt kovasti, erittäin toimiva perushiiri ilman turhia krumeluureja. Bonuksena/huomiona, tähän menee AA-paristo, joka ainakin itselleni on pelkkää plussaa.
Ei voi kun kompata. Työt on tehty tämmösellä jo, öö, kauan. Sohvapelitietokoneessa tämä hiirenä.

ihan parhaan kokoinen hiiri peruskäteen. Ja kestävä. Tipahtanut sohvalta lattialle kymmeniä kertoja.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
441
Kakkoskoneessa tällainen. Olen tykännyt kovasti, erittäin toimiva perushiiri ilman turhia krumeluureja. Bonuksena/huomiona, tähän menee AA-paristo, joka ainakin itselleni on pelkkää plussaa.
Itse odottelen jos tästä tulisi joskus akullinen versio. Ei vaan nappaa ostella paristoja ja irroitettava kansihan tarkoittaa että se tulee löystymään ajan kanssa.
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
156

Hyvä tarjous tääkin.
Ja myös gigantin g903 langaton hiiri 64,95€
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 720
G305, Näitä ollut itsellänikin useampi, ainakin minulle legendaarinen hiiri. Pidän paljon kuinka istuu käteen. Tulisipa tästä kevyempi versio, en taida olla ainoa asiaa netin syövereissä toivonut eli pls Logitech :)
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 340
Itse odottelen jos tästä tulisi joskus akullinen versio. Ei vaan nappaa ostella paristoja ja irroitettava kansihan tarkoittaa että se tulee löystymään ajan kanssa.
Eipä tuota paristoa ole itse tarvinnut tässä vajaan vuoden käytön aikana vielä kertaakaan vaihtaa, joten epäilen että sen takia ainakaan kansi lähtisi löystymään. Toisaalta jos tuollaisista pitkän aikavälin mahdollisista ongelmista on huolissaan, niin luulisi että se akku nimenomaan aiheuttaisi enemmän murhetta, niillä kun rajattu määrä syklejä mitä mikään akku oikeasti kestää. Sen takia itse tykkäänkin paristoista, enkä keksi mitään typerämpää kuin kolvata asioihin akkuja joita ei voi edes vaihtaa.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 009
G305, Näitä ollut itsellänikin useampi, ainakin minulle legendaarinen hiiri. Pidän paljon kuinka istuu käteen. Tulisipa tästä kevyempi versio, en taida olla ainoa asiaa netin syövereissä toivonut eli pls Logitech :)
Se kevyempi versio noin aikalailla on jo olemassa. G pro x superlight 2 on hyvin hyvin lähellä tätä mielestäni kun olen testannut. En kuitenkaan omista sitä että olisi pitkän kaavan vertailua.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 700
Itse odottelen jos tästä tulisi joskus akullinen versio. Ei vaan nappaa ostella paristoja ja irroitettava kansihan tarkoittaa että se tulee löystymään ajan kanssa.
Osta Ikean AA LADDA (eli Panasonic Eneloop Pro) niin ei tarvitse ostella uusia paristoja enää koskaan.
Ja jos kevyemmän hiiren haluaa niin AAA LADDA + AA adapteri (tai foliopallo).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
156
Epäilen löystymistä. 13. kesäkuuta 2018 lähtien ollut joka(työ)päiväisessä käytössä eikä ole kannet löystyneet.
Mulla g602 ollut jotain 5-7 vuotta ja paristokansihan siinäkin on. Aika harvoin tarttee lopulta vaihtaa paristoja /vuosi. Eikä ole kansi löystynyt.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 720
Se kevyempi versio noin aikalailla on jo olemassa. G pro x superlight 2 on hyvin hyvin lähellä tätä mielestäni kun olen testannut. En kuitenkaan omista sitä että olisi pitkän kaavan vertailua.
Eihän tuo muotoilultaan ole sinne päinkään mielestäni, minulla oli superlight jossain kohtaa myös, tuon ohella. Ellei 2-versiossa muutoksia. G305 kaareutuu sivuiltaan alaspäin mattoa kohti jyrkemmin ja ylhäältä katsottuna päin reunat pyöreämmät muodoltaan kaventuen kärkeä kohti. Lisäksi g305 tuntui pienemmältä kädessä.

Toki nää kokemukset perustuu tosiaan ekaan Superlightiin. Kuvastakin voi jo päätellä, että eri mallinen ja kokoinen hiiri.
 
Viimeksi muokattu:

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 009
Eihän tuo muotoilultaan ole sinne päinkään mielestäni, minulla oli superlight jossain kohtaa myös, tuon ohella. Ellei 2-versiossa muutoksia. G305 kaareutuu sivuiltaan alaspäin mattoa kohti jyrkemmin ja ylhäältä katsottuna päin reunat pyöreämmät muodoltaan kaventuen kärkeä kohti. Lisäksi g305 tuntui pienemmältä kädessä.

Toki nää kokemukset perustuu tosiaan ekaan Superlightiin. Kuvastakin voi jo päätellä, että eri mallinen ja kokoinen hiiri.
ainoa selkeä mittaero on pituus jota on sentti enemmän. Muodot eivät ole eksaktisti samat missään nimeasä. Mutta se miltä se tuntuu kädessä ja ohjautuu on sama Idea. Mutta jos se ei maistu sinulle, niin ei tietysti sitten.
Ei ole kyllä muoto/koko lähelläkään.
Tällaiset kommentit on absoluuttista höpöä. Leveys millilleen sama. Korkeus 2mm eroa. Ja pituudessa sitten se sentin ero.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
790
Itsellä ollut 2 tällaista ja kummatkin alkaneet tuplaklikkaamaan ja viety serriin. Hyvä hiiri kuitenkin ja erittäin sopiva omaan pieneen käteen.
Ostaisin ellen olisi juuri ostanut uutta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
635
Kolme neljä vuotta ollut käytössä, yhdellä "paristolla" selviää hyvinkin pitkään. Todellisuudessa käytössä juurikin akkuparistot, lataus ja vaihto ehkä n. puolen vuoden välein. Tuolla hinnalla tekisi melkein mieli ostaa pari ihan vain varalle - olisi hiiret seuraavaksi vuosikymmeneksi~ :)
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
41
Olin jo eilen menossa ostamaan tuon Logitechin hiiren, mutta oli niin hiton huonon omaan käteen, että jouduin jättämään hyllylle.

Razerin Basiliski puolestaan tuntui helvetin mukavalta ja sitä täytyy yrittää bongailla aleista.
 
Liittynyt
05.07.2023
Viestejä
78
Mulla on nyt kolmas kappale käytössä,1.5v jälkeen taas tupla tai jopa triplaklikkailee vasen nappi. Sama käynyt kahden edellisen kanssa, käyttö pelkästään netin selailua ja hyötyohjelmia, peilailut tehnyt ohjaimella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
992
ainoa selkeä mittaero on pituus jota on sentti enemmän. Muodot eivät ole eksaktisti samat missään nimeasä. Mutta se miltä se tuntuu kädessä ja ohjautuu on sama Idea. Mutta jos se ei maistu sinulle, niin ei tietysti sitten.

Tällaiset kommentit on absoluuttista höpöä. Leveys millilleen sama. Korkeus 2mm eroa. Ja pituudessa sitten se sentin ero.

Molemmat omistaneena, ovat ihan erilaisia kädessä. G305 pyöristyy ulos keskeltä, missä superlight sisälle. Tuo G305 1cm lyhyempi pituus tekee myös tosta muodosta huomattavasti jyrkemmän.

Itse kaipaisin juuri g305 ultrakevyttä versiota. Saa helpommin hiiren nousemaan ilmaan ja sopii paremmin pienille käsille.
 
Viimeksi muokattu:

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 009
Molemmat omistaneena, ovat ihan erilaisia kädessä. G305 pyöristyy ulos keskeltä, missä superlight sisälle. Tuo G305 1cm lyhyempi pituus tekee myös tosta muodosta huomattavasti jyrkemmän.

Itse kaipaisin juuri g305 ultrakevyttä versiota. Saa helpommin hiiren nousemaan ilmaan ja sopii paremmin pienille käsille.
Yhdyn hiiren ilmaan noston otteen eri muotoon. Seinämän jyrkkyydessä on kai se ero. Perustyökäytössä en nostele hiirtä juurikaan. Mutta sitä pitkäaikaista käyttökokemusta juuri ei ollut, pelkkää testiä.
 

Farnsworth

Good news, everyone!
Tukijäsen
NOSTO
Liittynyt
28.04.2023
Viestejä
2
Itsellä ollut 2 tällaista ja kummatkin alkaneet tuplaklikkaamaan ja viety serriin. Hyvä hiiri kuitenkin ja erittäin sopiva omaan pieneen käteen.
Ostaisin ellen olisi juuri ostanut uutta.
Tämä.

Muuten hyvä hiiri mutta minulla myös molemmat omistamani kappaleet alkoivat 1,5-2 vuoden sisällä tuplaklikkaamaan, eikä mikään auttanut.
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
511
Oma G305 on toiminut erinomaisesti jo yli kolme vuotta, joten kävin hakemassa nyt uuden ihan varmuuden vuoksi, kun halvalla sai. Kaksoisklikkailutaipumusta ei tuossa vanhassa yksilössä ole. Lieneekö erityiskappale?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 213
Oma G305 on toiminut erinomaisesti jo yli kolme vuotta, joten kävin hakemassa nyt uuden ihan varmuuden vuoksi, kun halvalla sai. Kaksoisklikkailutaipumusta ei tuossa vanhassa yksilössä ole. Lieneekö erityiskappale?
Riippuu varmaan käytöstä. Itselläkin kolmas yksilö menossa, jokainen ollut käytössä sen vajaa pari vuotta. Käytännössä napit/rulla vaan löystyy ajan myötä, eikä niitä ole oikein mukava enää edes käyttää sen takia. Lopulta se itse kytkin antaa periksi ja tulee tuota tuplaklikkailua.

Muistaakseni G305 ja G Pro Wireless käyttää muuten samoja kytkimiä, mutta G Prossa ne on tuplasti kestävämmät (10 million vs 20 million clicks).
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
511
Riippuu varmaan käytöstä. Itselläkin kolmas yksilö menossa, jokainen ollut käytössä sen vajaa pari vuotta. Käytännössä napit/rulla vaan löystyy ajan myötä, eikä niitä ole oikein mukava enää edes käyttää sen takia. Lopulta se itse kytkin antaa periksi ja tulee tuota tuplaklikkailua.

Muistaakseni G305 ja G Pro Wireless käyttää muuten samoja kytkimiä, mutta G Prossa ne on tuplasti kestävämmät (10 million vs 20 million clicks).
Kyllä tuota hiirtä käytetty on ihan reippaasti, kun on kulunut ihan kiiltäväksi. En äkkiseltään huomannut nappien tai rullan tuntumassa eroa pakasta vedettyyn, joten kytkinten valmistuserissä lienee melkoista laatuvaihtelua. Kaveri osti suht samoihin aikoihin Logitechin vähän kalliimman (G603?) hiiren ja se alkoi kaksoisklikkailemaan kevyessä käytössä noin kahden vuoden ikäisenä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
133
Toimiikos tämä g305 kuinka hyvin haastavilla pinnoilla? Entä kuinka hvä yhteys ja range?

Eli jos usb vastaanotin on koneen takana, konepöydän alla ja käyttäjä vielä metrin tai parin päässä. Ei tietenkään mitään hiirimattoa vaan hiiren alla on kiiltävä pöytä, random tekstiili, pahvinpala tai lasipöytä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 009
Toimiikos tämä g305 kuinka hyvin haastavilla pinnoilla? Entä kuinka hvä yhteys ja range?

Eli jos usb vastaanotin on koneen takana, konepöydän alla ja käyttäjä vielä metrin tai parin päässä. Ei tietenkään mitään hiirimattoa vaan hiiren alla on kiiltävä pöytä, random tekstiili, pahvinpala tai lasipöytä.
Valkoisella ikean pöydällä pelaa ilman hiirimattoa. Myös tummalla karhean tekstuurin sohvalla ilman mattoa. Näissä minun jo vuosia vanhoissa malleissa range sen sijaan ei ole maksimit. Sohvasta 2,5m päässä olevan itx koneen takapuolelle ei kestä laittaa transmitteria. Se pitää olla jatkojohdossa ja kiilattuna "katselemaan" sohvaa.
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
15
Toimiikos tämä g305 kuinka hyvin haastavilla pinnoilla? Entä kuinka hvä yhteys ja range?

Eli jos usb vastaanotin on koneen takana, konepöydän alla ja käyttäjä vielä metrin tai parin päässä. Ei tietenkään mitään hiirimattoa vaan hiiren alla on kiiltävä pöytä, random tekstiili, pahvinpala tai lasipöytä.
Lähti välittömästi mukaan tuo Logitech g305 kera Xiaomin Smartband 8 aktiivirannekkeen ( 29€ Gigantissa atm joka myös hyvä ja halpa )
Hyvä ja laadukas tuntuma. Ihan kivasti toimii erilaisilla pinnoilla ja paketissa tuli ainakin minulla aika pitkä... olisko 1,5m:n USB-Jatkojohto,
joten sen vastaanotin Donglenkin saa tarpeeksi kauas koneesta tarvittaessa ja range laajenee.
Hyvin pelittää, ja on tuohon hintaan todella kannattava ostos.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 720
Lähti välittömästi mukaan tuo Logitech g305 kera Xiaomin Smartband 8 aktiivirannekkeen ( 29€ Giganttissa atm joka myös hyvä ja halpa )
Hyvä ja laadukas tuntuma. Ihan kivasti toimii erilaisilla pinnoilla ja paketissa tuli ainakin minulla aika pitkä... olisko 1,5m:n USB-Jatkojohto,
joten sen vastaanotin Donglenkin saa tarpeeksi kauas koneesta tarvittaessa ja range laajenee.
Hyvin pelittää, ja on tuohon hintaan todella kannattava ostos.
G305 on edelleen oma suosikkihiireni vaikka joutui väistymään toisen kevyemmän merkin tieltä, jos tuosta saisi 60 gramman version niin vaihtaisin takaisin välittömästi. Tuotahan saisi modailtua kevyemmäksi ja siihen verkossa paljon vinkkejä, mutten jaksanut väkertää. Toki moni ei tarvitse kevyempää hiirtä ja koska tuota vieläkin valmistetaan niin merkki siitä että myy hyvin edelleen.

3 kappaletta noita minulla ollut, eka niistä alkoi kaksois-kliksuttelemaan iän myötä. Yhden myin pois ja kolmas jäikin varalle hyllyyn :)
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Mulla on nyt kolmas kappale käytössä,1.5v jälkeen taas tupla tai jopa triplaklikkailee vasen nappi. Sama käynyt kahden edellisen kanssa, käyttö pelkästään netin selailua ja hyötyohjelmia, peilailut tehnyt ohjaimella.
Vinkkinä, kannattaa puhaltaa voimakkaasti sinne nappien rakoon. Ilmeisesti jotain staattista varausta tai jotain näissä, itsellä alkoi tyyliin ekan kk:n jälkeen kikkailemaan hiiri mutta tuo auttoi ja on toiminut täydellisesti nyt parisen vuotta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
27
Vinkkinä, kannattaa puhaltaa voimakkaasti sinne nappien rakoon. Ilmeisesti jotain staattista varausta tai jotain näissä, itsellä alkoi tyyliin ekan kk:n jälkeen kikkailemaan hiiri mutta tuo auttoi ja on toiminut täydellisesti nyt parisen vuotta.
Se puhaltelu auttoi itsellä aina jonkun aikaa nappien alkaessa oikutella, mutta että paras ratkaisu oli ostaa uuden hiiren sijaan tälläinen AliExpressin hot swap -korjaussarja napeille minkä kanssa voi ajella joko mukana tulevilla kytkimillä tai sitten ostaa erikseen haluamansalaiset. Itse päädyin samalla kauppareissulla pussilliseen näitä Huanon kytkimiä jotka on käytännössä äänettömät, ja jotka ovat toimineet vaihdon jälkeen nyt kohta vuoden reistailematta.

Eli havainnollisesti:

1701095738945.png
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 349
Viestejä
4 233 687
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom