Mutta lopulta, ei tuota jälleenmyyntiä kukaan tekisi jos se ei olisi kannattavaa. Ei jämy tee mitään imagoasioilla jos sen asiakaskunta ostaa pääasiassa jotain muuta -> se tietysti panostaa jossain vaiheessa enemmän siihen mistä se rahansakin tekee.
Ei jälleenmyyntiä tekevänä, mutta alaa sivusta seuranneena jo aikojen alusta, arvauksena Applen kamat varmaan tuovat semmoista melko taattua kassavirtaa, olkoonkin, että kontribuutio on pienempi euroissa ja kappaleissa kuin mitä piikkinä jollain muilla merkeillä, mutta tasaisuus lienee se avainasia, hinnan voi pitää lähes samana sen koko vuoden paria pikkualea jouluna ja Black Fridayna lukuunottamatta. Lisäksi porukan ostovoima on erilainen muuten kuin esim. satasen luuria hakevat joten siihen varmaan tarttuu mukaan muutakin kuin se puhelin ja/tai pädi jos asiakaskohtaamisessa onnistutaan hyvin.
Sanotaan nyt operaattoripuolen laitemyynnistä välikäden tietona, että eipä noissa muuta ehtoa ole juurikaan ollut kuin myynnin aloittamiselle tiukka asetus, laite ei saisi olla kenenkään käsissä ennen virallista myyntipäivää. Tästä tuli joku vuosi sitten sapiskaa kun Posti kerkesi toimittamaan osalle vuorokautta aiemmin ensimmäisen erän luureja kuin mitä olivat kertoneet julkistuksessa. Jälleenmyyjän panostus markkinointiin voi myös tuoda etuja kun ennakkoeriä jaetaan, ei niitä kaikille tule samaa määrää. Mutta muutenhan tuo on normaalia jälleenmyyntiä.