Ongelmana on siis LOD (level of detail/texture popping) ongelmat lähes kaikissa peleissä (Paitsi Counter-Strike 2). Mun setup:
GTX 1070 Näyttis
Asrock B550M Phantom Gaming 4 Mobo
Ryzen R5 3600XT CPU
Kingston HyperX HP37D4U1S8ME-16XR 2x16GB 288pin DIMM DDR4 Ram
Corsair 650 W Bronze Rating Virtalähde
Videossa vähän osviittaa, että mikä ongelmana (katso kohta 0.38). Myöskin, olen säätänyt Nvidia 3D-asetukset niin että siellä on Anisotropic Filtering 16x ja Texture Filtering Quality High Quality. Myöskin kaikki muut mitkä tuohon voisivat vaikuttaa on muutettu kuvanlaatua parantamaan. Mikähän tässä voisi olla ongelmana? Ihan alussa kun asensin windows 10, täyty poistaa se että windows automaattisesti asentaa ajurit komponenteille, koska muuten tuli musta ruutu näytölle.
GTX 1070 Näyttis
Asrock B550M Phantom Gaming 4 Mobo
Ryzen R5 3600XT CPU
Kingston HyperX HP37D4U1S8ME-16XR 2x16GB 288pin DIMM DDR4 Ram
Corsair 650 W Bronze Rating Virtalähde
Videossa vähän osviittaa, että mikä ongelmana (katso kohta 0.38). Myöskin, olen säätänyt Nvidia 3D-asetukset niin että siellä on Anisotropic Filtering 16x ja Texture Filtering Quality High Quality. Myöskin kaikki muut mitkä tuohon voisivat vaikuttaa on muutettu kuvanlaatua parantamaan. Mikähän tässä voisi olla ongelmana? Ihan alussa kun asensin windows 10, täyty poistaa se että windows automaattisesti asentaa ajurit komponenteille, koska muuten tuli musta ruutu näytölle.
Viimeksi muokattu: