Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, näemmä halvalla myyvät kun ei tullut edes yli tuhannen euron korttia.
Kovia pelikortteja AMD lukujen mukaan tuli, mutta hinta odotetusti vahvasti luokassa ei-halpa.
Valittaisin myös RT-suorituskyvyn esittelystä mutta ei ole mitä valittaa kun ei käytännössä esitelty. Oikeita testejä odotellessa.
Vai oliko kuitenkin RT-lukuja jo esillä? Mitäs 3080/3090 saa RT päällä noissa testipeleissä, mitkä RT:tä tukee?Ei kannata esitellä niitä asioita jotka ovat selkeitä heikkouksia kortissa...
Joo, tuliskohan sieltä 6600 (xt) jossain välissä kuitenkin. Kuitenkin saat jo ps5 tai uuden Xbox pelkän näyttiksen hinnalla...Vähän oli korkeat hinnat. Itse haluaisin sitä 500€ korttia ja sen mukaista suorituskykyä (RTX 3070, RTX 2080 Ti).
Kuten tuossa striimissäkin höpöteltiin, ei se NVIDIAn näyttis ole mikään 500€ kortti vaikka omilla sivuillaan "myyvät" sitä 529€, kaikkien AIB-mallien ennakkohinnat on sen 75-100€ korkeammat kuin FE:n ja FE:n saatavuus tulee olemaan erittäin pientä (esim Suomen kauppaan ei tule vaikka onkin siellä listattuna)Vähän oli korkeat hinnat. Itse haluaisin sitä 500€ korttia ja sen mukaista suorituskykyä (RTX 3070, RTX 2080 Ti).
Varmasti tulee hitaampia malleja vielä perästä.Joo, tuliskohan sieltä 6600 (xt) jossain välissä kuitenkin. Kuitenkin saat jo ps5 tai uuden Xbox pelkän näyttiksen hinnalla...
Vähän oli korkeat hinnat. Itse haluaisin sitä 500€ korttia ja sen mukaista suorituskykyä (RTX 3070, RTX 2080 Ti).
Ja itse odottelen sitä 200-300 euron korttia... Kumpikin valmistaja tietty tulee pitkittämään niiden julkaisua mahdollisimman pitkäänVähän oli korkeat hinnat. Itse haluaisin sitä 500€ korttia ja sen mukaista suorituskykyä (RTX 3070, RTX 2080 Ti).
Ainakaan slideissä ei mainosteta, että olisi RTX:t päällä. En seurannut esitystä niin tarkasti, että pystyisin sanomaan mainittiinko asiasta suullisesti.Vai oliko kuitenkin RT-lukuja jo esillä? Mitäs 3080/3090 saa RT päällä noissa testipeleissä, mitkä RT:tä tukee?
Vai oliko kuitenkin RT-lukuja jo esillä? Mitäs 3080/3090 saa RT päällä noissa testipeleissä, mitkä RT:tä tukee?
Minusta ei jos vertaa kilpailijaan niin ihan on linjassa. Mutta suolakin voi olla hyväähinta liian suolanen. ollaan ilman
pitää verrata lompakon paksuutta ja mulle 6800 xt tolla hinnalla on liikaaMinusta ei jos vertaa kilpailijaan niin ihan on linjassa. Mutta suolakin voi olla hyvää![]()
Eivät todellakaan pudota hintaa vaan julkaisevat 3080TiHyvä vaan että on kilpailua. Jos AMD:n nopein kortti pistää oikeasti 3090:lle kampoihin, niin nVidia joutunee pudottamaan hintaa.
Jään mielenkiinnolla odottamaan testejä. Voi olla, että nVidia joutuu puskemaan markkinoille hyvinkin pian... which is also nice!
Ei se pienin ole 20 vaan 32 CU (juu, niiden kahden välissä on vain 8 CU).Nvidia julkaisee vielä ainakin 3060 mallin... toivottavasti myös 3050 ja 3040 tuonne alempaan kastiin.
Amd:lta on tulossa se 40cu versio 6600 ja 6700 sarjoille ja todella pieni 20cu versio ehkä 6300 sarjalle? Tuo 20cu versio lienee jo oikeasti edullinen ja sen mobiiliversiot päätynevät todella money läpääriinkin, jos vain TSMC:n valmistuskapasiteetti piisaa...
Nvdian pienemmistä malleista ei ole edes huhuja... mutta toivoisi senkin päivittyvän kakkkein alimman hintaluokan. Mutta ehkä tuossa alimmassa katteet ovat vain niin pienet ettei kannata?
Eivät todellakaan pudota hintaa vaan julkaisevat 3080Ti
Aivan selkeästi ollut jo hetken kyseinen kuvio nähtävissä miten tulee menemään.
Turha keskustella tuosta koska kyseessä on iso Jos kysymys ja jossitella voi suuntaan jos toiseenkin.Olen seurannut vuotoja, kuten kaikki muutkin tietotekniikasta kiinostuneet. Ti tai Super -mallit ovet hyvinkin mahdollisia.
Mutta jos, ja tämä on iso jos, 6900xt on tasoissa 3090 kanssa, niin kuinka moni on valmis maksamaan korttien välisen hinnanerotuksen? Vaikka valmistajat eivät laskisikaan 3090 hintoja, tuskinpa ne kuitenkaan jäisivät lahoamaan kauppojen hyllyille.
Ehkä AMD tuo markkinoille jossain vaiheessa GDDR6X muisteilla varustetut mallit. Toivottavasti nokittelu yritysten välillä jatkuu.
Toista löytyy useammalta valmistajalta vähintään riittävästi. Toinen on custom ratkaisu, jota saa tasan yhdestä paikasta. Korttien nopeushan se ratkaisee, mutta myös niiden saatavuus.Siis mitä väliä on sillä onko käytössä GDDR6 tai GDDR6X?
Kiitos tästä. En tosiaan ajatellutkaan, että toinen olisi jonkun oma ip/custom ratkaisuToista löytyy useammalta valmistajalta vähintään riittävästi. Toinen on custom ratkaisu, jota saa tasan yhdestä paikasta. Korttien nopeushan se ratkaisee, mutta myös niiden saatavuus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.