Myyty Logitech driving force ratti & polkimet 40€ Tampere

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Huippuhyvä Logitech G25 rattisetti myynnissä. Paras G25/27 ratti mitä olen ajanut ja mulla näitä on ollut monta. Olen ostanut näitä itselleni ja kavereilleni ja kiinnostusten hiipuessa aina myynyt omista ja kavereiden nurkista pois. Tämä on tullut minulle myyntiin pari viikkoa sitten ja olen sitä nyt tämän ajan testaillut. Ratti on parempi kuin iso osa uusista.
Hp. 120€ MYYTY 110€
Noudot voittaa postitukset ja mahdolliset postit maksaa ostaja.

Myyntiin tulee myös vaihdossa minulle tulleet Logitech driving force ratti & polkimet.
Ajelen niillä nyt ensin ainakin pari päivää niin uskallan myydä ne hyvällä omallatunnolla.
Hp. tulee olemaan 40€

Pari tuntia nyt ajettu ja hyviltä tuntuvat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
92
DFGT kiinnostaisi, jos se osoittautuu toimivaksi kamppeeksi. Mistä päin Tamperetta se löytyy?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
DFGT kiinnostaisi, jos se osoittautuu toimivaksi kamppeeksi. Mistä päin Tamperetta se löytyy?
Länsi-Tampereelta Kalkun ja Tesoman rajalta löytyy tämä setti. Ratti on oikeinkin hyvä polkimet toimii, mutta ei ne g26/27 tasolle pääse. Se taas ei ole vika vaan ominaisuus. Hyvin ovat toimineet joten uskallan laittaa eteen päin toimivuus takuulla. Laittele yv, jos kiinnostaa tulla noutamaan tämä setti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 925
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom